preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2023./2024.

Slušaonica
RASPORED SATI
e-aplikacije








Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Digitalno učenje

Ustanove

Informacije








Tražilica


Arhiva vijesti

Projekt „Beyond The Limits With Learning“

Projekt: „Beyond The Limits With Learning“


Školski projektni tim:

  1. Ivana Pudar Pećar, koordinatorica, odnos s partnerima, komunikacija
  2. Dona Prović, učiteljica Informatike
  3. Monika Bušurelo, učiteljica Geografije
  4. Mario Bebek, školski knjižničar i tehnička podrška
  5. Maja Šakić, učiteljica Engleskog jezika
  6. Nataša Palac, školska psihologinja 
  7. Kristina Sršen, vjeroučiteljica
  8. Marija Čupić-Senta, učiteljica Likovne kulture
  9. Adriana Kostanić Burić, učiteljica Povijesti
  10. Irida Oršulić, Glazbeni odjel
  11. Stela Grmoja, računovodstvo (budžet)
  12. Željka Marević, administracija

Ravnateljica: Tihana Pažin

Partnerske škole:

SLOVAČKA - koordinator, Zakladna skola s materskou skolou, Badin
TURSKA - Alnay Cafer Tayyar Nuran Oğuz, Ortaokulu
POLJSKA - Szkola Podstawowa im. ks. G. Piramowicza w Kurowie
SJEVERNA MAKEDONIJA - OOU JOAKIM KRCHOVSKI, Kriva Palanka

Svaki učenik ima dominantni stil učenja kojim najuspješnije usvaja nove spoznaje i napreduje u učenju. Istraživanja pokazuju da dominantni stilovi učenja učenika imaju značajan utjecaj na njihovo ponašanje i obrazovanje. Kako bi se postigli najučinkovitiji ishodi učenja, stilovi učenja trebaju biti usklađeni s odgovarajućim strategijama učenja.

Projekt „Beyond The Limits With Learning“ usmjeren je na istraživanje i primjenu različitih stilova učenja te stjecanje vještina koje učenicima mogu pomoći u učinkovitijem učenju. Također bi trebali razumjeti i razvijati potencijal usvajanja znanja od drugih, što bi moglo pomoći u smanjenju predrasuda i stvaranju pozitivnih stavova prema obrazovanju i cjeloživotnom učenju.

Erasmus+ je najznačajniji program Europske unije namijenjen obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu.

Ponosni smo što ove godine sudjelujemo u dva Erasmus+ projekta. Radi se o projektima Ključna aktivnost 2: Školska partnerstva. Projekti će se provoditi tijekom naredna 24 mjeseca te ih u potpunosti financira Europska unija.

Ukupan odobreni iznos za projekt „Beyond The Limits With Learning“ je 20,966.00 EUR (za našu školu). Vremensko trajanje projekta je od 1.10.2020. – 30.9. 2022.

Projektni partneri su škole iz Turske, Poljske, Slovačke i Sjeverne Makedonije.

Projektna koordinatorica za našu školu je predmetna učiteljica Ivana Pudar Pećar, a ostali članovi tima koji su sudjelovali u pisanju projekta su predmetne učiteljice Monika Bušurelo, Maja Šakić i Dona Prović, školski knjižničar Mario Bebek i psihologinja Nataša Palac. Član projektnog tima je i ravnateljica Tihana Pažin.

Tijekom provedbe projektnih aktivnosti očekuje se uključivanje većeg broja učitelja i učenika.

Projektni materijali predstavljat će se na eTwinning platformi, ali i u posebnom kutku mrežne stranice naše Škole.

Vjerujemo da će se epidemija uskoro smiriti i stvoriti povoljni uvjeti za provedbu projektnih mobilnosti. Do tada, učenici i učitelji će entuzijastično odrađivati projektne aktivnosti i virtualno surađivati s kolegama iz partnerskih škola.


Beyond the limits with learning - stručna edukacija učitelja u Poljskoj

U okviru Erasmus+ projekta "Beyond the limits with learning" u poljskom gradiću Kurowu, od 12. do 17. rujna 2022., odvijala se posljednja projektna mobilnost - stručna edukacija učitelja. Hrvatski tim činile su predmetne učiteljice Ivana Pudar Pećar (školska voditeljica projekta), Maja Šakić i Adriana Kostanić Burić te školska psihologinja Nataša Palac. Tema mobilnosti bila je "Učenje u prirodi".

Bogatim programom dobrodošlice u školi domaćina prikazana je raznolikost poljskog folklora, kulture i tradicije. Sudionici su na plesnoj radionici imali priliku naučiti osnovne korake poljske poloneze. Zatim su se upoznali s poljskim jezikom te su se, nakon radionice, mogli uspješno predstaviti na jeziku domaćina. U popodnevnim satima upriličen je prijem kod gradonačelnika gdje su učenici zanimljivim izvedbama predstavili svoj kraj i brojne aktivnosti kojima se bave. U skladu s temom, većina narednih aktivnosti odvijala se u prirodi. U vrtnom centru u Kurowu, nakom obilaska impresivnog prostora, osmišljena je radionica gdje su sudionici izrađivali personalizirane cvjetne aranžmane.Sljedeći dan organiziran je posjet Varšavi, obilazak stare gradske jezgre (Starowka), posjet Botaničkom vrtu Sveučilišta u Varšavi i najvećem europskom vrtu na krovu sveučilišne knjižnice. Sudionici su proučavali karakteristike različitih vrsta vrtova, a poseban doživljaj bilo je druženje s pitomim vjevericama ("bašama"). U gradu Lublinu, u sklopu obilježavanja Festivala znanosti, organizirana je radionica o razvoju pismenosti "1000 godina prije tipkovnice". U sjećanju će sigurno ostati grad Kazimierz Dolny, važno poljsko turističko središte prepuno povijesnih spomenika. Potpunom ugođaju tog povijesnog grada doprinijela je noćna šetnja s bakljama. Puławy je gradić u kojem su sudionici upoznali djelovanje poljske princeze Izabele Czartoryske, istaknute ličnosti poljskog prosvjetiteljstva. Vidjeli su najstariji poljski muzej i repliku Hrama Veste. Zadnji dan bio je posvećen evaluacijskim aktivnostima projekta u cijelosti. Druženje je završeno podjelom certifikata uz glazbu uživo i tradicionalnu poljsku hranu. Šećer na kraju bila je radionica o neobičnom načinu izrade "ščipke", tradicionalnog poljskog slatkiša.

Ova mobilnost dokazala je da je priroda najbolja učionica. Osim što boravak u prirodi smiruje i ublažava stres, potiče samodisciplinu, povećava tjelesnu aktivnost i kondiciju, potiče samomotivaciju i pomaže uživanju u učenju. Sudionici su se uvjerili da priroda stvara mirnije, tiše i sigurnije okruženje za učenje; potiče suradnju i topliju komunikaciju, a pruža i više kreativnih i istraživačkih oblika učenja.

Vjerujemo da će u budućnosti i naš obrazovni sustav uključivati više terenske nastave i boravka u prirodi radi dobrobiti i učenika i učitelja.

Projektne aktivnosti sufinancirane su iz sredstava Europske unije, iz programa Erasmus+.

 

 


Nature trips: HIKING AND EDUCATIONAL-ECO CAMP ADRION

Hrvatsko planinarsko društvo „Adrion“ organiziralo je edukativno-ekološki kamp za učenike naše i susjedne osnovne škole. Učenici su planinarili na planinu Biokovo do planinarske kuće te im je organizirano noćenje u šatorima uz različite edukativne i zabavne društvene igre u prirodi.

Croatian mountaineering club “Adrion” organised an educational-ecology camp for ours and neighbouring school students. They hiked up Biokovo mountain until they reached the mountain house where they set up camp. They learned about putting up tents, orientation, food, equipment, weather, hiking, animals and plants and they also played traditional games.


Nature show stories

The daisy flower

My friend and I went for a walk in the forest. We were looking for an object for our English homework. As we were walking, I saw a beautiful flower standing in the middle of the green grass. I immediately picked it and took it with me. I realised that it was a daisy. When I was little, it was my favourite flower. I came home and put it on the table. When I started my homework, I heard the little flower talking. It said that it was in the forest living a very nice life. It told me about what life was like in the forest. Every day is calm and quiet and you can only hear birds chirping. Sometimes a person or a dog pass by. It's a very peaceful place with fresh air far from the city. The forest is the most beautiful home we can have. It told me everything. It was really happy. We talked for a while and then we went to sleep.

Ivana Štrbić, 7.a


The Moon

One evening I went to the beach for a walk. Suddenly I heard someone calling my name but there was nobody around me. Then the same voice spoke again: “Look up! It's me, the Moon.” I looked up and the Moon was big, round and beautiful. He was lonely and wanted to talk to me. I sat down on the beach and enjoyed my time with the Moon who told me many interesting stories. Sorry, I can't tell you anything because it's our little secret.

Tina Gradac, 7.a


The tulip

This is a story about a grandmother, a granddaughter and a tulip. This happened a long time ago. Grandma decided to plant a tulip in her garden because it was her favourite flower. Her granddaughter was with her and the two of them went to the garden together. The granddaughter came to her grandmother's house every day to see how the flower was growing. In a few months, the grandmother got sick and she was getting worse every day. She passed away in a few weeks. Everyone was very sad, but the granddaughter the most. One day, she came to see the tulip, she took it to her house and planted it there. The tulip stayed with her for many years. One day, she took a photo of the tulip and put it on the wall. She had that picture with her all her life. Whenever she looked at it, she would remember. The girl became a mother and then a grandmother herself. When her granddaughter asked her about the picture, she said it was her favourite flower and told her the whole story of the tulip and how it reminded her of her grandmother. The little girl immediately asked her to plant a tulip too, so that she could have such a memory. The grandmother agreed and that's how a new tradition began.

Ema Čolaković, 7.a


(C4 mobilnost Ploče, Hrvatska)

Projektna mobilnost kojom smo pomaknuli granice učenja

Naziv Erasmus+ projekta "Beyond the limits with learning" (Učenjem pomičemo granice) najbolje dočarava atmosferu C4 mobilnosti u našem gradu i školi. Mjesecima smo se pripremali za "naš tjedan" kojim smo htjeli pokazati svu ljepotu i raznolikost kulturnih i prirodnih znamenitosti neretvanskoga kraja i Dalmacije. Poseban trud uložili smo u osmišljavanje zanimljivih i edukativnih radionica usklađenih s projektnim prijedlogom.  Od 17. do 20. svibnja  ugostili smo 29 sudionika iz Slovačke, Poljske, Turske i Sjeverne Makedonije.

Tema mobilnosti bila je "Learning from everyone" pa su aktivnosti uključivale suradnju s brojnim udrugama i ustanovama. Radionicama smo nastojali pokazati da je učenje kontinuirani i cjeloživotni proces te da različite životne situacije i susreti nude mogućnost učenja i napredovanja. Drugi važan cilj ovoga susreta bio je produbiti osjećaje poštovanja i tolerancije prema svakom čovjeku, uključujući i one najugroženije. Nastojali smo razviti svijest o potrebi stvaranja pozitivnog i poticajnog okruženja u kojem će i učenje biti učinkovitije i uspješnije.

Programom dobrodošlice pokazali smo širinu i raznolikost sadržaja i aktivnosti koje naša škola nudi, prezentirali smo rezultate dosad provedenih projektnih aktivnosti, ali se i zabavili uz Bingo igru. Predmetne učiteljice Monika i Adriana s učenicima su pripremile zanimljivo i interaktivno predstavljanje obilježja partnerskih zemalja.

Gosti su bili oduševljeni srdačnim i raznolikim programom dočeka. Nakon priredbe, učiteljica Dona i knjižničar Mario proveli su radionicu "Escape room" kojom su učenici, na dinamičan način i potaknuti natjecateljskim duhom, istraživali i upoznavali našu školu.

Slijedio je obilazak grada uz učenike vodiče koje je pripremila učiteljica Maja. Između obilazaka gosti su imali priliku kušati tradicionalne specijalitete našega kraja, od pršuta, hobotnice i rižota do neretvanskog brudeta. Za gastronomski doživljaj možemo zahvaliti Restoranu Fulin i Udruzi branitelja grada Ploča. U popodnevnim satima slijedilo je uživanje na Baćinskim jezerima uz vožnju lađama.

Sljedeći dan počeo je aktivnostima na ušću rijeke Neretve - izradom umne mape u pijesku. Aktivnost je provela učiteljica Marija te su rezultati zabilježeni dronom, na oduševljenje svih sudionika. Učenje i druženje nastavljeno je u Arheološkom muzeju Narona gdje smo sudjelovali u aktivnostima obilježavanja Međunarodnog dana muzeja. Nakon ručka organiziran je posjet Splitu, gospodarskom i kulturnom središtu Dalmacije. Uz stručno vodstvo obišli su UNESCO-om zaštićenu Dioklecijanovu palaču i uživali u neizostavnoj kavi i sladoledu na splitskoj rivi. 

Cijeli četvrtak bio je rezerviran za kreativne aktivnosti u školi i oko škole. Dan smo započeli  opuštanjem uz radionicu "Terapija glazbom" koju su osmislile profesorica Irida Oršulić i gđa Irena Magnuskova. Nakon glazbene uvertire slijedila je edukativna radionica "Prva pomoć" organizirana u suradnji s pločanskim Crvenim križem. Rad je nastavljen izradom personaliziranog dalmatinskog suvenira koji je osmislila i provela gđa Matea Grgurinović. Uz kreativne svijećnjake i ukrasne kutije koje su sami izradili, sudionici su dobili i gotove suvenire te od srca zahvaljujemo gđi Grgurinović na velikodušnosti.

Nakon ručka, učenike i učitelje animirala je gđa Božena Delaš dinamičnom dramskom radionicom. 

 

U popodnevnim satima osmišljen je kulturni program u Domu kulture i prijem kod gradonačelnika. Predstavljena je UNESCO-om zaštićena klapska pjesma uz izvedbu Klape Viole Drvenik koja je oduševila sve prisutne. Posebno su dirnuti bili partneri iz Makedonije kada je klapa zapjevala makedonsku tradicionalnu pjesmu "Jovano, Jovanke". Gradonačelnik Ploča gosp. Mišo Krstičević pozdravio je sve okupljene istaknuvši obilježja i značaj ovoga kraja.

Zadnji radni dan bio je predviđen za posjet Dubrovniku, središtu Dubrovačko-neretvanske županije. Uz stručno vodstvo partneri su obišli gradsku jezgru, posjetili Knežev dvor i Akvarij gdje su imali priliku upoznati raznoliki biljni i životinjski svijet Jadranskog mora. Na povratku su posjetili Ston i stonsku solanu.

Navečer je organizirana završna večera na kojoj je provedena evaluacija mobilnosti te je započelo planiranje posljednje mobilnosti u Poljsku. Zabava je začinjena pjesmom uz karaoke. Sve emocije nakupljane tijekom cijelog tjedna iskazane su u trenutcima rastanka na kraju susreta. Suze su govorile više od riječi. Nemoguće je riječima iskazati bliskost i prijateljstvo koje se razvilo između učenika, ali i učitelja. Ono će se zasigurno nastaviti i u budućnosti, uz pomoć moderne tehnologije.

Mnogo je ljudi sudjelovalo o organizaciji ove mobilnosti. Veliku zahvalnost izražavamo svim učiteljima (članovima tima) i učenicima koji su se predano pripremali za ovo domaćinstvo, udrugama i ustanovama s kojima smo surađivali, ali i našim spremačicama koje su nesebično doprinijele pripremom kolača. Partneri se vrlo iskreno iskazali oduševljenje cjelokupnim programom te se možemo ponositi uspješnom realizacijom svega planiranog.

 


P8 #2 (Learning from everyone) Učimo od slabijih u društvu

Još od starih vremena vjeruje se da glazba ima veliku moć nad čovjekom, da ona može liječiti ili učiniti čovjeka boljom osobom.

I djeci sa posebnim potrebama želi se pomoći glazboterapijom, a glazba pri tome treba poslužiti za opuštanje, poboljšanje motoričke koordinacije, motiviranje za izvođenje tjelesnih vježbi, poticanje samopouzdanja i samopoštovanja, poboljšanje govora, komunikacije ili za poticanje djeteta na suradnju.

U kreativnoj glazboterapiji središnja aktivnost je glazbena improvizacija. Ona je jednako primjerena svoj djeci, bez obzira na vrstu poteškoće koje imaju.

Te smo činjenice imali na umu prilikom radionice koju smo održali sa djecom naše škole. U grupu su bila uključena djeca koja imaju različite poteškoće u određenim područjima i darovita djeca , koja imaju posebne potrebe u zadovoljenju njihovih znanja, želja i interesa.

Mladen i Vice uživali su u karaokama i druženju s učenicima 7.a koje je organizirala predmetna učiteljica Kristina Sršen. 

Glazba može igrati ulogu komunikacije u radu sa djecom sa posebnim potrebama. Glazba također odražava dječje misli, osjećaje i iskustva, ali također služi i kao pomoć u razvoju dječjih sposobnosti i mentalnih funkcija. Glazbena terapija obuhvaća djetetove tjelesne, mentalne, emocionalne i socijalne potrebe. Postala je metoda koja ima značajan terapeutski učinak na djecu sa posebnim potrebama.


P8 #1 (Learning from everyone) Opuštanje uz glazbu


U sklopu Erasmus+ projekta "Beyond The Limits With Learning" provode se aktivnosti vezane uz temu "Learning from everyone". U ponedjeljak, 16.05.2022., prof. Irida Oršulić ugostila je djecu iz udruge Radost, sudionike logopedskih terapija. Djeca su u dobi od 3-7 godina.

 

Prijem u glazbenu skolu osmišljen je na nacin da djeca upoznaju školu i 3 glazbena instrumenta: klavir, violinu i saksofon.

Na djeci zanimljiv i prilagođen način, kroz bajkovitu priču upoznali su instrumente i nove riječi kao što su saksofon i solfeggio. Cilj je bio da uz glazbu vježbaju i vlastito usmeno izražavanje i pravilan izgovor.

Djeci je bilo jako zanimljivo, a njihova logopedinja oduševljena je reakcijom i sudjelovanjem djece.

Učenici Glazbenog odjela predstavljali su instrumente, a djeca su pogađala te su vrlo brzo upoznali nove instrumente.

U dvorani POU održan je mini koncert te je teta Irena pripremila iznenađenje, iz "oblaka glazbe" došla je sa zvončićima i priredila doživljaj zvuka uz glazbene vježbe.

Oduševljena i razdragana djeca na kraju su se zasladila krafnama i sokom te su s roditeljima krenuli kući pjevajući vježbice koje su naučili.


 

 


C3 mobilnost S. Makedonija (Beyond The Limits With Learning)


Beyond The Limits With Learning - učenici na mobilnosti u Sjevernoj Makedoniji

Grad Kriva Palanka u Sjevernoj Makedoniji bila je domaćin treće mobilnosti Erasmus+ projekta "Beyond The Limits With Learning". Aktivnosti su se provodile od 22. do 25. ožujka 2022. u školi Joakim Krchovski i u različitim gradskim ustanovama. Hrvatski tim činili su učenici sedmoga razreda Marin Eremut, Mario Pažin, Lucija Marinović i Karmela Karamatić. Učiteljice u pratnji bile su Ivana Pudar Pećar, Dona Prović i školski knjižničar Mario Bebek. 

 

Na priredbi  dobrodošlice domaćini su nastojali gostima približiti makedonsku baštinu, folklor i povijesnu dramu nakon čega su predstavljene i ostale partnerske zemlje. Tema mobilnosti bila je "Pozitivno razmišljanje i motivacija".

Nažalost, nalazimo se u vremenu kada zbog različitih okolnosti u društvu i svijetu dominiraju negativne misli i pesimizam. Sada nam je, više nego ikad, potrebna motivacija i pomoć kako bismo potaknuli pozitivan stav. Zato je ova mobilnost tematski došla u pravom trenutku.  Pozitivno razmišljanje nije bježanje od stvarnosti  kada stvari idu loše. Pozitivno razmišljanje je nešto što svjesno možemo pokrenuti. Učenici su različim radionicama nastojali osnažiti vlastite vrline, učili su kako iskazati misli i osjećaje, vježbali su kako zadržati pozitivan stav. Optimizam dokazano smanjuje stres, ali i pomaže u svladavanju svakodnevnih životnih izazova i obveza.


P7 Pozitivno razmišljanje


Radionica "Samopouzdanje"

Tijekom radionice učenici su razgovarali o samopouzdanju i zaključili što sve utječe na samopouzdanje i koliko je ono važno da pozitivan stav u svakodnevnim životnim situacijama. Naučili su da je za samopouzdanje važan razvoj vlastitih vještina i uvažavanje i poštivanje sebe, ali i drugih. Pisali su pozitivne misli kojima su jačali vlastito samopouzdanje, a na kraju su izradili poticajni videzapis s motivirajućim porukama. Radionicu je odradila prof. Ivana Pudar Pećar s učenicima 7.a razreda.

 

Aktivnost: Umijeće slušanja

Cilj aktivnosti bio je naučiti i uvježbati učinkovito slušanje kako bismo poboljšali pozitivan stav i međuljudske odnose. Učenici su bili podijeljeni u parove. Potom su mogli odabrati jednu od ponuđenih tema iz radnog lista „Putovanje“. Svoju su temu predstavili svom partneru u paru, a zatim su razgovarali o tome kako su se osjećali dok su predstavljali svoju temu i jesu li razumjeli poruku sugovornika. Radionicu je odradila prof. Monika Bušurelo s petim razredom.


P6 - WOOP predavanje i radionica

Tijekom studenoga i prosinca učenici su se bavili aktivnostima vezanim uz temu: POZITIVNO RAZMIŠLJANJE I MOTIVACIJA.

Školska psihologinja Nataša Palac održala je radionicu u 5. i 7. razredu kojom je upoznala učenike s WOOP- om. WOOP je znanstveno utemeljena metoda koja ljudima pomaže u ostvarivanju želja i ciljeva, ali i promjeni životnih navika. Prepreke za koje mislimo da nas najviše ometaju u ispunjavanju naših želja zapravo nam mogu pomoći da ih ostvarimo. 

WOOP nas upućuje da sanjamo svoje buduće snove, ali onda da zamislimo prepreke u nama i oko nas koje nas sputavaju u realizaciji snova.

WOOP metode mogu pomoći i u ostvarivanju boljeg uspjeha u školi i kvalitetnijem učenju i rješavanju školskih obveza.

Učenici su promišljali o svojim kratkoročnim ciljevima i ispunjavali WOOP obrasce koji bi im trebali pomoći u bržem i uspješnijem ostvarenju želja.

 

Učinkovita uporaba tehnologije (predavanje, predstavljanje C2 mobilnosti)

Dana 28. listopada 2021. u školskoj knjižnici okupio se školski projektni tim kojemu je, uz turski čaj i lokume, predstavljena nedavno održana učenička mobilnost u Balikesir (Turska). 

Predmetna učiteljica Monika Bušurelo prezentirala je tijek mobilnosti po danima te je nastojala dočarati ugođaj, atmosferu i pozitivna iskustva s putovanja.

Predmetna učiteljica Ivana Pudar Pećar održala je predavanje na kojem je prenijela spoznaje i nova znanja s održanih radionica u Turskoj. Govorila je o implementaciji VR-a (virtualne stvarnosti) u obrazovni sustav, o 3D dizajnu i njegovom utjecaju na kreativni, istraživački i inovativni rad učenika. Prezentirani su rezultati ankete provedene među učenicima na mobilnosti. Anketa je bila vezana za temu sigurnosti na internetu. Također, razmijenjena su iskustva s uporabom tehnologije u nastavi te je alat Kahoot izdvojen kao omiljeni među učenicima, a i neke ranije projektne aktivnosti su vezane upravo za ovaj digitalni alat.

Na kraju sastanka dogovoren je plan i tijek provedbe narednih aktivnosti (WOOP predavanja i radionice).

AFIYET OLSUN!!!


Predstavljanje projekta na Radio postaji Ploče

Nakon uspješno provedene druge mobilnosti, učenici i učitelji rado su podijelili svoje iskustvo i dojmove sa slušateljima RPP-a. Emisija je emitirana 29. 10. 2021.

„Beyond The Limits With Learning“ - učenici na mobilnosti u Turskoj! (18. listopada - 23. listopada 2021.)
Detalje o učeničkoj mobilnosti pronađite klikom na sliku! laugh

C1 mobilnost - stručna edukacija učiteljica - Badin, Slovačka (06. - 11. rujna 2021.)

Dugo iščekivana prva mobilnost predstavljena je u priloženom SWAY dokumentu. Otvorite ga klikom na sliku! laugh


4. sastanak školskih koordinatora
Radni sastanak održan je 3. lipnja 2021. 
Dnevni red:
1. Druga odgoda C1 mobilnosti u Slovačku
2. Mobility Tool
3. Razno
 
1. Zaključeno je, kako se, nažalost, zbog objektivnih razloga, ponovno mora odgoditi C1 mobilnost učitelja. Novi termini prebačeni su na rujan.
2. Razgovaralo se o Mobility Tool alatu i o unošenju potrebnih podataka nakon odrađene prve godine projekta. Potrebno je pripremiti izvješće o provedenim aktivnostima.
3. Prezentirane su akrostih i Kahoot radionice te je dogovoreno na koji će se način predstaviti na Twinspaceu.
Dogovorena je 2. učenička videokonferencija.

Druga učenička videokonferencija
Učenici partnerskih škola imali su priliku ponovno se družiti i malo bolje upoznati. Druga učenička videokonferencija održana je 10. lipnja s početkom u 18h. I ovaj put mjesto sastajanja bila je platforma Zoom.  5 novoizabranih učenika iz svake škole sudjelovalo je u spontanom razgovoru, bez strogo određene teme. Razgovarali su o najdražim knjigama, sportskim aktivnostima, školskim predmetima... Zanimljivo se raspravljalo o prednostima i nedostatcima života u sredini u kojoj žive. Neki su se učenici vrlo brzo povezali na temelju zajedničkih stavova i razmišljanja. Tako su se naša Lucija i Domenika iz Poljske našle, vjerovali ili ne, na temi omiljene knjige i autorice. Spojila ih je Cressida Cowell. 
Vjerujemo da je ovaj susret oplemenio svakog sudionika, proširio spoznaje i vidike i naveo na zaključak da nas toliko malo stvari dijeli, a neizmjerno puno povezuje i ujedinjuje.
Radujemo se novim susretima i druženjima!

Učinkovita uporaba tehnologije - alati Plickers i Kahoot
Učenicima su predstavljeni digitalni alati Plickers i Kahoot. U daljnjem radu, tijekom travnja i svibnja, učitelji i učenici redovito su upotrebljavali predstavljene alate u nastavi, u usvajanju novih sadržaja, ali i ponavljanju i provjeravanju znanja. Na "online" sastanku učenici su prezentirali  vlastite stilove učenja i uz pomoć Kahoota postavljali pitanja ostalim učenicima o prezentacijama.
Radionice su s učenicima provodile predmetne učiteljice Adriana Kostanić Burić, Monika Bušurelo, Ivana Pudar Pećar, i školski knjižničar Mario Bebek.
 

Akrostih radionice

P4 – Memory technique - ACROSTIC

Od veljače do travnja učitelji su tijekom nastave često upotrebljavali akrostih kao tehniku lakšega pamćenja novih informacija. Učenici su izrađivali kreativne pisane radove i pjesme u akrostihu koje su im pomagale u lakšem usvajanju gradiva. Također su imali i akrostih vježbe i natjecanja kojima su provjeravali brzinu usvajanja informacija predstavljenih tom tehnikom.
Ove radionice provodile su učiteljice Dona Prović i Ivana Pudar Pećar.
U prilogu pogledajte radove naših učenika ali i naših projektnih partnera.
 
https://padlet.com/alinapanecka/kjbbttdv8pbjl8ia

Lijeva i desna strana mozga

Tijekom veljače i ožujka učenici su proučavali razlike lijeve i desne strane mozga. Na Satu razrednika učiteljica Ivana Pudar Pećar održala je edukativnu prezentaciju i radionicu kojom je učenike upoznala s moždanim hemisferama. Nakon prezentacije učenici su izrađivali kreativne videozapise kojima su nastojali prikazati razlike lijeve i desne strane mozga. U njihovim radovima vidljivo je kako je lijeva strana zadužena za jezik, te logičko, matematičko i  kritičko razmišljanje, dok je desna strana zaslužna za osjećaje, kreativnost, intuiciju, glazbu...

Zaključili su da čovjek funkcionira kombiniranim djelovanjem obiju strana mozga te je dobro razvijati i jednu i drugu stranu. 

Kreativne videouradke izradili su učenici: Mario Pažin, Marin Eremut, Lucija Marinović i Ivano Grgurinović.


Upoznavanje i prvi sastanak učenika

Jučer je, preko platforme Zoom, održano prvo online druženje učenika svih partnerskih škola. Iz svake škole odabrano je 5 učenika koji su se kratko predstavili na engleskom jeziku. Iskreno su iznijeli svoja očekivanja od projekta i iskazali vlastite hobije i interese. Atmosfera je bila ugodna i opuštena. Nakon predstavljanja učenici su rado postavljali različita pitanja jedni drugima i pokazali da se vesele budućim zajedničkim aktivnostima.

Od naših učenika na druženju su bili: Denea Franić Radić, Maja Grgurinović, Roko Pavlović, Jan Đorđević i Karmela Karamatić.
Sastanku je nazočila i predmetna učiteljica Monika Bušurelo, dok je učiteljica Ivana Pudar Pećar bila moderatorica cijelog susreta.
Dogovoreno je kako će se ovakvi sastanci ubuduće redovno organizirati, a tjedno druženje će biti moguće preko Twinspacea na platformi eTwinning.

3. sastanak projektnih partnera

Treći sastanak održan je 9. veljače, preko Zooma.

Dnevni red:
1. Osvrt na odrađene aktivnosti
2. Planiranje i dogovor novih aktivnosti za veljaču i ožujak
3. Odgoda mobilnosti učitelja i planiranje nove mobilnosti
 
1. U opuštenoj i prijateljskoj atmosferi komentirale su se prezentirane aktivnosti. Svi su se složili kako je provedba aktivnosti bila otežana zbog povremene ili stalne nastave na daljinu.
2. Za veljaču i ožujak dogovorena je aktivnost izrade kratkog filma o moždanim hemisferama.
3. U veljači je trebala biti realizirana mobilnost učitelja u Slovačku, ali je, zbog nepovoljne epidemiološke situacije, odgođena.
Novo putovanje učitelja planirano je za lipanj.

Izrada umnih mapa i tehnike brzog čitanja

Tijekom prosinca školska psihologinja Nataša Palac održala je radionice u dva šesta i jednom osmom razredu o izradi umnih mapa i tehnikama brzog čitanja. 

Učenici su vježbali izradu umnih mapa. Zatim su gledali edukativni film koji ih je usmjerio na tehnike brzog čitanja. Zainteresirani učenici su testirani te su dobili zadatak preko zimskoga odmora vježbati brzo čitanje (uz pomoć video uputa). Novo testiranje, nakon povratka u školu, pokazalo je da učenici brže čitaju. Još je izražajnije da manje griješe u čitanju.
Tehnike brzog čitanja svima mogu biti korisne za lakše čitanje, bolje razumijevanje teksta i brže usvajanje nastavnih sadržaja.
Ovom temom sigurno ćemo se baviti i u budućim projektnim aktivnostima.

Stilovi učenja - testiranje učenika i izrada plakata

Tijekom prosinca bavili smo se stilovima učenja i tehnikama brzog čitanja. Razrednice Maja, Monika i Ivana na Satu razrednika održale su radionice kojima su upoznale učenike s različitim stilovima učenja i provele prvo testiranje. Nakon predavanja učenici 6.a razreda izrađivali su plakate o stilovima učenja.

Već ranije, učiteljica Dona sa svojim učenicima također je izradila kreativne plakate na istu temu, a pripremila je i test (anketu) za sve učenike.
Početkom siječnja, putem platforme Teams, provedeno je anketiranje učenika gdje su svi učenici imali mogućnost otkriti koji je njihov dominantni stil učenja. Rezultati su pokazali da učenici imaju različite dominantne stilove učenja te su podjednako zastupljena sva 4 stila: vizualni, auditivni, čitalački, kinestestetički.
To je odlična poruka učenicima i učiteljima da trebaju kombinirati različite metode rada i sredstva poučavanja kako bi učenje bilo uspješnije i prilagođeno svima.
Ne zaboravimo: Učenjem pomičemo granice! 

 

 


Beyond the limits with learning - 2. sastanak projektnih partnera

Za uspješnu provedbu projektnih aktivnosti važna je kontinuirana suradnja partnerskih škola.

4. prosinca 2020. održan je drugi "online" sastanak projektnih partnera. 

Sastanku su nazočili školski koordinatori i razgovarali o realizaciji projektnih aktivnosti. Dogovorene su aktivnosti za prosinac i siječanj, vrijeme realizacije i način predstavljanja radova.
Prva mobilnost učitelja trebala bi se održati u Slovačkoj, u veljači. S obzirom na lošu epidemiološku situaciju, zaključeno je kako postoji velika vjerojatnost da će se mobilnost odgoditi. 

Beyond the limits with learning - 1. sastanak projektnih partnera

Na početku provedbe Erasmus+ projekta dogovoren je 1. sastanak školskih voditelja. Ugodno "online" druženje održano je 8. listopada. To je bila prilika za prvo upoznavanje školskih voditelja projekta, a sastanku je nazočila i ravnateljica slovačke škole koja je koordinator cijeloga projekta.

Dogovorene su prve aktivnosti te je donesena odluka da se predstavljanje projektnih aktivnosti, razmjena materijala i suradnja odvija preko eTwinning platforme.

Logo projekta

Tijekom listopada učiteljice Monika Bušurelo, Maja Katić i Ivana Pudar Pećar održale su radionice sa svojim razredima prema zadanim uputama. Logo projekta zamišljen je u obliku pizze od 6 različitih dijelova. Svaki dio predstavljat će jednu školu - jednoga partnera. Učenici su trebali u komad pizze kreativno ubaciti simbole domovine, grada i škole. 

Najuspješnija 3 rada izradili su učenici Roko Pavlović, Gabriela Ostojić i Maja Kežić.
Nakon izjašnjavanja projektnih partnera, rad učenika Roka Pavlovića proglašen je najkreativnijim te je uvršten u konačni logo projekta (učenik je prvo nacrtao svoj rad, a zatim izradio i digitalnu verziju).
Tijek radionica i učeničke radove možete pogledati u priloženoj prezentaciji. 

POVEZNICA JE NA SLICI yes

Radovi učenika:
Na slici je najuspješniji logo prijedlog - rad učenika Roka Pavlovića.
 
U tablici se nalaze ostali prijedlozi loga

Prva projektna aktivnost: Predstavljanje države, grada i škole 

Početkom listopada krenula je realizacija projekta "Beyond the limits with learning".Na početku provedbe projektnih aktivnosti sve partnerske škole trebale su pripremiti predstavljanje svoje države, grada i škole u obliku videoprezentacije. Na taj način krenuli smo s upoznavanjem partnera, osobitosti njihovih zemalja, mjesta u kojima žive te škole koju pohađaju i kojoj rade.
Našu videoprezentaciju osmislili su i izradili učenici Blanka Agatić, Maja Grgurinović, Silvio Kavelj i Matej Vukanović, uz pomoć učiteljice Monike Bušurelo i tehničku podršku školskog knjižničara Marija Bebeka.
Pogledajte kako smo se predstavili parterskim školama:
 
 POVEZNICA JE NA SLICI yes

„Beyond The Limits With Learning“/“Učenjem pomičemo granice“

Predavanje: Erasmus+ projekti (15. 1. 2020.)

Predmetna učiteljica Ivana Pudar Pećar 15. siječnja 2020. godine održala je predavanje o eTwinning i Erasmus+ projektima. Predavanje je namijenjeno svim zainteresiranim učiteljima koji su se voljni uključiti u rad na pisanju projekta, a kasnije i u njegovoj provedbi.

Učiteljica Ivana predstavila je eTwinning platformu i sve njezine dobrobiti za učenike, učitelje i cijelu odgojno-obrazovnu ustanovu. Uputila je kolege i kolegice na važne dokumente za bolje razumijevanje Erasmus+ projekata.

Na drugom dijelu predavanja predstavljena su dva projekta na kojem su s partnerskim školama u tom trenutku surađivale kolegice Ivana i Meri Glavinić. Projekti su u fazi pisanja te se planiraju prijaviti kao KLJUČNA AKTIVNOST 2 (KA229). Nakon predstavljanja projekata, zainteresirani učitelji podijelili su se u dva tima te su tako oformljeni Erasmus+ timovi naše škole.

 

 


Upisi u prvi razred OŠ

Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






JELOVNIK učenici


Oglasna ploča

GPP Škole

GPP za šk. god. 2023./2024.


Školski kurikulum

Kurikulum za šk. god. 2023./2024. 


Statut Škole


Kućni red škole


Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 825708
Ovaj mjesec: 8574
Ovaj tjedan: 1149
Danas: 164




preskoči na navigaciju