preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Listopad 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije







Informacije







Arhiva vijesti

Vijesti

Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja

Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Osnovna namjena je poticanje logičkog i kritičkog razmišljanja te razvijanje ljubavi prema programiranju. Ovom inicijativom razvija se kreativnost, rješavanje problemskih situacija i analitičke vještine kroz suradnju među učenicima.


 

Sat kodiranja organizirala je i provela učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su imali priliku kroz razne aktivnosti učiti o programiranju kodirajući bez upotrebe ekrana, dekodirati misteriozne slike, upoznati se s interaktivnim elektroničkim robotima, igrati računalne igre ponavljajući naredbe iz programiranja… i na taj način smo kroz cijeli prošli tjedan obilježili Europski tjedan programiranja.

 

 

Učenici 4. razreda su dekodirali misteriozne slike ispunjavajući bojama određene piksele prema zadanom kôdu i sudjelovali su na STEM radionicama kodiranja bez računala pomoću Cubetto setova, na kojoj su kroz zabavne aktivnosti naučili osnovne koncepte kodiranja kreirajući vlastite algoritme i mijenjajući kôdove bez upotrebe računala, a upoznali su se i s raznim robotskim setovima te se okušali u vožnji istih. Radionice za učenike je održao Robert Petrušić ispred Udruge UMNO Ploče.

 

 

Petaši su učili osnove algoritama i programiranja izradom programa kroz igru Angry Birds, dok su učenici 6. razreda s pomoću blokova kôda poveli Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet i ponavljali osnove algoritama i naredbe poput petlji. Učenici 7. i 8. razreda su pomoću igre CodeCombat ponovili vještine programiranja u Pythonu kodiranjem izlaska iz opasnosti i skupljanjem nagrada.

 

 

Učenicima su se svidjele provedene aktivnosti i pitali su kada će opet sudjelovati u nečem sličnom, a cilj je bio popularizirati STEM među djecom kroz aktivnosti u kojima učenici aktivno sudjeluju kroz kreativno rješavanje problema, čime se doprinosi promicanju programiranja i računalnih tehnologija.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 27. 10. 2025.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Što očekujete od nove 2025./2026. školske godine?





GPP Škole

GPP 2025./2026.


Školski kurikulum

Kurikulum 2025./2026. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi










Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 985886
Ovaj mjesec: 11200
Ovaj tjedan: 368
Danas: 8




preskoči na navigaciju