| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja
Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Osnovna namjena je poticanje logičkog i kritičkog razmišljanja te razvijanje ljubavi prema programiranju. Ovom inicijativom razvija se kreativnost, rješavanje problemskih situacija i analitičke vještine kroz suradnju među učenicima.




Sat kodiranja organizirala je i provela učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su imali priliku kroz razne aktivnosti učiti o programiranju kodirajući bez upotrebe ekrana, dekodirati misteriozne slike, upoznati se s interaktivnim elektroničkim robotima, igrati računalne igre ponavljajući naredbe iz programiranja… i na taj način smo kroz cijeli prošli tjedan obilježili Europski tjedan programiranja.




Učenici 4. razreda su dekodirali misteriozne slike ispunjavajući bojama određene piksele prema zadanom kôdu i sudjelovali su na STEM radionicama kodiranja bez računala pomoću Cubetto setova, na kojoj su kroz zabavne aktivnosti naučili osnovne koncepte kodiranja kreirajući vlastite algoritme i mijenjajući kôdove bez upotrebe računala, a upoznali su se i s raznim robotskim setovima te se okušali u vožnji istih. Radionice za učenike je održao Robert Petrušić ispred Udruge UMNO Ploče.




Petaši su učili osnove algoritama i programiranja izradom programa kroz igru Angry Birds, dok su učenici 6. razreda s pomoću blokova kôda poveli Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet i ponavljali osnove algoritama i naredbe poput petlji. Učenici 7. i 8. razreda su pomoću igre CodeCombat ponovili vještine programiranja u Pythonu kodiranjem izlaska iz opasnosti i skupljanjem nagrada.




Učenicima su se svidjele provedene aktivnosti i pitali su kada će opet sudjelovati u nečem sličnom, a cilj je bio popularizirati STEM među djecom kroz aktivnosti u kojima učenici aktivno sudjeluju kroz kreativno rješavanje problema, čime se doprinosi promicanju programiranja i računalnih tehnologija.




![]()
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red