« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
HARITAGE HANDBAG (TORBICA BAŠTINE)
Tijekom cijele nastavne godine u našoj školi provodile su se aktivnosti međunarodnog eTwinning projekta „Heritage Handbag“ („Torbice baštine“).
Školski projektni tim činile su predmetne učiteljice: Monika Bušurelo – učiteljica Geografije, Marija Čupić Senta – učiteljica Likovne kulture, Adriana Kostanić Burić - učiteljica Povijesti i Ivana Pudar Pećar – učiteljica Hrvatskog jezika.
Škole partneri:
Osnovna škola Koprivnički Ivanec – Kunovec, Hrvatska
Osnovna škola Ivan Milutinović – Subotica, Srbija
IAC „Pitrè-Manzoni“ di Castellammare del Golfo – Castellammare del Golfo, Italija
O projektu:
Baština svake države nepresušno je vrelo inspiracije za kreativan i stvaralački rad učenika i učitelja. U izgradnji ličnosti svakoga čovjeka vrlo je važno poznavanje i baštine svoje zemlje, ali isto tako i baštine zemalja koje nas okružuju. Opće je poznato da najbolje učimo uz konkretan rad te uz zabavne, kreativne i istraživačke aktivnosti.
Kroz aktivnosti projekta „Heritage Handbag“ (torbica baštine), učenici partnerskih škola, istraživali su svoju i baštine škola partnera te se kreativno stvaralački izražavali prema zadanom zadatku svakog od partnera (izrađivali su minijaturne torbice sa zadanim motivom baštine ostalih partnera).
Učenici su, uz mentoriranje svojih učitelja, usavršavali i uvježbavali vještine komunikacije na stranim jezicima, vještine kreativnog stvaralačkog izražavanja i vještine upotrebe IKT alata.
Sadržaji Međupredmetnih tema: uku A.3.1. 1.Upravljanje informacijama; uku A.3.3.3. Kreativno mišljenje.
Naša škola predstavila se videom koji su pripremili učenici šestih razreda, a pomogla im je učiteljica Monika Bušurelo: https://youtu.be/bGf7c548Cpw.
Učiteljica Ivana Pudar Pećar odradila je s učenicima sedmih razreda radionicu Internet Safety/Copyright te su na istu temu učenici izrađivali digitalne plakate, a najuspješniji je podijeljen s partnerima na Twinspaceu.
Učenici šestih i sedmih razreda izrađivali su logo projekta na satu Likovne kulture s učiteljicom Marijom Čupić- Sentom. Nakon što su se učenici svih partnerskih škola prijavili na eTwinning i izradili svoj avatar, glasali su za najbolji logo. Kao uspješniji izabran je logo naše učenice Lucije Marinović:
Na sastanku partnerskih škola predstavljeni su spomenici kulturne baštine zavičaja svake partnerske škole. Svaka škola imala je zadatak napraviti video o izradi torbice sa simbolom kulturne baštine svog zavičaja. Kasnije su izrađivali simbol škole dodijeljen izvlačenjem.
Naša se škola predstavila s neretvanskom lađom. Video prezentaciju s učenicima šestih razreda izradila je učiteljica Adriana Kostanić Burić: https://youtu.be/9oawMRHjcM8.
Učiteljica Marija Čupić-Senta sa svojim učenicima snimila je video kako napraviti naš simbol:https://youtu.be/FlW0kFRkQmk a izrađivali su ga učenici partnerske škole iz Srbije. Naši učenici s učiteljicom Marijom izrađivali su torbicu prema talijanskom videozapisu.
Naša škola dobila je zadatak istražiti spomenik kulturne baštine partnerske škole iz Italije: Castellammmare del Golfo. Učenici šestih razreda s učiteljicom Monikom Bušurelo istražili su zanimljivosti o tom simbolu i izradili plakat. Učiteljica Ivana Pudar Pećar s učenicima je proučila plakat, razgovarali su o zanimljivostima talijanske baštine i izrađivali križaljke o spomenutom simbolu.
Svi materijali predstavljeni su na TwinSpaceu – službenoj platformi za suradnju. Projekt je omogućio upoznavanje kulturne baštine drugih zemalja, suradnju s drugim školama i kreativno izražavanje. Veselimo se budućim suradnjama na eTwinningu.
"U svijetu likovnih umjetnika 4"
Učenici 1.c sudjelovali su u eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika 4. Cilj projekta bio je upoznavajući likovne umjetnike potaknuti učenike na učenje i stvaranje vlastitih likovnih djela, razvijati socijalne i građanske kompetencije u skladu s kurikulom likovne kulture i međupredmetnih tema.
Ove godine su učenici upoznali rad i djela nekoliko autora: P. Mondriana, P. Kleea, R. Britta, K. Cantrella, M. Sišul. i J. Pollocka. Uživali su u svim aktivnostima ali ih je ipak najviše oduševila razigranost Mirne Sišul. Pozivamo vas da razgledate naše radove i upoznate se s djelima navedenih autora u knjizi koju smo napravili.
"100. dan u školi"
Učenici 1.c prošli tjedan su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta. Na zabavan način ponovili su gradivo koje su naučili u prvih sto dana školovanja:
- na početku dana odabrali su prigodne komplimente koje su poklonili prijateljima u razredu
- izradili su prigodne krune i crtali sebe kao stogodišnjake
- ispisali sto riječi i napravili gusjenicu riječi
- riješili sto zadataka zbrajanja i oduzimanja do 10
- odigrali igru „Tko će prije do 100"
- istražili koliko puta u sto sekundi mogu napisati svoje ime i ime učiteljice, brojati do 10 i obrnuto, pljesnuti rukama, koliko mogu napraviti čučnjeva, trbušnjaka…
- koristili su se i digitalnim alatima pa su zajedno napravili oblak riječi upisujući svoje ime u oblik broja 100
- na kraju su ocijenili projekt i dobili prigodne diplome koje im je izradila učiteljica
Projekt je dobio iznimno visoke ocjene i sigurni smo da ćemo sudjelovati u njemu i iduće godine!
"Dani jabuka - dani zdrave hrane"
Učenici 1.c sudjelovali su u svom prvom eTwinning projektu "Dani jabuka - dani zdrave hrane". Kroz niz aktivnosti vezanih uz jabuke ponovili su gradivo matematike, učili čitati, pjevali pjesmice o jabukama. Upoznali su i nove digitalne alate te se igrali i stvarali u njima. Za kraj - naslikali su jabuke po uzoru na Mondriana.
Detaljnije informacije o eTwinning aktivnostima 1.c možete naći na razrednim stranicama (pod "ostalo" ) https://sites.google.com/view/perinesovice/ostalo/na%C5%A1i-projekti?authuser=0
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.