« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Suradničke aktivnosti "Uz čitanje riječi rastu 4"
Pogledajte aktivnosti provedene u sklopu eTwinning projekta "Uz čitanje riječi rastu 4" u izvedbi učenika 5. a razreda i predmetne učiteljice Marine Burđelez.
1. Čitalački grafiti – Padlet izložba
Kako bi izgledao grafit koji reklamira neku knjigu, naslov ili misao? Što su ulični grafiti? A vandalizam? Učenici su o postavljenim pitanjima razmišljali, a potom se kreativno izrazili na svoj način u suradničkoj projektnoj aktivnosti Čitalački grafiti. Najuspješniji radovi, prema učeničkim kriterijima vrednovanja, poslani su na zajedničku izložbu u domaćinsku školu (PŠ Ivanovci).
Izložba radova u digitalnom alatu Padlet (kliknite na sliku)
2. Izrada društvenih igara – Strah u Ulici lipa
Prema djelu za cjelovito čitanje M. Matošeca Strah u Ulici lipa učenici 5. a izrađivali su društvene igre u fizičkom obliku. Bio je to grupni rad učenika koji je rezultirao izradom 5 društvenih igara različite vrste: Strahopoly, Igra pod lipama, Strašni lipov kotač, Lipa po lipa, Tko skita Ulicom lipa. Bio je to lektirni sat pun igre u fizičkom obliku. Odabrane igre šaljemo partnerskoj školi. Veselimo se povratnoj informaciji.
„Ovim projektom želimo približiti djeci čitanje knjiga i na taj način izgrađivati kulturu čitanja, unaprijediti čitalačke vještine učenika i potaknuti njihovo kritičko razmišljanje. Kroz redovnu praksu čitanja i analizu različitih književnih djela, nastojimo utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, promovirati čitanje kao naviku, unaprijediti vještinu čitanja, poučiti kako se pravilno odnositi prema knjigama. Želimo potaknuti interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga te na taj način razvijati svestranu i kreativnu osobu sa snažnim vještinama čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela te razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.“
Suradničke aktivnosti "Uz čitanje riječi rastu 4"
Pogledajte aktivnosti provedene u sklopu eTwinning projekta "Uz čitanje riječi rastu 4" u izvedbi učenika 5. a razreda i predmetne učiteljice Marine Burđelez.
1. Čitalački grafiti – Padlet izložba
Kako bi izgledao grafit koji reklamira neku knjigu, naslov ili misao? Što su ulični grafiti? A vandalizam? Učenici su o postavljenim pitanjima razmišljali, a potom se kreativno izrazili na svoj način u suradničkoj projektnoj aktivnosti Čitalački grafiti. Najuspješniji radovi, prema učeničkim kriterijima vrednovanja, poslani su na zajedničku izložbu u domaćinsku školu (PŠ Ivanovci).
Izložba radova u digitalnom alatu Padlet (kliknite na sliku)
2. Izrada društvenih igara – Strah u Ulici lipa
Prema djelu za cjelovito čitanje M. Matošeca Strah u Ulici lipa učenici 5. a izrađivali su društvene igre u fizičkom obliku. Bio je to grupni rad učenika koji je rezultirao izradom 5 društvenih igara različite vrste: Strahopoly, Igra pod lipama, Strašni lipov kotač, Lipa po lipa, Tko skita Ulicom lipa. Bio je to lektirni sat pun igre u fizičkom obliku. Odabrane igre šaljemo partnerskoj školi. Veselimo se povratnoj informaciji.
„Ovim projektom želimo približiti djeci čitanje knjiga i na taj način izgrađivati kulturu čitanja, unaprijediti čitalačke vještine učenika i potaknuti njihovo kritičko razmišljanje. Kroz redovnu praksu čitanja i analizu različitih književnih djela, nastojimo utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, promovirati čitanje kao naviku, unaprijediti vještinu čitanja, poučiti kako se pravilno odnositi prema knjigama. Želimo potaknuti interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga te na taj način razvijati svestranu i kreativnu osobu sa snažnim vještinama čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela te razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.“
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.