« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svjetski dan čitanja naglas
A kad opet čitamo?
Tijekom dvosatne radionice pločanskim osnovcima grad se otvorio kao velika učionica nudeći različite pozornice za čitanje pločanskih autora.
Čitati glasno i javno tekstove s kojima se prvi put susrećeš, čitati ih zaigrano i suradnički pred kamerama i pogledima znatiželjnih prolaznika nije lako, ali otvara nove poglede i spoznaje.
Tog burovitog, ali sunčanog dana zainteresirani učenici sudjelovali su u prvoj radionici projekta Grad kao pozornica za čitanje čiji je pokretač Narodna knjižnica Ploče. Pod vodstvom lutkarice Božene Delaš i učiteljice Marine Burđelez polaznici radionice razbijali su predrasude o čitanju kao dosadnoj i jednoličnoj aktivnosti. Čitali su bez pripreme i drugačije. I pri tom se dobro zabavili.
Projekcija kratkog videa koji je snimio Studio Idearium opet je sve sudionike okupila u Narodnoj knjižnici Ploče baš na Svjetski dan čitanja naglas. Taj bi dan trebao pokazati kako čitanje i pisanje pripadaju svim ljudima, neovisno o društvenom statusu, te da svako dijete ima pravo na pristup knjigama. Čitajući naglas, učenici su povezivali sve što su čuli, vidjeli i pročitali. Pločanske autore doživjeli su kao svoje sugrađane, a grad kao vrelo motiva i tema. Sve su to osvijestili u razgovoru koji je prethodio projekciji videa o drugačijem čitanju. Trema i muk pratili su projekciju. A potom pljesak, uzdah olakšanja praćen oduševljenjem i pitanje: „A kad opet čitamo?“
Marina Burđelez, učiteljica Hrvatskog jezika
Svjetski dan čitanja naglas
A kad opet čitamo?
Tijekom dvosatne radionice pločanskim osnovcima grad se otvorio kao velika učionica nudeći različite pozornice za čitanje pločanskih autora.
Čitati glasno i javno tekstove s kojima se prvi put susrećeš, čitati ih zaigrano i suradnički pred kamerama i pogledima znatiželjnih prolaznika nije lako, ali otvara nove poglede i spoznaje.
Tog burovitog, ali sunčanog dana zainteresirani učenici sudjelovali su u prvoj radionici projekta Grad kao pozornica za čitanje čiji je pokretač Narodna knjižnica Ploče. Pod vodstvom lutkarice Božene Delaš i učiteljice Marine Burđelez polaznici radionice razbijali su predrasude o čitanju kao dosadnoj i jednoličnoj aktivnosti. Čitali su bez pripreme i drugačije. I pri tom se dobro zabavili.
Projekcija kratkog videa koji je snimio Studio Idearium opet je sve sudionike okupila u Narodnoj knjižnici Ploče baš na Svjetski dan čitanja naglas. Taj bi dan trebao pokazati kako čitanje i pisanje pripadaju svim ljudima, neovisno o društvenom statusu, te da svako dijete ima pravo na pristup knjigama. Čitajući naglas, učenici su povezivali sve što su čuli, vidjeli i pročitali. Pločanske autore doživjeli su kao svoje sugrađane, a grad kao vrelo motiva i tema. Sve su to osvijestili u razgovoru koji je prethodio projekciji videa o drugačijem čitanju. Trema i muk pratili su projekciju. A potom pljesak, uzdah olakšanja praćen oduševljenjem i pitanje: „A kad opet čitamo?“
Marina Burđelez, učiteljica Hrvatskog jezika
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.