« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svjetski dan čitanja naglas
A kad opet čitamo?
Tijekom dvosatne radionice pločanskim osnovcima grad se otvorio kao velika učionica nudeći različite pozornice za čitanje pločanskih autora.
Čitati glasno i javno tekstove s kojima se prvi put susrećeš, čitati ih zaigrano i suradnički pred kamerama i pogledima znatiželjnih prolaznika nije lako, ali otvara nove poglede i spoznaje.
Tog burovitog, ali sunčanog dana zainteresirani učenici sudjelovali su u prvoj radionici projekta Grad kao pozornica za čitanje čiji je pokretač Narodna knjižnica Ploče. Pod vodstvom lutkarice Božene Delaš i učiteljice Marine Burđelez polaznici radionice razbijali su predrasude o čitanju kao dosadnoj i jednoličnoj aktivnosti. Čitali su bez pripreme i drugačije. I pri tom se dobro zabavili.
Projekcija kratkog videa koji je snimio Studio Idearium opet je sve sudionike okupila u Narodnoj knjižnici Ploče baš na Svjetski dan čitanja naglas. Taj bi dan trebao pokazati kako čitanje i pisanje pripadaju svim ljudima, neovisno o društvenom statusu, te da svako dijete ima pravo na pristup knjigama. Čitajući naglas, učenici su povezivali sve što su čuli, vidjeli i pročitali. Pločanske autore doživjeli su kao svoje sugrađane, a grad kao vrelo motiva i tema. Sve su to osvijestili u razgovoru koji je prethodio projekciji videa o drugačijem čitanju. Trema i muk pratili su projekciju. A potom pljesak, uzdah olakšanja praćen oduševljenjem i pitanje: „A kad opet čitamo?“
Marina Burđelez, učiteljica Hrvatskog jezika
Svjetski dan čitanja naglas
A kad opet čitamo?
Tijekom dvosatne radionice pločanskim osnovcima grad se otvorio kao velika učionica nudeći različite pozornice za čitanje pločanskih autora.
Čitati glasno i javno tekstove s kojima se prvi put susrećeš, čitati ih zaigrano i suradnički pred kamerama i pogledima znatiželjnih prolaznika nije lako, ali otvara nove poglede i spoznaje.
Tog burovitog, ali sunčanog dana zainteresirani učenici sudjelovali su u prvoj radionici projekta Grad kao pozornica za čitanje čiji je pokretač Narodna knjižnica Ploče. Pod vodstvom lutkarice Božene Delaš i učiteljice Marine Burđelez polaznici radionice razbijali su predrasude o čitanju kao dosadnoj i jednoličnoj aktivnosti. Čitali su bez pripreme i drugačije. I pri tom se dobro zabavili.
Projekcija kratkog videa koji je snimio Studio Idearium opet je sve sudionike okupila u Narodnoj knjižnici Ploče baš na Svjetski dan čitanja naglas. Taj bi dan trebao pokazati kako čitanje i pisanje pripadaju svim ljudima, neovisno o društvenom statusu, te da svako dijete ima pravo na pristup knjigama. Čitajući naglas, učenici su povezivali sve što su čuli, vidjeli i pročitali. Pločanske autore doživjeli su kao svoje sugrađane, a grad kao vrelo motiva i tema. Sve su to osvijestili u razgovoru koji je prethodio projekciji videa o drugačijem čitanju. Trema i muk pratili su projekciju. A potom pljesak, uzdah olakšanja praćen oduševljenjem i pitanje: „A kad opet čitamo?“
Marina Burđelez, učiteljica Hrvatskog jezika
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red