« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tjedan sigurnijeg interneta 2022.
Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna u drugom mjesecu kako bi se učenike usmjerilo na sigurnije, primjerenije i odgovornije ponašanje na internetu, a ove godine je bio 8. 2. 2022. sa sloganom „Zajedno za bolji Internet“. Održava se kako bi se poslala snažnija poruka o važnosti prevencije elektroničkog nasilja, stvaranja sigurnog virtualnog okružja te dostupnosti kvalitetnih internetskih sadržaja za djecu i mlade.
Centar za sigurniji internet pripremio je brojne aktivnosti poput live eventa uz ZOOM webinar, koji je bio dostupan za praćenje uživo na YouTube kanalu Centra za sigurniji internet 8. 2. od 11 do 13 sati. Također je održana online konferencija „Potraga za boljim internetom“ na kojoj je sudjelovalo tridesetak predavača za 1850 sudionika. Bio je organiziran i ONLINE KVIZ za djecu i mlade o sigurnosti na internetu, na kojem je sudjelovao 2471 učenik u odgovaranju 20 pitanja i zadataka, a najboljih deset natjecatelja nagrađeni su tabletom, mobitelom ili wireless slušalicama. Izazov je organiziran s ciljem promicanja sigurnijeg i odgovornijeg korištenja interneta i općenito digitalnih tehnologija, a svi učenici koji su sudjelovali u izazovu mogu preuzeti diplomu na: https://ucitelji.hr/wp-content/uploads/2022/02/Diploma-za-izazov.pdf. U podcastu za roditelje stručnjaci su odgovarali na postavljena pitanja: https://www.youtube.com/watch?v=iP7sJD5HwQ0.
Za sudjelovanje u projektu pozvane su sve zainteresirane škole, organizacije i institucije na grupne aktivnosti pa smo se, kao i prošlih godina, i mi odazvali ovom projektu brojnim aktivnostima na nastavi informatike s učiteljicom Donom Prović, ali ne u obliku samo jednog dana, nego u obilježavanju tjedna sigurnijeg interneta. Kroz cijeli prošli tjedan u razredima su se provodile brojne aktivnosti vezane uz internet, uz još dva projekta: „Dva dana bez ekrana“ tijekom kojeg su učenici 5. i 6. razreda sudjelovali u istraživanju ovisnosti o ekranima, raspravljali o težini zadatka te su na kraju ispunili anketu o provedenom istraživanju, a učenici 7. razreda imali su priliku sudjelovati u projektu „Abeceda interneta“ – interaktivnoj digitalnoj predstavi u kojoj su na zabavan način učili o opasnostima interneta i pričali s našim poznatim glumcima o vlastitim iskustvima u virtualnom svijetu. Dio učenika je izrađivao prigodne plakate i prezentacije, a neki su se odazvali i pozivu CARNET/Nacionalni CERT da s izradom stripova sudjeluju u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Učenici nižih razreda pogledali su videolekciju o sigurnosti na internetu, odgovarali su na pitanja iz kviza, pogledali kratki animirani film o ovisnosti o mobitelu, a za kraj su odigrali edukativnu igru Dabrica Darka otkriva digitalni svijet (nastalu u okviru projekta Growing up on a safer Internet (Odrastanje uz sigurniji internet) Udruge „Suradnici u učenju“, sufinanciranog od strane Google.org.). Učenicima se posebno svidjela igrica, neki učenici su komentirali da je to najbolja igrica koju su do sada igrali, a uz to su uspješnim završetkom nivoa osvojili značku te za sva tri riješena nivoa diplomu.
Petaši su dobili HAKOM-ove knjižice Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih uređaja, a na satu su, uz ostale aktivnosti, rješavali i online kviz za učenike povodom Dana sigurnijeg interneta: Potraga za boljim internetom 2022. U kvizu za učitelje okušala se i njihova učiteljica Dona Prović te je dospjela među 10 najuspješnih+jih sudionika, a sudjelovala je i u ZOOM webinaru „Uloga stručnjaka u području rizičnih ponašanja djece i mladih na internetu“.
Šestaši su pogledali videolekciju Obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, odigrali igru razlikovanja lažnih vijesti od istinitih pa su kreirali kviz u Scratchu, a potom su sami izrađivali svoje lažne vijesti. Nastavu su završili igrajući edukativnu igru Udruge Suradnici u učenju - Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, kojom su na zabavan način razvijali svijest o važnosti digitalnih tragova, odgovornom ponašanju na internetu, vrednovanju informacija, elektroničkom nasilju itd.
Učenici 7. i 8. razreda gledali su usporedbe fotografija, kako se prikazuju lažne fotografije „savršenih“ života zbog kojih dolazi do stvaranja društvene zavisti potaknute uspoređivanjem s drugima. Pogledali su video „You look disgusting“ s poantom da su svi lijepi i da ne dopuste nikome da im kaže drugačije pa čak ni oni sami sebi. Zatim su slijedila dva televizijska priloga emisija Provjereno i Potrage - u jednom prilogu su hrabre djevojke otvoreno govorile o problemu s aknama, dok je drugi prilog prikazivao stvarna iskustva opasnih izazova TikTok-a, a nakon toga su raspravljali o viđenom i svojim iskustvima. Učenici su rado sudjelovali u brojnim aktivnostima povodom tjedna sigurnijeg interneta, osvijestili su važnost odgovornog ponašanja na internetu te su na edukativan i zabavan način obilježili ovaj važan dan.
Tjedan sigurnijeg interneta 2022.
Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna u drugom mjesecu kako bi se učenike usmjerilo na sigurnije, primjerenije i odgovornije ponašanje na internetu, a ove godine je bio 8. 2. 2022. sa sloganom „Zajedno za bolji Internet“. Održava se kako bi se poslala snažnija poruka o važnosti prevencije elektroničkog nasilja, stvaranja sigurnog virtualnog okružja te dostupnosti kvalitetnih internetskih sadržaja za djecu i mlade.
Centar za sigurniji internet pripremio je brojne aktivnosti poput live eventa uz ZOOM webinar, koji je bio dostupan za praćenje uživo na YouTube kanalu Centra za sigurniji internet 8. 2. od 11 do 13 sati. Također je održana online konferencija „Potraga za boljim internetom“ na kojoj je sudjelovalo tridesetak predavača za 1850 sudionika. Bio je organiziran i ONLINE KVIZ za djecu i mlade o sigurnosti na internetu, na kojem je sudjelovao 2471 učenik u odgovaranju 20 pitanja i zadataka, a najboljih deset natjecatelja nagrađeni su tabletom, mobitelom ili wireless slušalicama. Izazov je organiziran s ciljem promicanja sigurnijeg i odgovornijeg korištenja interneta i općenito digitalnih tehnologija, a svi učenici koji su sudjelovali u izazovu mogu preuzeti diplomu na: https://ucitelji.hr/wp-content/uploads/2022/02/Diploma-za-izazov.pdf. U podcastu za roditelje stručnjaci su odgovarali na postavljena pitanja: https://www.youtube.com/watch?v=iP7sJD5HwQ0.
Za sudjelovanje u projektu pozvane su sve zainteresirane škole, organizacije i institucije na grupne aktivnosti pa smo se, kao i prošlih godina, i mi odazvali ovom projektu brojnim aktivnostima na nastavi informatike s učiteljicom Donom Prović, ali ne u obliku samo jednog dana, nego u obilježavanju tjedna sigurnijeg interneta. Kroz cijeli prošli tjedan u razredima su se provodile brojne aktivnosti vezane uz internet, uz još dva projekta: „Dva dana bez ekrana“ tijekom kojeg su učenici 5. i 6. razreda sudjelovali u istraživanju ovisnosti o ekranima, raspravljali o težini zadatka te su na kraju ispunili anketu o provedenom istraživanju, a učenici 7. razreda imali su priliku sudjelovati u projektu „Abeceda interneta“ – interaktivnoj digitalnoj predstavi u kojoj su na zabavan način učili o opasnostima interneta i pričali s našim poznatim glumcima o vlastitim iskustvima u virtualnom svijetu. Dio učenika je izrađivao prigodne plakate i prezentacije, a neki su se odazvali i pozivu CARNET/Nacionalni CERT da s izradom stripova sudjeluju u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Učenici nižih razreda pogledali su videolekciju o sigurnosti na internetu, odgovarali su na pitanja iz kviza, pogledali kratki animirani film o ovisnosti o mobitelu, a za kraj su odigrali edukativnu igru Dabrica Darka otkriva digitalni svijet (nastalu u okviru projekta Growing up on a safer Internet (Odrastanje uz sigurniji internet) Udruge „Suradnici u učenju“, sufinanciranog od strane Google.org.). Učenicima se posebno svidjela igrica, neki učenici su komentirali da je to najbolja igrica koju su do sada igrali, a uz to su uspješnim završetkom nivoa osvojili značku te za sva tri riješena nivoa diplomu.
Petaši su dobili HAKOM-ove knjižice Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih uređaja, a na satu su, uz ostale aktivnosti, rješavali i online kviz za učenike povodom Dana sigurnijeg interneta: Potraga za boljim internetom 2022. U kvizu za učitelje okušala se i njihova učiteljica Dona Prović te je dospjela među 10 najuspješnih+jih sudionika, a sudjelovala je i u ZOOM webinaru „Uloga stručnjaka u području rizičnih ponašanja djece i mladih na internetu“.
Šestaši su pogledali videolekciju Obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, odigrali igru razlikovanja lažnih vijesti od istinitih pa su kreirali kviz u Scratchu, a potom su sami izrađivali svoje lažne vijesti. Nastavu su završili igrajući edukativnu igru Udruge Suradnici u učenju - Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, kojom su na zabavan način razvijali svijest o važnosti digitalnih tragova, odgovornom ponašanju na internetu, vrednovanju informacija, elektroničkom nasilju itd.
Učenici 7. i 8. razreda gledali su usporedbe fotografija, kako se prikazuju lažne fotografije „savršenih“ života zbog kojih dolazi do stvaranja društvene zavisti potaknute uspoređivanjem s drugima. Pogledali su video „You look disgusting“ s poantom da su svi lijepi i da ne dopuste nikome da im kaže drugačije pa čak ni oni sami sebi. Zatim su slijedila dva televizijska priloga emisija Provjereno i Potrage - u jednom prilogu su hrabre djevojke otvoreno govorile o problemu s aknama, dok je drugi prilog prikazivao stvarna iskustva opasnih izazova TikTok-a, a nakon toga su raspravljali o viđenom i svojim iskustvima. Učenici su rado sudjelovali u brojnim aktivnostima povodom tjedna sigurnijeg interneta, osvijestili su važnost odgovornog ponašanja na internetu te su na edukativan i zabavan način obilježili ovaj važan dan.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.