« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Svjetski dan školske igre u 2. c
Učenici 2.c razreda i učiteljica Perica Šutić obilježili su Svjetski dan čitanja naglas čitanjem priča Marice Milčec Ljubavna maškarada i Mačak Valentin.
Nakon toga su obilježili Svjetski dan školske igre odnosno Global School Play Day. Umjesto školskih knjiga, djeca su u školu donijela razne društvene igre. Nije bilo rasporeda, učiteljskog vođenja ili poticanja. Glavni cilj ovog projekta kojim su obuhvaćene mnoge države svijeta je promicanje važnosti nestrukturirane igre za razvoj djeteta te važnosti igre bez ekrana.
Slobodna, nestrukturirana igra djeci omogućava da se izraze na način na koji to ne mogu u svakodnevnom životu. Pruža im i mogućnost da isprobavaju nove stvari bez pritiska da moraju biti odmah i uspješni u njima. U slobodnoj igri dijete ima mogućnost učiti o sebi i vidjeti što mu dobro ide i što želi. Dijete koje je slobodno da istražuje i otkriva, s vremenom će doći i do toga koji su uistinu njegovi interesi, želje i talenti. A to je jako važno za uspješan i sretan život. Jako je važna i dječja igra bez ekrana jer se djeca iz godine u godinu zaboravljaju igrati bez poticaja ekrana. Učitelji ne sudjeluju u dječjoj igri niti se miješaju u njihove dogovore i donošenje odluka. Mi smo tu samo da ih nadgledamo, nikako da moderiramo njihovu igru ili sugeriramo pravila.
Global School Play Day provodi se na svjetskoj razini još od 2015. godine početkom veljače. Ove godine projekt se službeno provodio u 75 zemalja , a okupio je više od 1.5 milijuna djece.
Obilježavanje ovog dana provodi se i kako bi djeca bar na jedan dan pobjegla od zurenja u ekrane i umjesto toga bila u interakciji s vršnjacima te tako zabavila.
Učenici 2.c bili su oduševljeni ovim danom i već se raduju sudjelovanju iduće godine!
Svjetski dan školske igre u 2. c
Učenici 2.c razreda i učiteljica Perica Šutić obilježili su Svjetski dan čitanja naglas čitanjem priča Marice Milčec Ljubavna maškarada i Mačak Valentin.
Nakon toga su obilježili Svjetski dan školske igre odnosno Global School Play Day. Umjesto školskih knjiga, djeca su u školu donijela razne društvene igre. Nije bilo rasporeda, učiteljskog vođenja ili poticanja. Glavni cilj ovog projekta kojim su obuhvaćene mnoge države svijeta je promicanje važnosti nestrukturirane igre za razvoj djeteta te važnosti igre bez ekrana.
Slobodna, nestrukturirana igra djeci omogućava da se izraze na način na koji to ne mogu u svakodnevnom životu. Pruža im i mogućnost da isprobavaju nove stvari bez pritiska da moraju biti odmah i uspješni u njima. U slobodnoj igri dijete ima mogućnost učiti o sebi i vidjeti što mu dobro ide i što želi. Dijete koje je slobodno da istražuje i otkriva, s vremenom će doći i do toga koji su uistinu njegovi interesi, želje i talenti. A to je jako važno za uspješan i sretan život. Jako je važna i dječja igra bez ekrana jer se djeca iz godine u godinu zaboravljaju igrati bez poticaja ekrana. Učitelji ne sudjeluju u dječjoj igri niti se miješaju u njihove dogovore i donošenje odluka. Mi smo tu samo da ih nadgledamo, nikako da moderiramo njihovu igru ili sugeriramo pravila.
Global School Play Day provodi se na svjetskoj razini još od 2015. godine početkom veljače. Ove godine projekt se službeno provodio u 75 zemalja , a okupio je više od 1.5 milijuna djece.
Obilježavanje ovog dana provodi se i kako bi djeca bar na jedan dan pobjegla od zurenja u ekrane i umjesto toga bila u interakciji s vršnjacima te tako zabavila.
Učenici 2.c bili su oduševljeni ovim danom i već se raduju sudjelovanju iduće godine!
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.