« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
100. dan u školi u 2.c
Učenici 2.c i ove godine su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta.
100. dan u školi obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran tako da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi i školovanju te na zabavan način ponoviti gradivo kojeg su naučili u prvih sto dana škole.
Ove godine smo naučili sto činjenica o zdravlju, ispisali sto riječi koje nas asociraju na zdravlje, riješili sto matematičkih zadataka zbrajanja i oduzimanja do sto, otkrivali tajanstvenu sliku rješavajući matematičke zadatke, dizajnirali smo našu novčanicu od 100 eura, crtali čudnovato biće sa 100 zadanih detalja, iskušali koliko puta svoje ime možemo upisati u kvadratnu mrežu od sto kvadratića. Na tjelesnom smo se iskušali u 10x10 tjelesnih izazova, od čučnjeva, trbušnjaka, naskoka, preskoka vijače do sklekova. Na likovnom smo uz upotrebu digitalnih alata slikali poput Jacksona Pollocka u sto poteza digitalnim kistom.
Evaluacija projekta je pokazala da su učenici i ove godine jako zadovoljni ostvarenim zadatcima i da se raduju sudjelovanju i iduće godine.
100. dan u školi u 2.c
Učenici 2.c i ove godine su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta.
100. dan u školi obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran tako da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi i školovanju te na zabavan način ponoviti gradivo kojeg su naučili u prvih sto dana škole.
Ove godine smo naučili sto činjenica o zdravlju, ispisali sto riječi koje nas asociraju na zdravlje, riješili sto matematičkih zadataka zbrajanja i oduzimanja do sto, otkrivali tajanstvenu sliku rješavajući matematičke zadatke, dizajnirali smo našu novčanicu od 100 eura, crtali čudnovato biće sa 100 zadanih detalja, iskušali koliko puta svoje ime možemo upisati u kvadratnu mrežu od sto kvadratića. Na tjelesnom smo se iskušali u 10x10 tjelesnih izazova, od čučnjeva, trbušnjaka, naskoka, preskoka vijače do sklekova. Na likovnom smo uz upotrebu digitalnih alata slikali poput Jacksona Pollocka u sto poteza digitalnim kistom.
Evaluacija projekta je pokazala da su učenici i ove godine jako zadovoljni ostvarenim zadatcima i da se raduju sudjelovanju i iduće godine.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red