« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
100. dan u školi u 2.c
Učenici 2.c i ove godine su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta.
100. dan u školi obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran tako da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi i školovanju te na zabavan način ponoviti gradivo kojeg su naučili u prvih sto dana škole.
Ove godine smo naučili sto činjenica o zdravlju, ispisali sto riječi koje nas asociraju na zdravlje, riješili sto matematičkih zadataka zbrajanja i oduzimanja do sto, otkrivali tajanstvenu sliku rješavajući matematičke zadatke, dizajnirali smo našu novčanicu od 100 eura, crtali čudnovato biće sa 100 zadanih detalja, iskušali koliko puta svoje ime možemo upisati u kvadratnu mrežu od sto kvadratića. Na tjelesnom smo se iskušali u 10x10 tjelesnih izazova, od čučnjeva, trbušnjaka, naskoka, preskoka vijače do sklekova. Na likovnom smo uz upotrebu digitalnih alata slikali poput Jacksona Pollocka u sto poteza digitalnim kistom.
Evaluacija projekta je pokazala da su učenici i ove godine jako zadovoljni ostvarenim zadatcima i da se raduju sudjelovanju i iduće godine.
100. dan u školi u 2.c
Učenici 2.c i ove godine su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta.
100. dan u školi obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran tako da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi i školovanju te na zabavan način ponoviti gradivo kojeg su naučili u prvih sto dana škole.
Ove godine smo naučili sto činjenica o zdravlju, ispisali sto riječi koje nas asociraju na zdravlje, riješili sto matematičkih zadataka zbrajanja i oduzimanja do sto, otkrivali tajanstvenu sliku rješavajući matematičke zadatke, dizajnirali smo našu novčanicu od 100 eura, crtali čudnovato biće sa 100 zadanih detalja, iskušali koliko puta svoje ime možemo upisati u kvadratnu mrežu od sto kvadratića. Na tjelesnom smo se iskušali u 10x10 tjelesnih izazova, od čučnjeva, trbušnjaka, naskoka, preskoka vijače do sklekova. Na likovnom smo uz upotrebu digitalnih alata slikali poput Jacksona Pollocka u sto poteza digitalnim kistom.
Evaluacija projekta je pokazala da su učenici i ove godine jako zadovoljni ostvarenim zadatcima i da se raduju sudjelovanju i iduće godine.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.