« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dani medijske pismenosti u 2.c
Učenici 2.c i ove su godine sudjelovali u Danima medijske pismenosti koje već 6. godinu zaredom organizira portal medijskapismenost.hr, čiji su osnivači Agencija za elektroničke medije i UNICEF.
Medijska pismenost jedna je od ključnih kompetencija za život i rad u digitalnome svijetu koji se konstantno ubrzano razvija i mijenja, stoga je važno građane osnažiti tim vještinama i znanjem, a posebice je važno vještinama medijske pismenosti učiti djecu i mlade, jer je to najbolji način zaštite od dezinformacija, propagande, potencijalno štetnih utjecaja medijskih sadržaja, kao i zaštite privatnosti i podataka u digitalnom svijetu.
Učenici su poslušali predavanje učiteljice Perice o reklamama i oglasima, učili su o prikrivenom oglašavanju te kako kritički procijeniti oglase. Nakon predavanja su pokušali osmisliti oglas za omiljeni proizvod ili proizvod kojeg su sami osmislili. Tema im je bila jako zanimljiva.
Dani medijske pismenosti u 2.c
Učenici 2.c i ove su godine sudjelovali u Danima medijske pismenosti koje već 6. godinu zaredom organizira portal medijskapismenost.hr, čiji su osnivači Agencija za elektroničke medije i UNICEF.
Medijska pismenost jedna je od ključnih kompetencija za život i rad u digitalnome svijetu koji se konstantno ubrzano razvija i mijenja, stoga je važno građane osnažiti tim vještinama i znanjem, a posebice je važno vještinama medijske pismenosti učiti djecu i mlade, jer je to najbolji način zaštite od dezinformacija, propagande, potencijalno štetnih utjecaja medijskih sadržaja, kao i zaštite privatnosti i podataka u digitalnom svijetu.
Učenici su poslušali predavanje učiteljice Perice o reklamama i oglasima, učili su o prikrivenom oglašavanju te kako kritički procijeniti oglase. Nakon predavanja su pokušali osmisliti oglas za omiljeni proizvod ili proizvod kojeg su sami osmislili. Tema im je bila jako zanimljiva.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.