« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6. Dani medijske pismenosti u 6. a, b i c
Svi moji osjećaj(n)i(ci)
Iako na predmetu Hrvatski jezik često razgovaramo o medijima, svake godine posebnim aktivnostima obilježimo Dane medijske pismenosti. Ovogodišnje 6. Dane medijske pismenosti u 6. a, b i c obilježili smo radionicom Svi moji osjećaj(n)i(ci).
Radionicu je osmislila i vodila nastavnica Marina Burđelez.
Učenici su kao uvod u aktivnost rješavali digitalnu anketu čiji su nam rezultati bili poticaj za razgovor o virtualnoj komunikaciji. U ovoj smo se radionici usmjerili na dopisivanje u popularnim virtualnim grupama i službenim školskim komunikacijskim kanalima. Rezultati ankete pokazali su kako je WhatsApp najčešće korištena aplikacija za vršnjačku komunikaciju, a Teams prikladniji za komunikaciju s učiteljima. Gotovo svi učenici prilikom vršnjačkog dopisivanja koriste ikone osjećaja, tzv. emotikone/osjećajnike i dobro poznaju značenje učestalih osjećajnika, ali nisu baš uvijek sigurni u njihov odabir.
Nakon kratkog predavanja i razgovora o verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji učenici su u grupama osmišljavali vlastite primjere te ih predstavljali jedni drugima. Proširili smo znanje o značenju najčešće korištenih osjećajnika te u suradničkoj aktivnosti odigrali igru spajalice sličice lica i njenog značenja. Učenici su rado dijelili vlastita iskustva i u improviziranim razgovorima ulazili u uloge pošiljatelja i primatelja poruka koje prenose različite emocije. Odgovor na pitanje je li moguće baš sve nijanse ljudskih osjećaja dočarati sličicom tražili smo u igri oživljavanja ponuđenih lica. Razgovarali smo i o kulturi verbalnog i neverbalnog virtualnog dopisivanje. Učenici su s lakoćom prepoznali koji emotikoni nisu primjereni službenoj komunikaciji.
Ikone osjećaja možemo koristiti kao metodu uštede vremena, ali moramo biti svjesni osjećaja koje prenosimo neverbalnom porukom i voditi računa o osjećajima primatelja naših poruka jer emocije se ne brišu jednim klikom.
Stečene spoznaje na kreativan način učenici su povezali s nastavom predmeta Hrvatski jezik izrađujući stripove čiji su likovi sličice omiljenih žutih lica, a tema njihovo značenje.
6. Dani medijske pismenosti u 6. a, b i c
Svi moji osjećaj(n)i(ci)
Iako na predmetu Hrvatski jezik često razgovaramo o medijima, svake godine posebnim aktivnostima obilježimo Dane medijske pismenosti. Ovogodišnje 6. Dane medijske pismenosti u 6. a, b i c obilježili smo radionicom Svi moji osjećaj(n)i(ci).
Radionicu je osmislila i vodila nastavnica Marina Burđelez.
Učenici su kao uvod u aktivnost rješavali digitalnu anketu čiji su nam rezultati bili poticaj za razgovor o virtualnoj komunikaciji. U ovoj smo se radionici usmjerili na dopisivanje u popularnim virtualnim grupama i službenim školskim komunikacijskim kanalima. Rezultati ankete pokazali su kako je WhatsApp najčešće korištena aplikacija za vršnjačku komunikaciju, a Teams prikladniji za komunikaciju s učiteljima. Gotovo svi učenici prilikom vršnjačkog dopisivanja koriste ikone osjećaja, tzv. emotikone/osjećajnike i dobro poznaju značenje učestalih osjećajnika, ali nisu baš uvijek sigurni u njihov odabir.
Nakon kratkog predavanja i razgovora o verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji učenici su u grupama osmišljavali vlastite primjere te ih predstavljali jedni drugima. Proširili smo znanje o značenju najčešće korištenih osjećajnika te u suradničkoj aktivnosti odigrali igru spajalice sličice lica i njenog značenja. Učenici su rado dijelili vlastita iskustva i u improviziranim razgovorima ulazili u uloge pošiljatelja i primatelja poruka koje prenose različite emocije. Odgovor na pitanje je li moguće baš sve nijanse ljudskih osjećaja dočarati sličicom tražili smo u igri oživljavanja ponuđenih lica. Razgovarali smo i o kulturi verbalnog i neverbalnog virtualnog dopisivanje. Učenici su s lakoćom prepoznali koji emotikoni nisu primjereni službenoj komunikaciji.
Ikone osjećaja možemo koristiti kao metodu uštede vremena, ali moramo biti svjesni osjećaja koje prenosimo neverbalnom porukom i voditi računa o osjećajima primatelja naših poruka jer emocije se ne brišu jednim klikom.
Stečene spoznaje na kreativan način učenici su povezali s nastavom predmeta Hrvatski jezik izrađujući stripove čiji su likovi sličice omiljenih žutih lica, a tema njihovo značenje.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.