preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

6. Dani medijske pismenosti u 6. a, b i c

Svi moji osjećaj(n)i(ci)

Iako na predmetu Hrvatski jezik često razgovaramo o medijima, svake godine posebnim aktivnostima obilježimo Dane medijske pismenosti. Ovogodišnje 6. Dane medijske pismenosti u 6. a, b i c obilježili smo radionicom Svi moji osjećaj(n)i(ci).

Radionicu je osmislila i vodila nastavnica Marina Burđelez.


Učenici su kao uvod u aktivnost rješavali digitalnu anketu čiji su nam rezultati bili poticaj za  razgovor o virtualnoj komunikaciji. U ovoj smo se radionici usmjerili na dopisivanje u popularnim virtualnim grupama i službenim školskim komunikacijskim kanalima. Rezultati ankete pokazali su kako je  WhatsApp najčešće korištena aplikacija za vršnjačku komunikaciju, a Teams prikladniji za komunikaciju s učiteljima. Gotovo svi učenici prilikom vršnjačkog dopisivanja koriste ikone osjećaja, tzv. emotikone/osjećajnike i dobro poznaju značenje učestalih osjećajnika, ali nisu baš uvijek sigurni u njihov odabir.

Nakon kratkog predavanja i razgovora o verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji učenici su u grupama osmišljavali vlastite primjere te ih predstavljali jedni drugima. Proširili smo znanje o značenju najčešće korištenih osjećajnika te u suradničkoj aktivnosti odigrali igru spajalice sličice lica i njenog značenja. Učenici su rado dijelili vlastita iskustva i u improviziranim razgovorima ulazili u uloge pošiljatelja i primatelja poruka koje prenose različite emocije. Odgovor na pitanje je li moguće baš sve nijanse ljudskih osjećaja dočarati sličicom  tražili smo u igri oživljavanja ponuđenih lica. Razgovarali smo i o kulturi verbalnog i neverbalnog virtualnog dopisivanje. Učenici su s lakoćom prepoznali koji emotikoni nisu primjereni  službenoj komunikaciji.

Ikone osjećaja možemo koristiti kao metodu uštede vremena, ali moramo biti svjesni osjećaja koje prenosimo neverbalnom porukom i voditi računa o osjećajima primatelja naših poruka jer emocije se ne brišu jednim klikom.

Stečene spoznaje na kreativan način učenici su povezali s  nastavom predmeta Hrvatski jezik izrađujući stripove čiji su likovi sličice omiljenih žutih lica, a tema njihovo značenje.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 5. 5. 2023.

Vijesti

6. Dani medijske pismenosti u 6. a, b i c

Svi moji osjećaj(n)i(ci)

Iako na predmetu Hrvatski jezik često razgovaramo o medijima, svake godine posebnim aktivnostima obilježimo Dane medijske pismenosti. Ovogodišnje 6. Dane medijske pismenosti u 6. a, b i c obilježili smo radionicom Svi moji osjećaj(n)i(ci).

Radionicu je osmislila i vodila nastavnica Marina Burđelez.


Učenici su kao uvod u aktivnost rješavali digitalnu anketu čiji su nam rezultati bili poticaj za  razgovor o virtualnoj komunikaciji. U ovoj smo se radionici usmjerili na dopisivanje u popularnim virtualnim grupama i službenim školskim komunikacijskim kanalima. Rezultati ankete pokazali su kako je  WhatsApp najčešće korištena aplikacija za vršnjačku komunikaciju, a Teams prikladniji za komunikaciju s učiteljima. Gotovo svi učenici prilikom vršnjačkog dopisivanja koriste ikone osjećaja, tzv. emotikone/osjećajnike i dobro poznaju značenje učestalih osjećajnika, ali nisu baš uvijek sigurni u njihov odabir.

Nakon kratkog predavanja i razgovora o verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji učenici su u grupama osmišljavali vlastite primjere te ih predstavljali jedni drugima. Proširili smo znanje o značenju najčešće korištenih osjećajnika te u suradničkoj aktivnosti odigrali igru spajalice sličice lica i njenog značenja. Učenici su rado dijelili vlastita iskustva i u improviziranim razgovorima ulazili u uloge pošiljatelja i primatelja poruka koje prenose različite emocije. Odgovor na pitanje je li moguće baš sve nijanse ljudskih osjećaja dočarati sličicom  tražili smo u igri oživljavanja ponuđenih lica. Razgovarali smo i o kulturi verbalnog i neverbalnog virtualnog dopisivanje. Učenici su s lakoćom prepoznali koji emotikoni nisu primjereni  službenoj komunikaciji.

Ikone osjećaja možemo koristiti kao metodu uštede vremena, ali moramo biti svjesni osjećaja koje prenosimo neverbalnom porukom i voditi računa o osjećajima primatelja naših poruka jer emocije se ne brišu jednim klikom.

Stečene spoznaje na kreativan način učenici su povezali s  nastavom predmeta Hrvatski jezik izrađujući stripove čiji su likovi sličice omiljenih žutih lica, a tema njihovo značenje.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 5. 5. 2023.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 890694
Ovaj mjesec: 5204
Ovaj tjedan: 592
Danas: 33




preskoči na navigaciju