« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Riječi iz davnine i djeca današnjice
Prelistajte elektroničku knjigu naših aktivnosti!
U Mjesecu hrvatskoga jezika uhvatili smo se u koštac s razumijevanjem riječi iz davnine. A kad su davnine u pitanju, ime Ivana Brlić-Mažuranić nameće se samo od sebe.
U prvoj aktivnosti otkrivanja značenja zastarjelih riječi učenici uz vizualizaciju zadanog pojma uspješno dolaze do značenja nepoznatih riječi. Usvojenost primjenjuju igrajući igru Spajalica riječi.
Otkrivanje značenja riječi u kontekstu znatno je olakšano jer kontekst doprinosi uspješnosti u otkrivanju točna značenja nepoznatih riječi i, naravno, značenja teksta u cjelini. U drugoj aktivnosti nazvanoj Odbjegle riječi učenici istrgnutu riječ vraćaju u zadani kontekst. U završnoj – stvaralačkoj aktivnosti samostalno pišu kratku priču potaknuti riječima iz davnine.
Suradničkim učenjem otkrivali smo značenja zastarjelica iz poznatih bajki Ivane Brlić-Mažuranić s ciljem bogaćenja rječnik i dubljeg povezivanja s književnim djelom.
Nepoznate riječi trebale bi biti dodatni poticaj u osobnom razvoju učenika, ali i razvoju stvaralaštva.
Predmetna učiteljica Marina Burđelez i 5.a
Riječi iz davnine i djeca današnjice
Prelistajte elektroničku knjigu naših aktivnosti!
U Mjesecu hrvatskoga jezika uhvatili smo se u koštac s razumijevanjem riječi iz davnine. A kad su davnine u pitanju, ime Ivana Brlić-Mažuranić nameće se samo od sebe.
U prvoj aktivnosti otkrivanja značenja zastarjelih riječi učenici uz vizualizaciju zadanog pojma uspješno dolaze do značenja nepoznatih riječi. Usvojenost primjenjuju igrajući igru Spajalica riječi.
Otkrivanje značenja riječi u kontekstu znatno je olakšano jer kontekst doprinosi uspješnosti u otkrivanju točna značenja nepoznatih riječi i, naravno, značenja teksta u cjelini. U drugoj aktivnosti nazvanoj Odbjegle riječi učenici istrgnutu riječ vraćaju u zadani kontekst. U završnoj – stvaralačkoj aktivnosti samostalno pišu kratku priču potaknuti riječima iz davnine.
Suradničkim učenjem otkrivali smo značenja zastarjelica iz poznatih bajki Ivane Brlić-Mažuranić s ciljem bogaćenja rječnik i dubljeg povezivanja s književnim djelom.
Nepoznate riječi trebale bi biti dodatni poticaj u osobnom razvoju učenika, ali i razvoju stvaralaštva.
Predmetna učiteljica Marina Burđelez i 5.a
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.