« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Svjetski dan kazališta za djecu i mlade u 5.a
Svjetski dan kazališta za djecu i mlade počeo se obilježavati od 2001. godine, a od 2012. godine koristi se slogan „Povedite dijete u kazalište”. Kako to u manjim sredinama ne ide bez prethodne organizacije i prijeđenih kilometara, pobrinuli smo se da kazalište dođe k nama.
Nakon interpretacije Puškinove Bajke o ribaru i ribici učenici 5.a s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez razvijali su ideju kako bi jednostavnu radnju bajke mogli prikazati na sceni.
Lako su uočili likove, predlagali kao bi riješili pitanje scenografije i koju bi glazbenu podlogu koristili kako bi prikazali osjećaje likova i promjene na moru. Izradi kazališta u kutiji cipela, prethodilo je stvaralačko prepričavanje bajke, aktivnost u kojoj su učenici dobili slobodu promijeniti bar jednu pojedinost po svojoj želji. Izvodeći predstave, bili su i lutkari, i glumci, i pripovjedači, i scenografi, i ton majstori i pravi improvizatori. I tako je kazalište došlo k nama, u učionicu 5.a. U jednom satu mijenjali smo uloge gledatelji – glumci, glumci -gledatelji, puno pljeskali, još se više približili snažnoj umjetničkoj poruci bajke i ostvarili želju da svi budemo aktivni sudionici u stvaranju naše male kazališne priče.
Svjetski dan kazališta za djecu i mlade u 5.a
Svjetski dan kazališta za djecu i mlade počeo se obilježavati od 2001. godine, a od 2012. godine koristi se slogan „Povedite dijete u kazalište”. Kako to u manjim sredinama ne ide bez prethodne organizacije i prijeđenih kilometara, pobrinuli smo se da kazalište dođe k nama.
Nakon interpretacije Puškinove Bajke o ribaru i ribici učenici 5.a s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez razvijali su ideju kako bi jednostavnu radnju bajke mogli prikazati na sceni.
Lako su uočili likove, predlagali kao bi riješili pitanje scenografije i koju bi glazbenu podlogu koristili kako bi prikazali osjećaje likova i promjene na moru. Izradi kazališta u kutiji cipela, prethodilo je stvaralačko prepričavanje bajke, aktivnost u kojoj su učenici dobili slobodu promijeniti bar jednu pojedinost po svojoj želji. Izvodeći predstave, bili su i lutkari, i glumci, i pripovjedači, i scenografi, i ton majstori i pravi improvizatori. I tako je kazalište došlo k nama, u učionicu 5.a. U jednom satu mijenjali smo uloge gledatelji – glumci, glumci -gledatelji, puno pljeskali, još se više približili snažnoj umjetničkoj poruci bajke i ostvarili želju da svi budemo aktivni sudionici u stvaranju naše male kazališne priče.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red