preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

Predavanje o ADHD-u

„Hiperaktivni sanjari u školi“

 

Dana 14.03.2012. godine, s početkom u 18 sati u OŠ Gradac, u suradnji s Udrugom Buđenje (udruga za razumijevanje ADHD-a), održano je predavanje Marka Fereka – „Hiperaktivni sanjari u školi“.


Seminar je bio namijenjen nastavnicima, roditeljima, učenicima i ostalima, tako da su se i nastavnici naše škole u velikom broju sudjelovali ovom poučnom predavanju. Marko Ferek je rečenicom „Različitost može biti prednost i djeci treba pomoći da otkriju načine izražavanja svoga potencijala i upoznaju sami sebe“ uveo sve prisutne kroz svoju osobnu priču odrastanja kao djeteta s ADHD-om, za koji je prvi put čuo tek na fakultetu, u 22 godini života.

 

 

Istaknuo je kako nema jedinstvenog recepta koji se može primijeniti na svu djecu, već je po njemu najvažnije dati djecu podršku, pohvaliti ih za trud a ne samo znanje. Zahvalni smo što smo mogli prisustvovati ovom zanimljivom i korisnom predavanju, koje nas je educiralo i podiglo nivo svjesnosti o hiperaktivnoj djeci.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 16. 3. 2012.

Vijesti

Predavanje o ADHD-u

„Hiperaktivni sanjari u školi“

 

Dana 14.03.2012. godine, s početkom u 18 sati u OŠ Gradac, u suradnji s Udrugom Buđenje (udruga za razumijevanje ADHD-a), održano je predavanje Marka Fereka – „Hiperaktivni sanjari u školi“.


Seminar je bio namijenjen nastavnicima, roditeljima, učenicima i ostalima, tako da su se i nastavnici naše škole u velikom broju sudjelovali ovom poučnom predavanju. Marko Ferek je rečenicom „Različitost može biti prednost i djeci treba pomoći da otkriju načine izražavanja svoga potencijala i upoznaju sami sebe“ uveo sve prisutne kroz svoju osobnu priču odrastanja kao djeteta s ADHD-om, za koji je prvi put čuo tek na fakultetu, u 22 godini života.

 

 

Istaknuo je kako nema jedinstvenog recepta koji se može primijeniti na svu djecu, već je po njemu najvažnije dati djecu podršku, pohvaliti ih za trud a ne samo znanje. Zahvalni smo što smo mogli prisustvovati ovom zanimljivom i korisnom predavanju, koje nas je educiralo i podiglo nivo svjesnosti o hiperaktivnoj djeci.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 16. 3. 2012.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 883965
Ovaj mjesec: 5826
Ovaj tjedan: 1623
Danas: 91




preskoči na navigaciju