« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Predavanje o ADHD-u
„Hiperaktivni sanjari u školi“
Dana 14.03.2012. godine, s početkom u 18 sati u OŠ Gradac, u suradnji s Udrugom Buđenje (udruga za razumijevanje ADHD-a), održano je predavanje Marka Fereka – „Hiperaktivni sanjari u školi“.
Seminar je bio namijenjen nastavnicima, roditeljima, učenicima i ostalima, tako da su se i nastavnici naše škole u velikom broju sudjelovali ovom poučnom predavanju. Marko Ferek je rečenicom „Različitost može biti prednost i djeci treba pomoći da otkriju načine izražavanja svoga potencijala i upoznaju sami sebe“ uveo sve prisutne kroz svoju osobnu priču odrastanja kao djeteta s ADHD-om, za koji je prvi put čuo tek na fakultetu, u 22 godini života.
Istaknuo je kako nema jedinstvenog recepta koji se može primijeniti na svu djecu, već je po njemu najvažnije dati djecu podršku, pohvaliti ih za trud a ne samo znanje. Zahvalni smo što smo mogli prisustvovati ovom zanimljivom i korisnom predavanju, koje nas je educiralo i podiglo nivo svjesnosti o hiperaktivnoj djeci.
Predavanje o ADHD-u
„Hiperaktivni sanjari u školi“
Dana 14.03.2012. godine, s početkom u 18 sati u OŠ Gradac, u suradnji s Udrugom Buđenje (udruga za razumijevanje ADHD-a), održano je predavanje Marka Fereka – „Hiperaktivni sanjari u školi“.
Seminar je bio namijenjen nastavnicima, roditeljima, učenicima i ostalima, tako da su se i nastavnici naše škole u velikom broju sudjelovali ovom poučnom predavanju. Marko Ferek je rečenicom „Različitost može biti prednost i djeci treba pomoći da otkriju načine izražavanja svoga potencijala i upoznaju sami sebe“ uveo sve prisutne kroz svoju osobnu priču odrastanja kao djeteta s ADHD-om, za koji je prvi put čuo tek na fakultetu, u 22 godini života.
Istaknuo je kako nema jedinstvenog recepta koji se može primijeniti na svu djecu, već je po njemu najvažnije dati djecu podršku, pohvaliti ih za trud a ne samo znanje. Zahvalni smo što smo mogli prisustvovati ovom zanimljivom i korisnom predavanju, koje nas je educiralo i podiglo nivo svjesnosti o hiperaktivnoj djeci.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red