« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja
Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Na taj način se razvija kreativnost, kompetencija rješavanja problemskih situacija, apstraktnog mišljenja i analitičkih vještina. Ove godine se održavao od 14. do 27. listopada, a inicijativi se je pridružila i naša škola.
Robert Petrušić, ispred Udruge Mladih Nova, je za učenike 4. razreda održao u našoj školi radionicu programiranja bez ekrana koristeći Cubetto robote, a demonstrirao je i upravljanje naprednim robotom MakeBlock Ultimate 2.0, s kojim su učenici uz pomoć hvataljke skupljali predmete i spremali ih u kutiju.
Cubetto je drveni robot inspiriran Montessori pedagogijom i LOGO turtle programskim jezikom, razvijen za angažiranje visoko senzornog kognitivnog iskustva za djecu, koji ih bez ekrana uvodi u svijet kodiranja. Učenici su programirali Cubetto robote koristeći se funkcijskim pločama na koje su postavljali blokove smjera i na taj način pomicali robota po karti. Izvodili su programe koji su navodili robote navedenim rutama i usput se super zabavljali.
Obzirom da su četvrtaši bili oduševljeni provedenom radionicom, Robert je za njih održao još jednu radionicu programiranja bez ekrana, tako da su obilježili dva sata kodiranja kroz dva tjedna programiranja. Ovaj put su spajali tračnice i programirali vlakove pomoću naredbenih pločica te pratili njihovu vožnju, a okušali su se i u izradi pruge preko cijelog stola uz programiranje svojih vlakića.
Učenici 5. razreda učili su osnove programiranja kroz igru kodiranja Run Marco, dizajniranoj kako bi djecu učila programiranje i vještine rješavanja problema, u kojoj su postavljanjem određenih naredbi pokretali lika kroz nivoe, a šestaši su odigrali programibilnu verziju poznate igre Minecraft, u kojoj su pomoću blokova koda vodili Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet. Sedmaši su programirali droida i stvarali vlastitu igru Zvjezdanih ratova u galaksiji daleko, daleko u igrici Star Wars, dok su učenici 8. razreda kodiranjem tražili izlaz iz opasnosti i hvatali plijen igrajući igru Code Combat.
Aktivnosti je organizirala i s učenicima provodila učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su u njima rado sudjelovali, jer su na zabavan način učili o programiranju igrajući se, a usput razvijali logičko i kritičko razmišljanje, učenje i razvijanje ljubavi prema programiranju.
Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja
Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Na taj način se razvija kreativnost, kompetencija rješavanja problemskih situacija, apstraktnog mišljenja i analitičkih vještina. Ove godine se održavao od 14. do 27. listopada, a inicijativi se je pridružila i naša škola.
Robert Petrušić, ispred Udruge Mladih Nova, je za učenike 4. razreda održao u našoj školi radionicu programiranja bez ekrana koristeći Cubetto robote, a demonstrirao je i upravljanje naprednim robotom MakeBlock Ultimate 2.0, s kojim su učenici uz pomoć hvataljke skupljali predmete i spremali ih u kutiju.
Cubetto je drveni robot inspiriran Montessori pedagogijom i LOGO turtle programskim jezikom, razvijen za angažiranje visoko senzornog kognitivnog iskustva za djecu, koji ih bez ekrana uvodi u svijet kodiranja. Učenici su programirali Cubetto robote koristeći se funkcijskim pločama na koje su postavljali blokove smjera i na taj način pomicali robota po karti. Izvodili su programe koji su navodili robote navedenim rutama i usput se super zabavljali.
Obzirom da su četvrtaši bili oduševljeni provedenom radionicom, Robert je za njih održao još jednu radionicu programiranja bez ekrana, tako da su obilježili dva sata kodiranja kroz dva tjedna programiranja. Ovaj put su spajali tračnice i programirali vlakove pomoću naredbenih pločica te pratili njihovu vožnju, a okušali su se i u izradi pruge preko cijelog stola uz programiranje svojih vlakića.
Učenici 5. razreda učili su osnove programiranja kroz igru kodiranja Run Marco, dizajniranoj kako bi djecu učila programiranje i vještine rješavanja problema, u kojoj su postavljanjem određenih naredbi pokretali lika kroz nivoe, a šestaši su odigrali programibilnu verziju poznate igre Minecraft, u kojoj su pomoću blokova koda vodili Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet. Sedmaši su programirali droida i stvarali vlastitu igru Zvjezdanih ratova u galaksiji daleko, daleko u igrici Star Wars, dok su učenici 8. razreda kodiranjem tražili izlaz iz opasnosti i hvatali plijen igrajući igru Code Combat.
Aktivnosti je organizirala i s učenicima provodila učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su u njima rado sudjelovali, jer su na zabavan način učili o programiranju igrajući se, a usput razvijali logičko i kritičko razmišljanje, učenje i razvijanje ljubavi prema programiranju.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.
Nacionalni ispiti za učenike 4. razreda