« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Pregled aktivnosti provedenih u sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2024.
Iza nas je još jedan Mjesec hrvatske knjige sadržajem bogat, raznolik i pun dojmova kod naših učenika. Tema je uspješno obrađena i ovdje vam donosimo kratki pregled događanja održanih u našoj školi i školskoj knjižnici za vrijeme trajanja manifestacije. Sigurni smo da su naši učenici uživali i vjerujemo da ove vrste aktivnosti potiču želju za učenjem i obogaćuju odgojno- obrazovni proces. S obzirom da je tema bila pričanje priča, krenimo s pričom…
Mjesec smo započeli kvizom znanja na temu likova iz lektire, bajki i legendi za učenike 5. razreda. Oblik učenja kroz kviz kod djece izaziva želju za istraživanjem, timskim radom i pokazao se jako poticajan. Kviz se sastojao od 20 pitanja, 5 pitanja u kojima su učenici trebali prepoznati naslovnice lektira, 10 pitanja gdje su bili ponuđeni odgovori a, b, c i 5 pitanja otvorenog tipa gdje je bila potrebno dati konkretan odgovor na zadani upit. Ekipe su pokazale zavidno znanje iz čitanja lektira. Radujemo se novim kvizaškim izazovima. Posebna pohvala za ekipu koja je imala maksimalan učinak 20/20 bodova!
A što tek reći na aktivnost koju smo proveli s učenicima 4. c razreda u školskoj knjižnici gdje su učenici uz podršku učiteljice i knjižničara imali zadatak da koristeći zadani predložak, svoju maštu i kreativnost napišu smislenu priču koja će biti zabavna i originalna. Trud i rezultat nisu izostali. Predstavljanje priča pokazalo je da su djeca dobro shvatila zadatak i možemo reći da je svaka priča imala ono nešto što je izdvaja od drugih...
Jedna od aktivnosti čije rezultate možemo vidjeti na ulazu u našu knjižnicu je kreativni pano. Uz podršku knjižničara, učenici su pripremili sadržaj na temu likova iz Hrvatske knjige. Tijekom izrade panoa pričalo se o likovima i djelima koja imaju poseban značaj u našoj književnosti. Veliko hvala svima koji su pomogli da ukrasimo našu knjižnicu i podsjetimo se na bogatstvo kojim obiluje naša književnost. Vjerujemo da će radoznali učenici uvijek pronaći neku novu informaciju prikazanu na našem panou!
Kako izgleda „Naslovnica iz mašte“ pokazali su nam učenici 4. a razreda. Na prijedlog školskog knjižničara uz pomoć učiteljice, učenici su nam ispričali svoju priču. S obzirom da je tema MHK 2024. bila pričanje priča, ovo je bila prilika da se na jedno mjesto stave sve uspomene, citati, crteži, fotografije i anegdote kroz 4 godine školovanja u obliku plakata – naslovnice koja prikazuje zajedništvo inspirirano i ispričano od kreativnih učenika. Naslovnica iz mašte zapravo je priča jedne generacije koja se nalazi u njihovu kabinetu i koju će izložiti zadnji dan nastave. Bravo!
Da knjiga može biti kao vatra uvjerili su nas učenici i predmetna učiteljica Marijana Gluščević. (Knjiga je kao vatra: jedna može tisuće ljudi ugrijati…)
Budući da je tema ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige pripovijedanje, posebice onih književnih vrsta koje pripadaju usmenoj književnosti, učenici petih razreda upotrijebili su dobro poznate poslovice za stvaranje novih pripovjednih djela. Nastale su tako basne u kojima su lisica, žaba, mrav i ostale životinje na šaljiv način pokazale da se dobro uvijek dobrim vraća, a tko se hvali, sam se kvari. Osim toga, učenici su oblikovali priče koristeći što više zadanih poslovica o školi, prijateljstvu ili obitelji. Odabrana je najbolja priča –Najkraći put nije uvijek najbolii, a naziv jedne priče Tko veselo uči, lako nauči najbolje prikazuje kako su učenici proveli ove nastavne sate.
Ulovi se za riječ (slovo) aktivnost je koju su proveli učenici sedmih razreda uz pomoć predmetne učiteljice Ivane Pudar Pećar i školskog knjižničara.
Zadatak im je bio da koristeći jedno od zadanih slova (P,R,S,T) naprave smislenu priču, gdje svaka riječ mora imati samo jedno od navedenih početnih slova. Učenike smo podijelili u grupe, dali im rječnik kao i unaprijed pripremljene popise najčešćih riječi za zadano slovo. Učenici su uspjeli napraviti zadano. Svoje priče su predstavili u školskoj knjižnici. Zadatak nije bio lagan ali možemo reći da su dojmovi učenika idejom i aktivnosti više nego pozitivni. Pročitajte pobjedničku priču :)
Pripovijedanje u ritmu starih vremena… Kako izgleda povratak u prošlost pokazali su nam učenici 6. razreda i predmetna učiteljica Marina Burđelez
Uspješnog pripovjedača prepoznajemo po uživljenom pripovijedanju koje slušatelja pretvara u aktivnog sukreatora priče. Takav pripovjedač svoju priču pripovijeda i tijelom: gestom, mimikom, živom slikom...
Važna je i bliskost koju sa slušateljima ostvarujemo izravnim obraćanjem i zajedničkim kreiranjem priče.
Učenici 6. a zabavili su se i opustili ulazeći u ulogu uvjerljivih pripovjedača/pripovjedačica iz starih vremena. Pripovijedali su priče nastale na prošlogodišnjoj radionici Riječi iz davnine i djeca današnjice. Zadatak je bio da u svoje pripovijedanje uključe i slušatelje. Najuspješniji pripovjedač ostvario je najveći broj bodova u zadanim kategorijam: govorne vrednote, govor tijela, uključenost publike, stvaralaštvo i kreativnost. Bravo za sve jer neke priče ostat će zapamćene!
Kao što svi znamo slika govori više od riječi, dok je strip kombinacija i jednog i drugog elementa. Svoju kreativnost i doživljaj jedne od legendi iz knjige Grički top („Kralj od Norina“) predstavile su nam učenice Ema, Korina, Lara i Pia koristeći obrazac za izradu stripa. S obzirom da se radi o jako osebujnom liku neobična izgleda, učenice su se potrudile i na svoj originalan način prikazale lokalnu legendu. Hvala im na tome.
I za kraj… „Slaži i ostani živ“.
Školska knjižnica bilo je mjesto potrage za najboljim „lažovom“. Zadatak učenika bio je smisliti priču za koju se unaprijed zna da je laž i uvjeriti žiri koji se sastojao od pedagoga, učiteljice informatike i školskog knjižničara. Uz njih sudionici su međusobno komentirali i ocjenjivali ono što su drugi predstavili. Kriteriji koje smo koristili prilikom ocjenjivanja bili su: Dužina trajanja priče, ideja, smisao priče, govor tijela, reakcija sudionika i sigurnost prilikom pričanja i uvjeravanja u ono što nam „žele prodati“. Svi skupa smo se nasmijali, postavljali pitanja i komentirali naše „spretne muljatore“. Čestitamo svima koji su se potrudili i sudjelovali. Kakva bi to bila priča da nismo imali 2 pobjednika. Čestitke Deniju i Ivanu koji nisu rekli najviše, ali su bili najbliže „istini“. Temelje definitivno imaju!
Najbolje priče nagradili smo pohvalom i simboličnom nagradom.
Veliko hvala svim učencima sudionicima kao i svima onima koji su radili s njima i dali im podršku. Ne sumnjamo da će iduće izdanje MHK biti jednako kreativno, uzbudljivo i puno iznenađenja za sve buduće sudionike!
Pregled aktivnosti provedenih u sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2024.
Iza nas je još jedan Mjesec hrvatske knjige sadržajem bogat, raznolik i pun dojmova kod naših učenika. Tema je uspješno obrađena i ovdje vam donosimo kratki pregled događanja održanih u našoj školi i školskoj knjižnici za vrijeme trajanja manifestacije. Sigurni smo da su naši učenici uživali i vjerujemo da ove vrste aktivnosti potiču želju za učenjem i obogaćuju odgojno- obrazovni proces. S obzirom da je tema bila pričanje priča, krenimo s pričom…
Mjesec smo započeli kvizom znanja na temu likova iz lektire, bajki i legendi za učenike 5. razreda. Oblik učenja kroz kviz kod djece izaziva želju za istraživanjem, timskim radom i pokazao se jako poticajan. Kviz se sastojao od 20 pitanja, 5 pitanja u kojima su učenici trebali prepoznati naslovnice lektira, 10 pitanja gdje su bili ponuđeni odgovori a, b, c i 5 pitanja otvorenog tipa gdje je bila potrebno dati konkretan odgovor na zadani upit. Ekipe su pokazale zavidno znanje iz čitanja lektira. Radujemo se novim kvizaškim izazovima. Posebna pohvala za ekipu koja je imala maksimalan učinak 20/20 bodova!
A što tek reći na aktivnost koju smo proveli s učenicima 4. c razreda u školskoj knjižnici gdje su učenici uz podršku učiteljice i knjižničara imali zadatak da koristeći zadani predložak, svoju maštu i kreativnost napišu smislenu priču koja će biti zabavna i originalna. Trud i rezultat nisu izostali. Predstavljanje priča pokazalo je da su djeca dobro shvatila zadatak i možemo reći da je svaka priča imala ono nešto što je izdvaja od drugih...
Jedna od aktivnosti čije rezultate možemo vidjeti na ulazu u našu knjižnicu je kreativni pano. Uz podršku knjižničara, učenici su pripremili sadržaj na temu likova iz Hrvatske knjige. Tijekom izrade panoa pričalo se o likovima i djelima koja imaju poseban značaj u našoj književnosti. Veliko hvala svima koji su pomogli da ukrasimo našu knjižnicu i podsjetimo se na bogatstvo kojim obiluje naša književnost. Vjerujemo da će radoznali učenici uvijek pronaći neku novu informaciju prikazanu na našem panou!
Kako izgleda „Naslovnica iz mašte“ pokazali su nam učenici 4. a razreda. Na prijedlog školskog knjižničara uz pomoć učiteljice, učenici su nam ispričali svoju priču. S obzirom da je tema MHK 2024. bila pričanje priča, ovo je bila prilika da se na jedno mjesto stave sve uspomene, citati, crteži, fotografije i anegdote kroz 4 godine školovanja u obliku plakata – naslovnice koja prikazuje zajedništvo inspirirano i ispričano od kreativnih učenika. Naslovnica iz mašte zapravo je priča jedne generacije koja se nalazi u njihovu kabinetu i koju će izložiti zadnji dan nastave. Bravo!
Da knjiga može biti kao vatra uvjerili su nas učenici i predmetna učiteljica Marijana Gluščević. (Knjiga je kao vatra: jedna može tisuće ljudi ugrijati…)
Budući da je tema ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige pripovijedanje, posebice onih književnih vrsta koje pripadaju usmenoj književnosti, učenici petih razreda upotrijebili su dobro poznate poslovice za stvaranje novih pripovjednih djela. Nastale su tako basne u kojima su lisica, žaba, mrav i ostale životinje na šaljiv način pokazale da se dobro uvijek dobrim vraća, a tko se hvali, sam se kvari. Osim toga, učenici su oblikovali priče koristeći što više zadanih poslovica o školi, prijateljstvu ili obitelji. Odabrana je najbolja priča –Najkraći put nije uvijek najbolii, a naziv jedne priče Tko veselo uči, lako nauči najbolje prikazuje kako su učenici proveli ove nastavne sate.
Ulovi se za riječ (slovo) aktivnost je koju su proveli učenici sedmih razreda uz pomoć predmetne učiteljice Ivane Pudar Pećar i školskog knjižničara.
Zadatak im je bio da koristeći jedno od zadanih slova (P,R,S,T) naprave smislenu priču, gdje svaka riječ mora imati samo jedno od navedenih početnih slova. Učenike smo podijelili u grupe, dali im rječnik kao i unaprijed pripremljene popise najčešćih riječi za zadano slovo. Učenici su uspjeli napraviti zadano. Svoje priče su predstavili u školskoj knjižnici. Zadatak nije bio lagan ali možemo reći da su dojmovi učenika idejom i aktivnosti više nego pozitivni. Pročitajte pobjedničku priču :)
Pripovijedanje u ritmu starih vremena… Kako izgleda povratak u prošlost pokazali su nam učenici 6. razreda i predmetna učiteljica Marina Burđelez
Uspješnog pripovjedača prepoznajemo po uživljenom pripovijedanju koje slušatelja pretvara u aktivnog sukreatora priče. Takav pripovjedač svoju priču pripovijeda i tijelom: gestom, mimikom, živom slikom...
Važna je i bliskost koju sa slušateljima ostvarujemo izravnim obraćanjem i zajedničkim kreiranjem priče.
Učenici 6. a zabavili su se i opustili ulazeći u ulogu uvjerljivih pripovjedača/pripovjedačica iz starih vremena. Pripovijedali su priče nastale na prošlogodišnjoj radionici Riječi iz davnine i djeca današnjice. Zadatak je bio da u svoje pripovijedanje uključe i slušatelje. Najuspješniji pripovjedač ostvario je najveći broj bodova u zadanim kategorijam: govorne vrednote, govor tijela, uključenost publike, stvaralaštvo i kreativnost. Bravo za sve jer neke priče ostat će zapamćene!
Kao što svi znamo slika govori više od riječi, dok je strip kombinacija i jednog i drugog elementa. Svoju kreativnost i doživljaj jedne od legendi iz knjige Grički top („Kralj od Norina“) predstavile su nam učenice Ema, Korina, Lara i Pia koristeći obrazac za izradu stripa. S obzirom da se radi o jako osebujnom liku neobična izgleda, učenice su se potrudile i na svoj originalan način prikazale lokalnu legendu. Hvala im na tome.
I za kraj… „Slaži i ostani živ“.
Školska knjižnica bilo je mjesto potrage za najboljim „lažovom“. Zadatak učenika bio je smisliti priču za koju se unaprijed zna da je laž i uvjeriti žiri koji se sastojao od pedagoga, učiteljice informatike i školskog knjižničara. Uz njih sudionici su međusobno komentirali i ocjenjivali ono što su drugi predstavili. Kriteriji koje smo koristili prilikom ocjenjivanja bili su: Dužina trajanja priče, ideja, smisao priče, govor tijela, reakcija sudionika i sigurnost prilikom pričanja i uvjeravanja u ono što nam „žele prodati“. Svi skupa smo se nasmijali, postavljali pitanja i komentirali naše „spretne muljatore“. Čestitamo svima koji su se potrudili i sudjelovali. Kakva bi to bila priča da nismo imali 2 pobjednika. Čestitke Deniju i Ivanu koji nisu rekli najviše, ali su bili najbliže „istini“. Temelje definitivno imaju!
Najbolje priče nagradili smo pohvalom i simboličnom nagradom.
Veliko hvala svim učencima sudionicima kao i svima onima koji su radili s njima i dali im podršku. Ne sumnjamo da će iduće izdanje MHK biti jednako kreativno, uzbudljivo i puno iznenađenja za sve buduće sudionike!
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.