« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
„ZaVRTImo ZDRAV FILM za bolje sutra“
I ove školske godine naša škola je sudjelovala u preventivnom projektu za učenike od 5. do 8. razreda, financiranog od strane MZO. Cilj provedbe preventivnog programa je spriječiti moguće probleme u budućnosti poput ovisnosti, nasilja, manjka samopouzdanja, povećanog stresa i lošeg stila života. Želi se postići bolja kvaliteta života i sigurnost učenika kroz razvoj kritičkog mišljenja, suosjećanja, tolerancije i odgovornog ponašanja, uz donošenje zdravih odluka i razvijanje životnih vještina te bolje nošenje sa svakodnevnim životnim problemima.
Voditeljica preventivnog projekta „ZaVRTImo ZDRAV FILM za bolje sutra“ je učiteljica informatike Dona Prović, a u Projekt su uključeni i učiteljica geografije Monika Bušurelo, učiteljica povijesti Adriana Kostanić Burić, učiteljica likovne kulture Marija Čupić-Senta, učitelj engleskog jezika Zdravko Medak i školska psihologinja Nataša Palac. Partneri Projekta su Pučko otvoreno učilište Ploče i Narodna knjižnica Ploče. Ranije smo objavili neke od provedenih aktivnosti kao što su gledanje poučnih filmova, akcije čišćenja, obilježavanje važnih dana kroz izradu praktičnih radova i posjete književnice, socijalne radnice i medicinske sestre, a u nastavku možete pogledati ostale brojne provedene aktivnosti...
Učiteljica geografije je organizirala posjet s djelatnicama Crvenog križa, gdje su učenici imali prilike više naučiti o aktivnostima koje provode, a demonstrirana im je i primjena pružanja prve pomoći u hitnim slučajevima. S učenicima je obilježila Dan radija tako što su isprobali aplikaciju RadioGarden na kojoj se nalaze radio postaje iz cijelog svijeta, birali su i slušali razne radiopostaje. Učenici 8. razreda su imali nastavu u pločanskom kinu, učili su geografska obilježja Azije kroz film Sedam godina u Tibetu. Također je s učenicima obilježila Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112, a učenici su učili i o ekologiji i sudjelovali u izradi EM bio kugli - eko kuglica za more.
Učiteljice povijesti i likovne kulture su s učenicima obilježile Dan žena, Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, Svjetski dan voda, Dan planeta Zemlje, Mjesec borbe protiv ovisnosti. Učiteljica povijesti je s učenicima 5. razreda održala povijesne maškare, gdje su se trebali maskirati u osobe iz povijesnih razdoblja koja uče, a kroz cijelu godinu su izrađivali razne povijesne predmete - od oruđa, oružja, glinenih pločica, piramida, papirusa do mumija. Imali su i muzej u učionici donoseći predmete iz povijesti i predstavljajući ih drugim učenicima te tako učeći na zabavan način.
Učitelj engleskog jezika je s učenicima obrađivao teme koje se odnose na zdrav život i ekologiju. Učenici 6.-ih razreda su u sklopu lekcije SPORTS odigrali kviz gdje su pokazali opće znanje iz područja sporta, a sa 7. razredom je u sklopu lekcije "Food for life" proveden upitnik. Odradili su i lekciju "BE PART OF GREEN NEIGHBOURHOOD SATURDAY“, koja govori o načinima očuvanja okoliša kako bi se podigla svijest o ekološkim problemima, pa odigrali kviz podizanjem u zrak A4 papira sa odgovorima A ili B. Učenici su također izrađivali prezentacije na engleskom jeziku na teme Zdrav način života, Vodič za preživljavanje tinejdžera, Hrana za život itd.
Školska psihologinja je tijekom cijele godine s učenicima provodila razgovore po potrebi, obilježila je Svjetski dan mentalnog zdravlja, provela je mindfulness, preventivnu tehniku U svom filmu te radionicu Slika i crtež u psihoterapiji. Provela je s osmašima TPI test personalnih interesa, pomoću kojeg su učenici dobili profil svojih profesionalnih interesa. S učiteljicom informatike je organizirala posjete u školi – književnice, socijalne radnice i medicinske sestre. Obilježile su i Tjedan mozga, a učenici su kroz predavanja i radionice ispitali svoje kratkoročno pamćenje, naučili su kako mogu „trenirati“ mozak, o tinejdžerskom mozgu, kako na mozak utječe hrana, spavanje, glazba…
Učiteljica informatike je s učenicima kroz cijelu godinu obilježavala važne dane, držala edukativna predavanja, gledali su poučne filmove i igrali edukativne online igre, izrađivali praktične radove u obliku plakata, crteža, prezentacija i mrežnih stranica. Rješavali su kviz o medijima i sigurnosti na internetu, ankete o zdravom životu, ovisnosti o ekranima te na kraju ispunili evaluaciju projekta. U prostorijama partnera projekta smo održali završne aktivnosti - razne radionice uz izložbu učeničkih radova. Projekt je uspješno proveden, učenici su pokazali interes i rado sudjelovali u projektnim aktivnostima.
Učenici su naučili više o važnosti zdravog života, kako raditi na sigurnijoj i sretnijoj budućnosti. Radilo se na prevenciji ovisnosti i nasilja, poticalo ih se na pozitivan stav prema sebi i životu. Učili su kako se nositi s raznim problemima i izazovima, kako jačati kreativnost, empatiju i stjecati nova znanja, a sve to kroz brojne zanimljive i poučne aktivnosti, sa ciljem boljeg sutra. Na kraju projekta su se učenici složili kako su učili na nov način, počeli razmišljati više o odnosu prema zdravlju i zainteresirani su za provedbu ovakvih vrsta projekata i ubuduće.
„ZaVRTImo ZDRAV FILM za bolje sutra“
I ove školske godine naša škola je sudjelovala u preventivnom projektu za učenike od 5. do 8. razreda, financiranog od strane MZO. Cilj provedbe preventivnog programa je spriječiti moguće probleme u budućnosti poput ovisnosti, nasilja, manjka samopouzdanja, povećanog stresa i lošeg stila života. Želi se postići bolja kvaliteta života i sigurnost učenika kroz razvoj kritičkog mišljenja, suosjećanja, tolerancije i odgovornog ponašanja, uz donošenje zdravih odluka i razvijanje životnih vještina te bolje nošenje sa svakodnevnim životnim problemima.
Voditeljica preventivnog projekta „ZaVRTImo ZDRAV FILM za bolje sutra“ je učiteljica informatike Dona Prović, a u Projekt su uključeni i učiteljica geografije Monika Bušurelo, učiteljica povijesti Adriana Kostanić Burić, učiteljica likovne kulture Marija Čupić-Senta, učitelj engleskog jezika Zdravko Medak i školska psihologinja Nataša Palac. Partneri Projekta su Pučko otvoreno učilište Ploče i Narodna knjižnica Ploče. Ranije smo objavili neke od provedenih aktivnosti kao što su gledanje poučnih filmova, akcije čišćenja, obilježavanje važnih dana kroz izradu praktičnih radova i posjete književnice, socijalne radnice i medicinske sestre, a u nastavku možete pogledati ostale brojne provedene aktivnosti...
Učiteljica geografije je organizirala posjet s djelatnicama Crvenog križa, gdje su učenici imali prilike više naučiti o aktivnostima koje provode, a demonstrirana im je i primjena pružanja prve pomoći u hitnim slučajevima. S učenicima je obilježila Dan radija tako što su isprobali aplikaciju RadioGarden na kojoj se nalaze radio postaje iz cijelog svijeta, birali su i slušali razne radiopostaje. Učenici 8. razreda su imali nastavu u pločanskom kinu, učili su geografska obilježja Azije kroz film Sedam godina u Tibetu. Također je s učenicima obilježila Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112, a učenici su učili i o ekologiji i sudjelovali u izradi EM bio kugli - eko kuglica za more.
Učiteljice povijesti i likovne kulture su s učenicima obilježile Dan žena, Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, Svjetski dan voda, Dan planeta Zemlje, Mjesec borbe protiv ovisnosti. Učiteljica povijesti je s učenicima 5. razreda održala povijesne maškare, gdje su se trebali maskirati u osobe iz povijesnih razdoblja koja uče, a kroz cijelu godinu su izrađivali razne povijesne predmete - od oruđa, oružja, glinenih pločica, piramida, papirusa do mumija. Imali su i muzej u učionici donoseći predmete iz povijesti i predstavljajući ih drugim učenicima te tako učeći na zabavan način.
Učitelj engleskog jezika je s učenicima obrađivao teme koje se odnose na zdrav život i ekologiju. Učenici 6.-ih razreda su u sklopu lekcije SPORTS odigrali kviz gdje su pokazali opće znanje iz područja sporta, a sa 7. razredom je u sklopu lekcije "Food for life" proveden upitnik. Odradili su i lekciju "BE PART OF GREEN NEIGHBOURHOOD SATURDAY“, koja govori o načinima očuvanja okoliša kako bi se podigla svijest o ekološkim problemima, pa odigrali kviz podizanjem u zrak A4 papira sa odgovorima A ili B. Učenici su također izrađivali prezentacije na engleskom jeziku na teme Zdrav način života, Vodič za preživljavanje tinejdžera, Hrana za život itd.
Školska psihologinja je tijekom cijele godine s učenicima provodila razgovore po potrebi, obilježila je Svjetski dan mentalnog zdravlja, provela je mindfulness, preventivnu tehniku U svom filmu te radionicu Slika i crtež u psihoterapiji. Provela je s osmašima TPI test personalnih interesa, pomoću kojeg su učenici dobili profil svojih profesionalnih interesa. S učiteljicom informatike je organizirala posjete u školi – književnice, socijalne radnice i medicinske sestre. Obilježile su i Tjedan mozga, a učenici su kroz predavanja i radionice ispitali svoje kratkoročno pamćenje, naučili su kako mogu „trenirati“ mozak, o tinejdžerskom mozgu, kako na mozak utječe hrana, spavanje, glazba…
Učiteljica informatike je s učenicima kroz cijelu godinu obilježavala važne dane, držala edukativna predavanja, gledali su poučne filmove i igrali edukativne online igre, izrađivali praktične radove u obliku plakata, crteža, prezentacija i mrežnih stranica. Rješavali su kviz o medijima i sigurnosti na internetu, ankete o zdravom životu, ovisnosti o ekranima te na kraju ispunili evaluaciju projekta. U prostorijama partnera projekta smo održali završne aktivnosti - razne radionice uz izložbu učeničkih radova. Projekt je uspješno proveden, učenici su pokazali interes i rado sudjelovali u projektnim aktivnostima.
Učenici su naučili više o važnosti zdravog života, kako raditi na sigurnijoj i sretnijoj budućnosti. Radilo se na prevenciji ovisnosti i nasilja, poticalo ih se na pozitivan stav prema sebi i životu. Učili su kako se nositi s raznim problemima i izazovima, kako jačati kreativnost, empatiju i stjecati nova znanja, a sve to kroz brojne zanimljive i poučne aktivnosti, sa ciljem boljeg sutra. Na kraju projekta su se učenici složili kako su učili na nov način, počeli razmišljati više o odnosu prema zdravlju i zainteresirani su za provedbu ovakvih vrsta projekata i ubuduće.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.