« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dan sigurnijeg interneta
Utrka kroz AI zamke u 6. a
Centar za sigurniji internet i ove je godine pripremio radionice za učenike različitih uzrasta s ciljem razvijanja svijest o potencijalnim opasnostima umjetne inteligencije te poticanja razvoja kritičkog razmišljanja. Privlačna tema s kojom smo se susreli, ali o kojoj malo znamo bila je mamac da i ove godine budemo aktivni sudionici obilježavanja Dana sigurnijeg interneta.
U uvodnom dijelu radionice učenici su prema dosadašnjim spoznajama oblikovali vlastite definicije umjetne inteligencije.
Zanimljiviji odgovori:
Mali robot koji zna odgovore na sva pitanja.
Alat koji napravi nepostojeće.
Nešto pametnije od čovjeka.
Kraći način za domaću zadaću.
Uz pomoć edukativnih materijala učenici su saznali su kako je nastala umjetna inteligencija i u čemu nam sve može pomoći. U središnjim aktivnostima suradničkim su se snagama pokušavali provući kroz postavljene zamke. U prvom setu pitanja trebalo je razlikovati stvarnu fotografiju od fotografije koju je izradila umjetna inteligencija. Da bismo u tome bili uspješni, razvijamo vještine kritičkog promatranja i argumentiranog objašnjavanja. Drugi set pitanja odnosio se na temu lažnih informacija dobivenih putem umjetne inteligencije. Učenici su provjeravali je li odgovor koji je ponudila umjetna inteligencija točan ili netočan. U zaključnom dijelu radionice učenici su aktualizirali temu razmjenjujući dosadašnja iskustva i usvajajući savjete o odgovornom korištenju umjetne inteligencije.
Evaluacija je pokazala da su učenicima svidjela radionica, da im je tema bila zanimljiva, da vole dinamičan rad u skupinama s čestim izmjenama aktivnosti.
Dan sigurnijeg interneta
Utrka kroz AI zamke u 6. a
Centar za sigurniji internet i ove je godine pripremio radionice za učenike različitih uzrasta s ciljem razvijanja svijest o potencijalnim opasnostima umjetne inteligencije te poticanja razvoja kritičkog razmišljanja. Privlačna tema s kojom smo se susreli, ali o kojoj malo znamo bila je mamac da i ove godine budemo aktivni sudionici obilježavanja Dana sigurnijeg interneta.
U uvodnom dijelu radionice učenici su prema dosadašnjim spoznajama oblikovali vlastite definicije umjetne inteligencije.
Zanimljiviji odgovori:
Mali robot koji zna odgovore na sva pitanja.
Alat koji napravi nepostojeće.
Nešto pametnije od čovjeka.
Kraći način za domaću zadaću.
Uz pomoć edukativnih materijala učenici su saznali su kako je nastala umjetna inteligencija i u čemu nam sve može pomoći. U središnjim aktivnostima suradničkim su se snagama pokušavali provući kroz postavljene zamke. U prvom setu pitanja trebalo je razlikovati stvarnu fotografiju od fotografije koju je izradila umjetna inteligencija. Da bismo u tome bili uspješni, razvijamo vještine kritičkog promatranja i argumentiranog objašnjavanja. Drugi set pitanja odnosio se na temu lažnih informacija dobivenih putem umjetne inteligencije. Učenici su provjeravali je li odgovor koji je ponudila umjetna inteligencija točan ili netočan. U zaključnom dijelu radionice učenici su aktualizirali temu razmjenjujući dosadašnja iskustva i usvajajući savjete o odgovornom korištenju umjetne inteligencije.
Evaluacija je pokazala da su učenicima svidjela radionica, da im je tema bila zanimljiva, da vole dinamičan rad u skupinama s čestim izmjenama aktivnosti.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.
Nacionalni ispiti za učenike 4. razreda