« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Održana radionica za darovite učenike
Dan darovitih učenika
Dana 21.3.2013. godine obilježen je Dan darovitih učenika u našoj Školi kroz radionicu koju je vodila Tea Musić, socijalni pedagog, a sudjelovali su učenici od 1. do 4. razreda.
Nakon predstavljanja i vježbi opuštanja i koncentracije učenici su postali ti koji su glavni, oni su bili ti koji su "upravljali" svijetom i odrasli su ih morali slušati.
Zamoljeni su da kao novi odrasli pomognu riješiti 4 problema s kojima se svijet susreće. Svatko je mogao izabrati koji problem želi riješiti i na kraju je ostatku grupe izlagao rješenje.
Problemi su:
1. Ljudi sada žive pod morem i treba osmisliti izgled kuće.
2. Treba naći rješenje kako usporiti vozače koji brzo voze i uzrokuju jako puno prometnih nesreća.
3. Kako bi oni "novi odrasli" postupili kada ih njihovi roditelji ne bi slušali.
4. Ispričana im je priča o malom pingvinu koji zbog topljenja leda mora napustiti svoj dom i seli se. Ima jako puno potoka i rijeka, pa oni mu moraju sagraditi most preko kojeg bi pingvin mogao prelaziti sve te vode da se spasi. Kao materijali koristile su se samo škare i tuljak od kartona (od wc papira).
Djeca su bila oduševljena radionicom i rado sudjelovala u rješavanju postavljenih problema, uživala su u ulogama „upravljanja“ svijetom i vrlo ozbiljno shvatila i pristupila svom zadatku.
Održana radionica za darovite učenike
Dan darovitih učenika
Dana 21.3.2013. godine obilježen je Dan darovitih učenika u našoj Školi kroz radionicu koju je vodila Tea Musić, socijalni pedagog, a sudjelovali su učenici od 1. do 4. razreda.
Nakon predstavljanja i vježbi opuštanja i koncentracije učenici su postali ti koji su glavni, oni su bili ti koji su "upravljali" svijetom i odrasli su ih morali slušati.
Zamoljeni su da kao novi odrasli pomognu riješiti 4 problema s kojima se svijet susreće. Svatko je mogao izabrati koji problem želi riješiti i na kraju je ostatku grupe izlagao rješenje.
Problemi su:
1. Ljudi sada žive pod morem i treba osmisliti izgled kuće.
2. Treba naći rješenje kako usporiti vozače koji brzo voze i uzrokuju jako puno prometnih nesreća.
3. Kako bi oni "novi odrasli" postupili kada ih njihovi roditelji ne bi slušali.
4. Ispričana im je priča o malom pingvinu koji zbog topljenja leda mora napustiti svoj dom i seli se. Ima jako puno potoka i rijeka, pa oni mu moraju sagraditi most preko kojeg bi pingvin mogao prelaziti sve te vode da se spasi. Kao materijali koristile su se samo škare i tuljak od kartona (od wc papira).
Djeca su bila oduševljena radionicom i rado sudjelovala u rješavanju postavljenih problema, uživala su u ulogama „upravljanja“ svijetom i vrlo ozbiljno shvatila i pristupila svom zadatku.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red