« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nastavak projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“
„Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“
U okviru projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“ 16.4.2013. u II. b, II. c i III. c razredu provedena je četvrta radionica na temu „Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“.
Cilj radionice je bio upoznati učenike s osjećajima, poučiti ih da su svi osjećaji dobri i da ih zato i imamo.
Tehnikama STOP – ljut/a sam, SEMAFOROM ljutnje te pravljenjem čovjeka od papira, učenici su se upoznali s poželjnim načinima iskazivanja ljutnje. Radionica je imala svrhu prepoznati osjećaje i izbaciti ljutnju na prihvatljiv način koji ne šteti nikome.
Radionicu je održala naša psihologinja Nataša Palac, uvijek rado viđen gost naših učionica.
Nastavak projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“
„Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“
U okviru projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“ 16.4.2013. u II. b, II. c i III. c razredu provedena je četvrta radionica na temu „Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“.
Cilj radionice je bio upoznati učenike s osjećajima, poučiti ih da su svi osjećaji dobri i da ih zato i imamo.
Tehnikama STOP – ljut/a sam, SEMAFOROM ljutnje te pravljenjem čovjeka od papira, učenici su se upoznali s poželjnim načinima iskazivanja ljutnje. Radionica je imala svrhu prepoznati osjećaje i izbaciti ljutnju na prihvatljiv način koji ne šteti nikome.
Radionicu je održala naša psihologinja Nataša Palac, uvijek rado viđen gost naših učionica.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.