« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školski tim na studijskom putovanju
Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju
Vijeće Europe prošli je tjedan (16.-21. 3.) organiziralo studijsko putovanje po Velikoj regiji ( La Grande Region) na koje je bio pozvan po jedan školski tim iz svake države sudionice Projekta.
Hrvatsku je predstavljala Nada Jakir iz MZOS-a i tim OŠ „Vl. Nazor“ u sastavu: ravnateljica Meri Glavinić, psihologinja Nataša Palac, edukator-rehabilitator Antonela Jončić, učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez i predstavnik roditelja Marijan Tolj.
Upoznavanje s dobrim primjerima iz prakse kao i razmjena iskustava o inkluzivnom obrazovanju bili su zadani ciljevi petodnevnog studijskog putovanja. Svi sudionici imali su priliku učiti o obrazovnim sustavima u Njemačkoj, Luksemburgu, Francuskoj i Belgiji.
Hrvatski školski tim boravio je tri dana u Luksemburgu gostujući u jednoj osnovnoj i jednoj srednoj školi, te Institutu za odgoj i obrazovanje. Uz uočene razlike u standardu i organizaciji luksemburškog obrazovnog sustava pločanski tim, rukovođen kriterijem primjenjivosti stečenih znanja, vratio se u svoju školu spreman za nove izazove inkluzivnog obrazovanja.
Školski tim na studijskom putovanju
Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju
Vijeće Europe prošli je tjedan (16.-21. 3.) organiziralo studijsko putovanje po Velikoj regiji ( La Grande Region) na koje je bio pozvan po jedan školski tim iz svake države sudionice Projekta.
Hrvatsku je predstavljala Nada Jakir iz MZOS-a i tim OŠ „Vl. Nazor“ u sastavu: ravnateljica Meri Glavinić, psihologinja Nataša Palac, edukator-rehabilitator Antonela Jončić, učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez i predstavnik roditelja Marijan Tolj.
Upoznavanje s dobrim primjerima iz prakse kao i razmjena iskustava o inkluzivnom obrazovanju bili su zadani ciljevi petodnevnog studijskog putovanja. Svi sudionici imali su priliku učiti o obrazovnim sustavima u Njemačkoj, Luksemburgu, Francuskoj i Belgiji.
Hrvatski školski tim boravio je tri dana u Luksemburgu gostujući u jednoj osnovnoj i jednoj srednoj školi, te Institutu za odgoj i obrazovanje. Uz uočene razlike u standardu i organizaciji luksemburškog obrazovnog sustava pločanski tim, rukovođen kriterijem primjenjivosti stečenih znanja, vratio se u svoju školu spreman za nove izazove inkluzivnog obrazovanja.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.