« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Terenska nastava 2. b razreda
Učenje u prirodi
Današnja djeca ne poznaju dovoljno lovor, lavandu, ruzmarin i drugo mediteransko bilje kojim su okruženi i uz koje su starije generacije odrasle.
Terenska je nastava prilika da se s tim biljkama neposredno upoznaju, da saznaju kako mirišu i kako izgledaju.
Zato su učenici 2. b razreda sa svojom učiteljicom Višnjom krenuli u prirodu.
Odlučili smo se za Baćinska jezera zbog iznimnog bogatstva biljnog svijeta i prirodnog okruženja idealnog za nastavu u prirodi.
Lijepi jesenski dani omogućili su nam ugodan boravak u prirodi, edukaciju i druženje.
Razgovor o značenju i vrijednosti masline na našem području odvijao se u samom masliniku.
No, to učenicima nije bilo dovoljno!
Zajedno sa svojim roditeljima sljedeći su dan krenuli u uljaru NERETVA u Opuzenu.
Uljara je opremljena najsuvremenijim uređajima za preradu maslinova ploda u kvalitetno maslinovo ulje. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili cijeli proces prerade.
Na kraju su zahvalili gospodinu Dragobratoviću na gostoprimstvu i spremnosti da im objasni proces prerade.
Cilj mi je bio potaknuti učenike da što više vremena provode u prirodi gdje mogu razvijati ljubav i poštovanje prema okolišu, tradiciji i kulturnoj baštini.
učiteljica Višnja Grančić
Terenska nastava 2. b razreda
Učenje u prirodi
Današnja djeca ne poznaju dovoljno lovor, lavandu, ruzmarin i drugo mediteransko bilje kojim su okruženi i uz koje su starije generacije odrasle.
Terenska je nastava prilika da se s tim biljkama neposredno upoznaju, da saznaju kako mirišu i kako izgledaju.
Zato su učenici 2. b razreda sa svojom učiteljicom Višnjom krenuli u prirodu.
Odlučili smo se za Baćinska jezera zbog iznimnog bogatstva biljnog svijeta i prirodnog okruženja idealnog za nastavu u prirodi.
Lijepi jesenski dani omogućili su nam ugodan boravak u prirodi, edukaciju i druženje.
Razgovor o značenju i vrijednosti masline na našem području odvijao se u samom masliniku.
No, to učenicima nije bilo dovoljno!
Zajedno sa svojim roditeljima sljedeći su dan krenuli u uljaru NERETVA u Opuzenu.
Uljara je opremljena najsuvremenijim uređajima za preradu maslinova ploda u kvalitetno maslinovo ulje. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili cijeli proces prerade.
Na kraju su zahvalili gospodinu Dragobratoviću na gostoprimstvu i spremnosti da im objasni proces prerade.
Cilj mi je bio potaknuti učenike da što više vremena provode u prirodi gdje mogu razvijati ljubav i poštovanje prema okolišu, tradiciji i kulturnoj baštini.
učiteljica Višnja Grančić
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.