« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KVIZOM IZ HRVATSKOGA JEZIKA ZAKLJUČEN MJESEC HRVATSKOGA JEZIKA
„Čovjek koji ne poštuje svoj jezik i baštinu ne poštuje ni svoj narod, a tko ne cijeni svoj narod, ne cijeni ni svoju mater jer mati daje materinski jezik. Materinski je jezik Hrvata kao jedina mati koju se ne može i ne smije ni prodati, ni kupiti, ni preimenovati.“ (A. Bagdasarov)
Učenici šestih razreda uključeni u dodatni rad iz Hrvatskog jezika ove su školske godine saznali nešto više o pismu hrvatske kulture - glagoljici. Četiri ekipe ( Azbukovci, Pločanski bašćani, Jer – jest glagoljica, Aleja šestaša) odmjerile su svoje znanje u 5 igara. U prvoj igri Glagoljaonici natjecatelji su glagoljsko slovo povezivali s latiničnim. Pitalice su tražile točne odgovore zaokruživanjem, nadopunjavanjem ili eliminiranjem. U igri Vizualiziraj tražio se točan i potpun naziv građevina i prvih glagoljskih spomenika. Pobjednici Labirinta pokazali su vještinu brzog uočavanja i prepoznavanja slova azbuke. Igra Rječalica završila je puno prije očekivanog jer su učenici u prvoj minuti složili riječ od 5 glagoljskih slova koje su dobili u omotnicama.
Azbukovci (Ana Erak, Marin Malić, Luka Tomašević) su, s osvojena 43 boda, pobjednici prvog školskog kviza. Zaslužili su priznanje za izvrsno poznavanje glagoljice i zajedničku okrjepu u obližnjoj piceriji . Slijedile su ih ekipe Jer – jest glagoljica (40), Aleja glagoljaša (37), Pločanski bašćani (33).
Kviz je osmislila i sastavila učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez.
Školski sat je prošao brzo. Ispunjeni natjecateljskim duhom i žarom igre učenici su potvrdili spremnost pred kvizaškim izazovom.
I učenici sedmih razreda sudjelovali su u kvizu iz Hrvatskoga jezika i književnosti. Kviz je održan u prostorijama škole. Za bogate i zanimljive nagrade borilo se šest ekipa maštovitih naziva koje su već ranije prošle eliminacijski dio i tako ostvarile pravo natjecanja u finalnome dijelu. Pitanja su obuhvaćala nastavne jedinice koje su učenici već ranije naučili na satu hrvatskoga jezika, a pripremila ih je učiteljica hrvatskog jezika Ana Zmijarević.
Dva školska sata trajao je kviz, a utrka je bila tijesna do samoga kraja. Pobjedu je ponijela ekipa Mileven s osvojenim 31 bodom (Nives Jevdić, Lara Jurina,Mia Grebenar, Anais Gnječ, Ana Žderić)) a na drugo mjesto s bodom manje zasjela je ekipa Perfekt (Marko Burđelez, Roko Gradac, Ines Karamatić, Anđela Domić, Anđela Lovrić). Svim ekipama zahvaljujemo na sudjelovanju i nadamo se da će ovakvih prilika biti još jer su učenici pokazali zaista velik interes. Događaj je popratila i Radio postaja Ploče stoga i njima jedino veliko hvala.
Učenici osmih razreda tijekom Mjeseca hrvatskoga jezika bavili su se jezičnim pravilima, promišljali o pravilnoj uporabi jezika u svakodnevnoj komunikaciji te su kao mjesečni projekt izrađivali vlastiti Jezični savjetnik. Među mnoštvom kreativnih i originalnih savjetnika njihova učiteljica Ivana Pudar Pećar odabrala je pet najuspješnijih. 1. mjesto osvojila je učenica Ivana Gradac, 2. Maroje Ćavar, 3. Gabrijela Šendo, 4. Dora Šunjić i 5. Anamaria Maršić. Čestitamo svim učenicima na pokazanoj kreativnosti, uloženom trudu, ali i aktivnom promišljanju o materinskom jeziku.
KVIZOM IZ HRVATSKOGA JEZIKA ZAKLJUČEN MJESEC HRVATSKOGA JEZIKA
„Čovjek koji ne poštuje svoj jezik i baštinu ne poštuje ni svoj narod, a tko ne cijeni svoj narod, ne cijeni ni svoju mater jer mati daje materinski jezik. Materinski je jezik Hrvata kao jedina mati koju se ne može i ne smije ni prodati, ni kupiti, ni preimenovati.“ (A. Bagdasarov)
Učenici šestih razreda uključeni u dodatni rad iz Hrvatskog jezika ove su školske godine saznali nešto više o pismu hrvatske kulture - glagoljici. Četiri ekipe ( Azbukovci, Pločanski bašćani, Jer – jest glagoljica, Aleja šestaša) odmjerile su svoje znanje u 5 igara. U prvoj igri Glagoljaonici natjecatelji su glagoljsko slovo povezivali s latiničnim. Pitalice su tražile točne odgovore zaokruživanjem, nadopunjavanjem ili eliminiranjem. U igri Vizualiziraj tražio se točan i potpun naziv građevina i prvih glagoljskih spomenika. Pobjednici Labirinta pokazali su vještinu brzog uočavanja i prepoznavanja slova azbuke. Igra Rječalica završila je puno prije očekivanog jer su učenici u prvoj minuti složili riječ od 5 glagoljskih slova koje su dobili u omotnicama.
Azbukovci (Ana Erak, Marin Malić, Luka Tomašević) su, s osvojena 43 boda, pobjednici prvog školskog kviza. Zaslužili su priznanje za izvrsno poznavanje glagoljice i zajedničku okrjepu u obližnjoj piceriji . Slijedile su ih ekipe Jer – jest glagoljica (40), Aleja glagoljaša (37), Pločanski bašćani (33).
Kviz je osmislila i sastavila učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez.
Školski sat je prošao brzo. Ispunjeni natjecateljskim duhom i žarom igre učenici su potvrdili spremnost pred kvizaškim izazovom.
I učenici sedmih razreda sudjelovali su u kvizu iz Hrvatskoga jezika i književnosti. Kviz je održan u prostorijama škole. Za bogate i zanimljive nagrade borilo se šest ekipa maštovitih naziva koje su već ranije prošle eliminacijski dio i tako ostvarile pravo natjecanja u finalnome dijelu. Pitanja su obuhvaćala nastavne jedinice koje su učenici već ranije naučili na satu hrvatskoga jezika, a pripremila ih je učiteljica hrvatskog jezika Ana Zmijarević.
Dva školska sata trajao je kviz, a utrka je bila tijesna do samoga kraja. Pobjedu je ponijela ekipa Mileven s osvojenim 31 bodom (Nives Jevdić, Lara Jurina,Mia Grebenar, Anais Gnječ, Ana Žderić)) a na drugo mjesto s bodom manje zasjela je ekipa Perfekt (Marko Burđelez, Roko Gradac, Ines Karamatić, Anđela Domić, Anđela Lovrić). Svim ekipama zahvaljujemo na sudjelovanju i nadamo se da će ovakvih prilika biti još jer su učenici pokazali zaista velik interes. Događaj je popratila i Radio postaja Ploče stoga i njima jedino veliko hvala.
Učenici osmih razreda tijekom Mjeseca hrvatskoga jezika bavili su se jezičnim pravilima, promišljali o pravilnoj uporabi jezika u svakodnevnoj komunikaciji te su kao mjesečni projekt izrađivali vlastiti Jezični savjetnik. Među mnoštvom kreativnih i originalnih savjetnika njihova učiteljica Ivana Pudar Pećar odabrala je pet najuspješnijih. 1. mjesto osvojila je učenica Ivana Gradac, 2. Maroje Ćavar, 3. Gabrijela Šendo, 4. Dora Šunjić i 5. Anamaria Maršić. Čestitamo svim učenicima na pokazanoj kreativnosti, uloženom trudu, ali i aktivnom promišljanju o materinskom jeziku.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.