« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Radionica "KAKO REĆI NE" Matija Gorjanec
Prošli tjedan u našoj školi je gostovao gosp. Matija Gorjanec koji je u sklopu preventivnog programa za učenike 7. i 8. razreda održao radionicu s temom "Kako reći ne".
Na početku radionice učenike se uvodi u temu putem pitanja kojima se pokušava doznati kakva su njihova dosadašnja iskustva s pušenjem, alkoholom i drogama te rizčnim ponašanjima povezanima s navedenim te posljedicama konzumacije cigareta, alkohola i droge. Također ih se upoznaje s čimbencima koji utječu na konzumiranje opijata, a sve to s njima razumljivim jezikom. Potom ih se kroz nekoliko kraćih interaktivnih ilustracija navodi na osvješćivanje njihovih vlastitih stavova o opijatima i eventualnim rizičnim ponašanjima. Cijela radionica o prevenciji je popraćena osobnim iskustvom osobe s invaliditetom, koji je nastao kao posljedica konzumiranja alkohola i brze vožnje. Voditelj radionice ukratko ističe sadašnja vlastita moralna uvjerenja koja su mu pomogla da se suoči sa životom koji je posljedica loše donesenih odluka u mladosti koje su ga koštale fizičkog zdravlja. Time se želi potaknuti mlade na usvajanje zdravih prosocijalnih vjerovanja, moralnih stavova i aktivno promišljanje posljedica životnih odluka.
Radionica "KAKO REĆI NE" Matija Gorjanec
Prošli tjedan u našoj školi je gostovao gosp. Matija Gorjanec koji je u sklopu preventivnog programa za učenike 7. i 8. razreda održao radionicu s temom "Kako reći ne".
Na početku radionice učenike se uvodi u temu putem pitanja kojima se pokušava doznati kakva su njihova dosadašnja iskustva s pušenjem, alkoholom i drogama te rizčnim ponašanjima povezanima s navedenim te posljedicama konzumacije cigareta, alkohola i droge. Također ih se upoznaje s čimbencima koji utječu na konzumiranje opijata, a sve to s njima razumljivim jezikom. Potom ih se kroz nekoliko kraćih interaktivnih ilustracija navodi na osvješćivanje njihovih vlastitih stavova o opijatima i eventualnim rizičnim ponašanjima. Cijela radionica o prevenciji je popraćena osobnim iskustvom osobe s invaliditetom, koji je nastao kao posljedica konzumiranja alkohola i brze vožnje. Voditelj radionice ukratko ističe sadašnja vlastita moralna uvjerenja koja su mu pomogla da se suoči sa životom koji je posljedica loše donesenih odluka u mladosti koje su ga koštale fizičkog zdravlja. Time se želi potaknuti mlade na usvajanje zdravih prosocijalnih vjerovanja, moralnih stavova i aktivno promišljanje posljedica životnih odluka.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red