« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Radionica "KAKO REĆI NE" Matija Gorjanec
Prošli tjedan u našoj školi je gostovao gosp. Matija Gorjanec koji je u sklopu preventivnog programa za učenike 7. i 8. razreda održao radionicu s temom "Kako reći ne".
Na početku radionice učenike se uvodi u temu putem pitanja kojima se pokušava doznati kakva su njihova dosadašnja iskustva s pušenjem, alkoholom i drogama te rizčnim ponašanjima povezanima s navedenim te posljedicama konzumacije cigareta, alkohola i droge. Također ih se upoznaje s čimbencima koji utječu na konzumiranje opijata, a sve to s njima razumljivim jezikom. Potom ih se kroz nekoliko kraćih interaktivnih ilustracija navodi na osvješćivanje njihovih vlastitih stavova o opijatima i eventualnim rizičnim ponašanjima. Cijela radionica o prevenciji je popraćena osobnim iskustvom osobe s invaliditetom, koji je nastao kao posljedica konzumiranja alkohola i brze vožnje. Voditelj radionice ukratko ističe sadašnja vlastita moralna uvjerenja koja su mu pomogla da se suoči sa životom koji je posljedica loše donesenih odluka u mladosti koje su ga koštale fizičkog zdravlja. Time se želi potaknuti mlade na usvajanje zdravih prosocijalnih vjerovanja, moralnih stavova i aktivno promišljanje posljedica životnih odluka.
Radionica "KAKO REĆI NE" Matija Gorjanec
Prošli tjedan u našoj školi je gostovao gosp. Matija Gorjanec koji je u sklopu preventivnog programa za učenike 7. i 8. razreda održao radionicu s temom "Kako reći ne".
Na početku radionice učenike se uvodi u temu putem pitanja kojima se pokušava doznati kakva su njihova dosadašnja iskustva s pušenjem, alkoholom i drogama te rizčnim ponašanjima povezanima s navedenim te posljedicama konzumacije cigareta, alkohola i droge. Također ih se upoznaje s čimbencima koji utječu na konzumiranje opijata, a sve to s njima razumljivim jezikom. Potom ih se kroz nekoliko kraćih interaktivnih ilustracija navodi na osvješćivanje njihovih vlastitih stavova o opijatima i eventualnim rizičnim ponašanjima. Cijela radionica o prevenciji je popraćena osobnim iskustvom osobe s invaliditetom, koji je nastao kao posljedica konzumiranja alkohola i brze vožnje. Voditelj radionice ukratko ističe sadašnja vlastita moralna uvjerenja koja su mu pomogla da se suoči sa životom koji je posljedica loše donesenih odluka u mladosti koje su ga koštale fizičkog zdravlja. Time se želi potaknuti mlade na usvajanje zdravih prosocijalnih vjerovanja, moralnih stavova i aktivno promišljanje posljedica životnih odluka.
Odluka o upisu učenika u I. razred SŠ u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred SŠ
Odluka o uvjetima za prijam učenika I. r. SŠ u učeničke domove u školskoj godini 2024./2025.
Natječaj za upis u 1. razred SŠ fra Andrije Kačića Miošića Ploče za školsku 2024./2025. godinu
Hodogram - Kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram - Kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Hodogram - Upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele
Kalendar za redovite kandidate i kandidate izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar za kandidate za upis u razredne odjele za sportaše
OŠ Ploče - popis udžbenika
NACIONALNI ISPITI
*NOVO 8. RAZRED KALENDAR ISPITA
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red