« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
(Tje)Dan sigurnijeg interneta 2025.
I ove godine smo se uključili u obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, koji se obilježava svake godine na drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca s ciljem promicanja sigurnije i odgovornije uporabe online tehnologije i mobilnih uređaja, posebno među djecom i mladima.
Učenici 4. razreda su sudjelovali u radionici iz edukativnih materijala Centra za sigurniji internet Zamisli dan bez ekrana, u kojoj su naučili da trebaju manje vremena provoditi na računalu i mobitelu, a više vani u druženju s prijateljima. Svrha radionice je bila razvijanje svijesti o vremenu provedenom pred ekranima, jačanje timskog rada te razumijevanje važnosti ravnoteže između online i offline svijeta. Na kraju radionice su ispunili evaluacijski upitnik. Radionica im se jako svidjela, kao i ostale aktivnosti, a najviše su uživali u igri "Dabrica Darka zna se pristojno ponašati i na internetu", u kojoj tijekom igre učenici dobivaju povratne informacije i poticajne poruke.
Petaši su se okušali u edukativnoj igri „Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove“ te naučili više o digitalnim tragovima, lažnim profilima, autorskom pravu itd. Svi učenici su dobili HAKOM-ovu (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) brošuru Ključevi sigurnog interneta – Kako se zaštititi u svijetu interneta i pokretnih uređaja, namijenjenu njima i njihovim roditeljima, kao koristan izvor informacija o ponašanju i sigurnosti na internetu. Brošura je rezultat suradnje HAKOM-a i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Učenicima šestih razreda se najviše svidjelo igranje avanturističke igre Interland, koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu.
Učenici viših razreda su sudjelovali u radionici Utrka kroz AI zamke, u kojoj su pogađali jesu li prikazane fotografije i videozapisi stvarni ili generirani umjetnom inteligencijom te su na kraju ispunili anketu. Cilj ove radionice je bio razviti svijest o potencijalnim opasnostima umjetne inteligencije te potaknuti razvoj kritičkog mišljenja. Rado su sudjelovali u ovoj, kao i drugim aktivnostima, a najviše im se svidio kviz i pogađanje slika te edukativna igra Hate out!, koja jača kritičko mišljenje i vještine digitalne pismenosti mladih, sa svrhom boljeg razumijevanja online govora mržnje. Aktivnosti su bile vrlo poučne i zabavne, a provela ih je učiteljica informatike Dona Prović. Učenici su na kraju izjavili kako će sada manje vjerovati slikama na internetu, pametnije koristiti umjetnu inteligenciju te kako bi voljeli imati više ovakvih aktivnosti.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.
Nacionalni ispiti za učenike 4. razreda