preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja

Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Na taj način se razvija kreativnost, kompetencija rješavanja problemskih situacija, apstraktnog mišljenja i analitičkih vještina. Ove godine se održavao od 14. do 27. listopada, a inicijativi se je pridružila i naša škola.


 

Robert Petrušić, ispred Udruge Mladih Nova, je za učenike 4. razreda održao u našoj školi radionicu programiranja bez ekrana koristeći Cubetto robote, a demonstrirao je i upravljanje naprednim robotom MakeBlock Ultimate 2.0, s kojim su učenici uz pomoć hvataljke skupljali predmete i spremali ih u kutiju.

 

 

Cubetto je drveni robot inspiriran Montessori pedagogijom i LOGO turtle programskim jezikom, razvijen za angažiranje visoko senzornog kognitivnog iskustva za djecu, koji ih bez ekrana uvodi u svijet kodiranja. Učenici su programirali Cubetto robote koristeći se funkcijskim pločama na koje su postavljali blokove smjera i na taj način pomicali robota po karti. Izvodili su programe koji su navodili robote navedenim rutama i usput se super zabavljali.

 

 

Učenici 5. razreda učili su osnove programiranja kroz igru kodiranja Run Marco, dizajniranoj kako bi djecu učila programiranje i vještine rješavanja problema, u kojoj su postavljanjem određenih naredbi pokretali lika kroz nivoe, a šestaši su odigrali programibilnu verziju poznate igre Minecraft, u kojoj su pomoću blokova koda vodili Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet. Sedmaši su programirali droida i stvarali vlastitu igru Zvjezdanih ratova u galaksiji daleko, daleko u igrici Star Wars, dok su učenici 8. razreda kodiranjem tražili izlaz iz opasnosti i hvatali plijen igrajući igru Code Combat.

 

 

Aktivnosti je organizirala i s učenicima provodila učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su u njima rado sudjelovali, jer su na zabavan način učili o programiranju igrajući se, a usput razvijali logičko i kritičko razmišljanje, učenje i razvijanje ljubavi prema programiranju.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 28. 10. 2024.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 883886
Ovaj mjesec: 5747
Ovaj tjedan: 1544
Danas: 12




preskoči na navigaciju