« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja
Europska komisija pokrenula je inicijativu Tjedan programiranja, koja ima za cilj na zabavan i angažiran način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Na taj način se razvija kreativnost, kompetencija rješavanja problemskih situacija, apstraktnog mišljenja i analitičkih vještina. Ove godine se održavao od 14. do 27. listopada, a inicijativi se je pridružila i naša škola.
Robert Petrušić, ispred Udruge Mladih Nova, je za učenike 4. razreda održao u našoj školi radionicu programiranja bez ekrana koristeći Cubetto robote, a demonstrirao je i upravljanje naprednim robotom MakeBlock Ultimate 2.0, s kojim su učenici uz pomoć hvataljke skupljali predmete i spremali ih u kutiju.
Cubetto je drveni robot inspiriran Montessori pedagogijom i LOGO turtle programskim jezikom, razvijen za angažiranje visoko senzornog kognitivnog iskustva za djecu, koji ih bez ekrana uvodi u svijet kodiranja. Učenici su programirali Cubetto robote koristeći se funkcijskim pločama na koje su postavljali blokove smjera i na taj način pomicali robota po karti. Izvodili su programe koji su navodili robote navedenim rutama i usput se super zabavljali.
Učenici 5. razreda učili su osnove programiranja kroz igru kodiranja Run Marco, dizajniranoj kako bi djecu učila programiranje i vještine rješavanja problema, u kojoj su postavljanjem određenih naredbi pokretali lika kroz nivoe, a šestaši su odigrali programibilnu verziju poznate igre Minecraft, u kojoj su pomoću blokova koda vodili Alexa ili Stevea na avanturu kroz Minecraft svijet. Sedmaši su programirali droida i stvarali vlastitu igru Zvjezdanih ratova u galaksiji daleko, daleko u igrici Star Wars, dok su učenici 8. razreda kodiranjem tražili izlaz iz opasnosti i hvatali plijen igrajući igru Code Combat.
Aktivnosti je organizirala i s učenicima provodila učiteljica informatike Dona Prović, a učenici su u njima rado sudjelovali, jer su na zabavan način učili o programiranju igrajući se, a usput razvijali logičko i kritičko razmišljanje, učenje i razvijanje ljubavi prema programiranju.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.