preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2023./2024.

Slušaonica
RASPORED SATI
e-aplikacije








Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Digitalno učenje

Ustanove

Informacije








Tražilica
Arhiva vijesti

Vijesti

Sat kodiranja u Europskom tjednu programiranja

Europski tjedan programiranja (8. - 23. 10. 2022.) je društvena inicijativa čiji je cilj na zabavan način svima približiti programiranje, a Sat kodiranja je globalni pokret u kojem ove godine sudjeluje više od 180 država s preko 25 tisuća registriranih događaja.


 

Kodiranje i programiranje su važne kompetencije koje učenicima otvaraju nove mogućnosti. Programiranje nam pomaže shvatiti brzo mijenjajući svijet oko sebe, proširiti razumijevanje o funkcioniranju tehnologije te razviti vještine i sposobnosti za istraživanje novih ideja i inovativnost. I naša škola je dodala događaje na kartu desetog - jubilarnog izdanja Tjedna programiranja te smo sudjelovali s učenicima tijekom prošla dva tjedna učeći programirati kroz zanimljive igre programiranja…

 

 

Učenici 4. razreda su na satu informatike učili programiranje kroz umjetnost izrade slika pomoću piksela (PixelArt coding). Prije zadataka, koje su rješavali u školi i kod kuće, upoznali su se sa principom rada STEM Box-a (Projekt STEM u zajednici) te načinom izrade i izgledom „starih“ računalnih igrica.

 

 

Petaši su pomoću blokova kôda proveli svoje omiljene junake, Alexa ili Stevea, na avanturu kroz Minecraft svijet. Zatim je slijedila Run Marco! avantura bazirana na originalnoj priči, u kojoj se Marka vodi kroz nivoe dajući mu instrukcije u obliku vizualnog programskog jezika.

 

 

Učenici šestih razreda su programirali droida i stvarali vlastitu igru Zvjezdanih ratova u galaksiji daleko, daleko. Također su se upoznali s osnovama rada i programiranjem micro:bita, koje su u sklopu projekta Promikro dobili na korištenje do kraja ove školske godine.

 

 

Sedmaši i osmaši su kroz Python igru učili osnovne koncepte programiranja interpretirajući programe kako bi pronašli ispravnu putanju i pobijedili u izazovu. U igri CodeCombat su kodiranjem puta izbjegavali opasnosti i vodili svog junaka kroz iduće nivoe, skupljajući dragulje i predmete koji otključavaju nove programske moći.

 

 

Učenici su s oduševljenjem reagirali na ovakav način učenja programiranja, htjeli su nastaviti s igricama programiranja, a većina ih planira nastaviti igrati kod kuće.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 24. 10. 2022.

Upisi u prvi razred OŠ

Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






JELOVNIK učenici


Oglasna ploča

GPP Škole

GPP za šk. god. 2023./2024.


Školski kurikulum

Kurikulum za šk. god. 2023./2024. 


Statut Škole


Kućni red škole


Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 832669
Ovaj mjesec: 6650
Ovaj tjedan: 331
Danas: 7




preskoči na navigaciju