« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
5. Dani medijske pismenosti: Influenceri i mi
Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 2. do 8. svibnja organizirali su 5. Dane medijske pismenosti.
I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.
I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.
Veliku podršku i radne materijale zainteresiranim organizatorima aktivnosti pruža portal medijskapismenost.hr.
Učenici 5. a i 5. b razreda u svibnju su s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez proučavali temu Ljepota je u različitosti. Uspoređivali su ljepotu u stvarnom i virtualnom svijetu. Pokušali su razotkriti lažnu ljepotu virtualnog života influencera. Učenici 7. b i c razreda kroz mjesečnu temu Imam pravo na svoje mišljenje razmjenjivali su stavove i komentirali popularne influencere i njihov utjecaj na mlade.
Prije radionice učenici su ispunili anonimni upitnik o upoznatosti s temom. Svi učenici potvrdno su odgovorili na pitanje prate li influencere. Samo taj podatak dovoljan je pokazatelj i poticaj za provođenje radionica o omiljenim medijskim sadržajima djece i mladih. Među popularnim influencerima učiteljica je izabrali najčešće navedena imena i pripremila radne materijale za radionicu.
Petaši su pogledali nekoliko vlogova na YouToube kanalu na kojima glavnu ulogu imaju djeca i maloljetnici. Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Analizirali smo sadržaj njihovih kanala odgovarajući na pitanja i uočavajući razlike između stvarnosti i idealizirane slike prikazanog života odabranih youtoubera. Tražili smo različitosti, ali ih nismo našli.
Sedmaši su pogledali film „Influenceri oko nas“, nagrađen na ovogodišnjem filmskom natječaju „Influenceri i mi“ u kategoriji osnovnoškolaca. Filmom smo se uveli u tematiku pozitivnih i negativnih utjecaja popularnih influencera. Usmjerenim razgovorom otkrivali su negativne utjecaje na ponuđenim primjerima, a zatim i sami pronalazili primjere lošeg utjecaja. Na poticaj učenici su prepoznavali i pozitivne utjecaja te navodili svoje preporuke za različite interesne skupine pratitelja. Zaključili su da među domaćim i stranim influencerima postoje mnogi čiji kanali itekako mogu biti korisni u svakodnevnom životu. Objašnjavali su kako nijihove objave mogu primijeniti u svakodnevnom životu te koje bi kanale preporučili svojim prijateljima i članovima obitelji.
Učenici su s interesom sudjelovali u aktivnostima, otvoreno su razgovarali o svojim iskustvima, kritički promišljali o temi. Analizirajući primjere osvijestili su opasnosti i rizike influencerskih utjecaja, od kojih se mogu obraniti upućenošću i znanjem.
5. Dani medijske pismenosti: Influenceri i mi
Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 2. do 8. svibnja organizirali su 5. Dane medijske pismenosti.
I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.
I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.
Veliku podršku i radne materijale zainteresiranim organizatorima aktivnosti pruža portal medijskapismenost.hr.
Učenici 5. a i 5. b razreda u svibnju su s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez proučavali temu Ljepota je u različitosti. Uspoređivali su ljepotu u stvarnom i virtualnom svijetu. Pokušali su razotkriti lažnu ljepotu virtualnog života influencera. Učenici 7. b i c razreda kroz mjesečnu temu Imam pravo na svoje mišljenje razmjenjivali su stavove i komentirali popularne influencere i njihov utjecaj na mlade.
Prije radionice učenici su ispunili anonimni upitnik o upoznatosti s temom. Svi učenici potvrdno su odgovorili na pitanje prate li influencere. Samo taj podatak dovoljan je pokazatelj i poticaj za provođenje radionica o omiljenim medijskim sadržajima djece i mladih. Među popularnim influencerima učiteljica je izabrali najčešće navedena imena i pripremila radne materijale za radionicu.
Petaši su pogledali nekoliko vlogova na YouToube kanalu na kojima glavnu ulogu imaju djeca i maloljetnici. Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati. Analizirali smo sadržaj njihovih kanala odgovarajući na pitanja i uočavajući razlike između stvarnosti i idealizirane slike prikazanog života odabranih youtoubera. Tražili smo različitosti, ali ih nismo našli.
Sedmaši su pogledali film „Influenceri oko nas“, nagrađen na ovogodišnjem filmskom natječaju „Influenceri i mi“ u kategoriji osnovnoškolaca. Filmom smo se uveli u tematiku pozitivnih i negativnih utjecaja popularnih influencera. Usmjerenim razgovorom otkrivali su negativne utjecaje na ponuđenim primjerima, a zatim i sami pronalazili primjere lošeg utjecaja. Na poticaj učenici su prepoznavali i pozitivne utjecaja te navodili svoje preporuke za različite interesne skupine pratitelja. Zaključili su da među domaćim i stranim influencerima postoje mnogi čiji kanali itekako mogu biti korisni u svakodnevnom životu. Objašnjavali su kako nijihove objave mogu primijeniti u svakodnevnom životu te koje bi kanale preporučili svojim prijateljima i članovima obitelji.
Učenici su s interesom sudjelovali u aktivnostima, otvoreno su razgovarali o svojim iskustvima, kritički promišljali o temi. Analizirajući primjere osvijestili su opasnosti i rizike influencerskih utjecaja, od kojih se mogu obraniti upućenošću i znanjem.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.