preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

5. Dani medijske pismenosti: Influenceri i mi

Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 2. do 8. svibnja organizirali su 5. Dane medijske pismenosti.

I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.

 


I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.

Veliku podršku i radne materijale zainteresiranim organizatorima aktivnosti pruža portal medijskapismenost.hr.

Učenici 5. a i 5. b razreda u svibnju su s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez proučavali temu Ljepota je u različitosti. Uspoređivali su ljepotu u stvarnom i virtualnom svijetu. Pokušali su razotkriti lažnu ljepotu virtualnog života influencera.  Učenici 7. b i c razreda kroz mjesečnu temu Imam pravo na svoje mišljenje razmjenjivali su stavove i komentirali popularne influencere i njihov utjecaj na mlade.

Prije radionice učenici su ispunili anonimni upitnik o upoznatosti s temom. Svi učenici potvrdno su odgovorili na pitanje prate li influencere. Samo taj podatak dovoljan je pokazatelj i poticaj za provođenje radionica o omiljenim medijskim sadržajima djece i mladih. Među popularnim influencerima  učiteljica je izabrali najčešće navedena imena i pripremila radne materijale za radionicu.

Petaši su pogledali nekoliko vlogova na YouToube kanalu na kojima glavnu ulogu imaju djeca i maloljetnici. Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati.  Analizirali smo sadržaj  njihovih kanala odgovarajući na pitanja i uočavajući razlike između stvarnosti i idealizirane slike prikazanog života odabranih youtoubera. Tražili smo različitosti, ali ih nismo našli.

Sedmaši su pogledali film „Influenceri oko nas“, nagrađen na ovogodišnjem filmskom natječaju „Influenceri i mi“ u kategoriji osnovnoškolaca. Filmom smo se uveli u tematiku pozitivnih i negativnih utjecaja popularnih influencera. Usmjerenim razgovorom otkrivali su negativne utjecaje na ponuđenim primjerima, a zatim i sami pronalazili primjere lošeg utjecaja. Na poticaj učenici su prepoznavali i pozitivne utjecaja te navodili svoje preporuke za različite interesne skupine pratitelja. Zaključili su da među domaćim i stranim  influencerima postoje mnogi čiji kanali itekako mogu biti korisni u svakodnevnom životu. Objašnjavali su kako nijihove objave mogu primijeniti u svakodnevnom životu te koje bi kanale preporučili svojim prijateljima i članovima obitelji.

Učenici su s interesom sudjelovali u aktivnostima, otvoreno su razgovarali o svojim iskustvima, kritički promišljali o temi. Analizirajući primjere osvijestili su opasnosti i rizike influencerskih  utjecaja, od kojih se mogu obraniti upućenošću i znanjem.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 11. 5. 2022.

Vijesti

5. Dani medijske pismenosti: Influenceri i mi

Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 2. do 8. svibnja organizirali su 5. Dane medijske pismenosti.

I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.

 


I ove godine u projekt su se mogle uključiti sve ustanove koje rade s djecom i mladima tako da osmisle i provedu neku aktivnost s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti.

Veliku podršku i radne materijale zainteresiranim organizatorima aktivnosti pruža portal medijskapismenost.hr.

Učenici 5. a i 5. b razreda u svibnju su s predmetnom učiteljicom Marinom Burđelez proučavali temu Ljepota je u različitosti. Uspoređivali su ljepotu u stvarnom i virtualnom svijetu. Pokušali su razotkriti lažnu ljepotu virtualnog života influencera.  Učenici 7. b i c razreda kroz mjesečnu temu Imam pravo na svoje mišljenje razmjenjivali su stavove i komentirali popularne influencere i njihov utjecaj na mlade.

Prije radionice učenici su ispunili anonimni upitnik o upoznatosti s temom. Svi učenici potvrdno su odgovorili na pitanje prate li influencere. Samo taj podatak dovoljan je pokazatelj i poticaj za provođenje radionica o omiljenim medijskim sadržajima djece i mladih. Među popularnim influencerima  učiteljica je izabrali najčešće navedena imena i pripremila radne materijale za radionicu.

Petaši su pogledali nekoliko vlogova na YouToube kanalu na kojima glavnu ulogu imaju djeca i maloljetnici. Među najpoznatijim svjetskim influencerima nalaze se maloljetnici, pa čak i djeca predškolske i rane školske dobi. Mnoge od njih u virtualni su svijet uključili njihovi roditelji i na taj način počeli zarađivati.  Analizirali smo sadržaj  njihovih kanala odgovarajući na pitanja i uočavajući razlike između stvarnosti i idealizirane slike prikazanog života odabranih youtoubera. Tražili smo različitosti, ali ih nismo našli.

Sedmaši su pogledali film „Influenceri oko nas“, nagrađen na ovogodišnjem filmskom natječaju „Influenceri i mi“ u kategoriji osnovnoškolaca. Filmom smo se uveli u tematiku pozitivnih i negativnih utjecaja popularnih influencera. Usmjerenim razgovorom otkrivali su negativne utjecaje na ponuđenim primjerima, a zatim i sami pronalazili primjere lošeg utjecaja. Na poticaj učenici su prepoznavali i pozitivne utjecaja te navodili svoje preporuke za različite interesne skupine pratitelja. Zaključili su da među domaćim i stranim  influencerima postoje mnogi čiji kanali itekako mogu biti korisni u svakodnevnom životu. Objašnjavali su kako nijihove objave mogu primijeniti u svakodnevnom životu te koje bi kanale preporučili svojim prijateljima i članovima obitelji.

Učenici su s interesom sudjelovali u aktivnostima, otvoreno su razgovarali o svojim iskustvima, kritički promišljali o temi. Analizirajući primjere osvijestili su opasnosti i rizike influencerskih  utjecaja, od kojih se mogu obraniti upućenošću i znanjem.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 11. 5. 2022.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 883879
Ovaj mjesec: 5740
Ovaj tjedan: 1537
Danas: 5




preskoči na navigaciju