« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Aktivnosti povodom Dana medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti ove godine se obilježavaju od 2. do 8. svibnja, ali se aktivnosti povodom ovih Dana održavaju tijekom cijelog mjeseca svibnja. Naša škola je nastavila obilježavanje s učenicima u školskoj knjižnici, kao i na nastavi informatike.
Dani medijske pismenosti obilježili su se u školskoj knjižnici kroz debatu, u kojoj su dvije grupe učenika branile stavove o tiskanim, tj. o digitalnim medijima. Nakon uvodne prezentacije koju je prezentirao školski knjižničar, učenici su dobili informacije koje su koristili pri argumentiranoj raspravi o prednostima i nedostacima navedenih vrsta medija.
U kabinetu informatike su pretraživali informacije na zadanu temu, a na kraju debate u školskoj knjižnici donijeli zaključak o dobrim i lošim stranama tiskanih, odnosno digitalnih medija. Konačnu ocjenu debate donijeli su predmetna nastavnica Dona Prović i školski knjižničar Mario Bebek. Svi učenici pobjedničkog tima dobili su ocjenu za zalaganje zbog izvrsnog argumentiranja.
Učenici su na nastavi informatike gledati edukativne videozapise te raspravljali o viđenom. Također su sudjelovali u ispunjavanju ankete u kojoj su iznosili svoje mišljenje o medijima, otkrili jesu li ovisni o nekim vrstama medija te koliko vjeruju pojedinim medijima. Reakcije učenika na anketu su: super, fora, zanimljivo, sviđa mi se, poučno, ponovili bi opet… Dio odgovora iz provedene ankete možete vidjeti u nastavku:
Učenici 4. razreda razvijali su kritičko razmišljanje o medijskim sadržajima gledajući prezentaciju i videolekciju „Oglasi oko nas“. Uz to su radili kritički osvrt na oglas i raspravljali o istom, a potom su pogledali animirani film „Put u svijet medijske pismenosti“. Aktivnosti su im se svidjele i rado su u njima sudjelovali. Petaši su nakon gledanja komentirali kratki igrani film „Facebook prije facebooka: simpatična priča iz knjižnice“, snimljena na filmskoj radionici Gradske knjižnice Marka Marulića u Splitu, a inspirirana anegdotom iz djetinjstva splitskog novinara Milorada Bibića Mosora. Nakon pogledanog filma pričali su o razlikama u komunikaciji prije i nakon interneta.
Učenici 6. razreda su gledali videolekciju „Mediji bez nasilja“, a sedmaši „Uvod u svijet oglašavanja“, koje su pripremili i omogućili za korištenje DKMK (Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, kojemu se ovim putem zahvaljujemo. Nakon odgledanih videolekcija odgovarali su na postavljena pitanja i ispunjavali evaluacijske listiće. Učenici 8. razreda su pogledali videozapis „Algoritmi koji prate naše digitalne tragove – znamo li što su i kako rade?“ te govorili o algoritmima, velikim bazama podataka (Big Data), filter mjehurićima…
Aktivnosti povodom Dana medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti ove godine se obilježavaju od 2. do 8. svibnja, ali se aktivnosti povodom ovih Dana održavaju tijekom cijelog mjeseca svibnja. Naša škola je nastavila obilježavanje s učenicima u školskoj knjižnici, kao i na nastavi informatike.
Dani medijske pismenosti obilježili su se u školskoj knjižnici kroz debatu, u kojoj su dvije grupe učenika branile stavove o tiskanim, tj. o digitalnim medijima. Nakon uvodne prezentacije koju je prezentirao školski knjižničar, učenici su dobili informacije koje su koristili pri argumentiranoj raspravi o prednostima i nedostacima navedenih vrsta medija.
U kabinetu informatike su pretraživali informacije na zadanu temu, a na kraju debate u školskoj knjižnici donijeli zaključak o dobrim i lošim stranama tiskanih, odnosno digitalnih medija. Konačnu ocjenu debate donijeli su predmetna nastavnica Dona Prović i školski knjižničar Mario Bebek. Svi učenici pobjedničkog tima dobili su ocjenu za zalaganje zbog izvrsnog argumentiranja.
Učenici su na nastavi informatike gledati edukativne videozapise te raspravljali o viđenom. Također su sudjelovali u ispunjavanju ankete u kojoj su iznosili svoje mišljenje o medijima, otkrili jesu li ovisni o nekim vrstama medija te koliko vjeruju pojedinim medijima. Reakcije učenika na anketu su: super, fora, zanimljivo, sviđa mi se, poučno, ponovili bi opet… Dio odgovora iz provedene ankete možete vidjeti u nastavku:
Učenici 4. razreda razvijali su kritičko razmišljanje o medijskim sadržajima gledajući prezentaciju i videolekciju „Oglasi oko nas“. Uz to su radili kritički osvrt na oglas i raspravljali o istom, a potom su pogledali animirani film „Put u svijet medijske pismenosti“. Aktivnosti su im se svidjele i rado su u njima sudjelovali. Petaši su nakon gledanja komentirali kratki igrani film „Facebook prije facebooka: simpatična priča iz knjižnice“, snimljena na filmskoj radionici Gradske knjižnice Marka Marulića u Splitu, a inspirirana anegdotom iz djetinjstva splitskog novinara Milorada Bibića Mosora. Nakon pogledanog filma pričali su o razlikama u komunikaciji prije i nakon interneta.
Učenici 6. razreda su gledali videolekciju „Mediji bez nasilja“, a sedmaši „Uvod u svijet oglašavanja“, koje su pripremili i omogućili za korištenje DKMK (Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, kojemu se ovim putem zahvaljujemo. Nakon odgledanih videolekcija odgovarali su na postavljena pitanja i ispunjavali evaluacijske listiće. Učenici 8. razreda su pogledali videozapis „Algoritmi koji prate naše digitalne tragove – znamo li što su i kako rade?“ te govorili o algoritmima, velikim bazama podataka (Big Data), filter mjehurićima…
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.