preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

Projekt „Vrti svoj film“

Portal vrtisvoj.film prva je online baza probranih filmskih naslova za djecu i mlade, a uz filmove sadrži i metodičke prijedloge za rad u razredu, koji doprinose razvoju kreativnosti, kritičkog mišljenja i kulturne osviještenosti, vještina i kompetencija za 21. stoljeće.


 

„Vrti svoj film“ je platforma za učenje kojom se razvija filmska pismenost, a dostupna je cijelu školsku godinu svim školama u Hrvatskoj koje iskažu interes za njeno korištenje i ako se programom doniranja godišnje pretplate osiguraju sredstva za prijavljenu školu. Svake godine više od 200 škola iskaže interes za sudjelovanje u ovom projektu pa smo tako i mi prijavili našu školu te dobili osigurana sredstva za ovu školsku godinu, a našem donatoru se ovim putem iskreno zahvaljujemo.

 

 

Tri su programske cjeline (filmske pismenosti, hrvatskog i prigodnog filma) premrežene svim rodovima, vrstama i žanrovima, a program se kontinuirano obogaćuje u skladu s globalnim profesionalnim trendovima. Metodičke prijedloge na kojima se temelji izvedba filmskih analiza sastavili su filmski stručnjak (filmski kritičar i komparatist) i metodičar (nastavnici i učitelji s dugogodišnjim iskustvom filmske edukacije), a svi metodički prijedlozi za osnovnu školu usklađeni su s važećim kurikulom te su ih recenzirali profesori s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu.

 

 

Pri odabiru filmova uredništvo Portala oblikovalo je niz kriterija koje svaki film mora zadovoljiti da bi postao dijelom programa. Osobito su zanimljivi filmovi o temama koje su značajne djeci i mladima te filmovi koji imaju naglašenu odgojnu komponentu. Program nudi niz pitanja i sugestija koji nastavnicima mogu pomoći u razgovoru nakon projekcije, a čiji je cilj potaknuti djecu na sudjelovanje i razvijanje kritičkog razmišljanja. „Učeći o filmu, bolje razumijemo sebe, svoju kulturu i identitet. Film nas uči razumjeti druge narode i kulture, različita razdoblja, ideje i vrijednosti.“

 


 

Prošli tjedan smo obilježili čak tri važna događaja projekcijom filmova s platforme „Vrti svoj film“.

 

 

Učenici 4. i 5. razreda su povodom Svjetskog dana zaštite životinja (4. 10.) pogledali dva animirana filma. Princ Ki-ki-do: U bijegu (Grega Mastnak, 2018.) rađen je računalnom 2D-animacijom, a radi se o piliću znanom kao princ Ki-Ki-Do, neustrašivom borcu za prava šumskih stanovnika koji pomaže preplašenom noju u bijegu od nemilosrdnog lovca.

 

 

Kuc kuc (Ivana Guljašević, 2018.) prikazuje žutu podmornicu dok zaranja u ocean kako bi istražila šaroliko izobilje podmorskog života, od žustrog morskog ježa do znatiželjne morske zvijezde, a film je napravljen kolažnom računalnom 2D-animacijom.

 

 


 

Šestaši su gledali animirani film Pinkonio (2012., Italija Belgija Francuska i Luksemburg Enzo D'Alò), kojim smo obilježili Dječji tjedan (3. – 9. 10.).

 

 

Pinokio bez sumnje spada među najveće klasike dječje književnosti. Adaptaciju romana Carla Collodija o drvenom lutku koji nakon što zbog svoje nepromišljenosti doživi niz opasnih pustolovina te na kraju ipak biva pretvoren u živog dječaka potpisuje talijanski redatelj Enzo D’Alò, koji se svojim scenarijem vjerno pridržavao originalnog predloška. Priča o nestašnom lutku slojevita je alegorija o izazovima odrastanja, kao i o važnosti stupanja u svijet moralnosti, za koje Pinokio u konačnici biva nagrađen. Vrijednosti koje usvajamo: razlikovati istinu od laži, cijeniti postojanost i hrabrost u životu, biti spreman žrtvovati se zbog najbližih, promišljati o općeljudskim vrijednosti posredstvom umjetničkog djela.

 

 


 

Učenici 7. razreda su obilježili Svjetski dan učitelja (5. 10.) gledajući film Clementov opus (2004., Francuska Njemačka i Švicarska Christophe Barratier).

 

 

U poslijeratnoj Francuskoj karizmatičan, sredovječan i nezaposlen profesor preuzima radno mjesto učitelja glazbe u internatu za maloljetnike. Zgrožen represivnim modelom školovanja, odluči promijeniti živote mladih delikvenata ukazujući im na dostojanstvo i poštovanje koje zaslužuju dobiti od nadređenih te otvarajući im kroz sudjelovanje u glazbenom zboru perspektivu za budućnost u besperspektivnoj sadašnjosti.

 

 

Film je ispričan kroz pomalo nostalgičan flashback, otkriva toplu i životnu priču francuskog dirigenta koji se prisjeća svog života iz 1949. godine, kada je njegovo odrastanje u turobnom internatu promijenio dolazak novog učitelja. Posveta iscjeliteljskoj moći glazbe te ulozi nastavnika u društvu.

 

 

Projekcije filmova, analize i aktivnosti s učenicima je provela učiteljica informatike Dona Prović. Učenici su s oduševljenjem reagirali na odabrane edukativne, zabavne filmove i izrazili želju za daljnjim sudjelovanjem u Projektu, prema Vrti svoj film manifestu: „Metodički utemeljen, holistički pristup filmskoj edukaciji, koji film tretira kao specifično kulturno i umjetničko područje, ali i kao sintezu različitih umjetnosti, temelj je medijske, vizualne i inih pismenosti te pridonosi estetskom, etičkom, kritičkom i kreativnom odgoju i obrazovanju.“

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 10. 10. 2022.

Vijesti

Projekt „Vrti svoj film“

Portal vrtisvoj.film prva je online baza probranih filmskih naslova za djecu i mlade, a uz filmove sadrži i metodičke prijedloge za rad u razredu, koji doprinose razvoju kreativnosti, kritičkog mišljenja i kulturne osviještenosti, vještina i kompetencija za 21. stoljeće.


 

„Vrti svoj film“ je platforma za učenje kojom se razvija filmska pismenost, a dostupna je cijelu školsku godinu svim školama u Hrvatskoj koje iskažu interes za njeno korištenje i ako se programom doniranja godišnje pretplate osiguraju sredstva za prijavljenu školu. Svake godine više od 200 škola iskaže interes za sudjelovanje u ovom projektu pa smo tako i mi prijavili našu školu te dobili osigurana sredstva za ovu školsku godinu, a našem donatoru se ovim putem iskreno zahvaljujemo.

 

 

Tri su programske cjeline (filmske pismenosti, hrvatskog i prigodnog filma) premrežene svim rodovima, vrstama i žanrovima, a program se kontinuirano obogaćuje u skladu s globalnim profesionalnim trendovima. Metodičke prijedloge na kojima se temelji izvedba filmskih analiza sastavili su filmski stručnjak (filmski kritičar i komparatist) i metodičar (nastavnici i učitelji s dugogodišnjim iskustvom filmske edukacije), a svi metodički prijedlozi za osnovnu školu usklađeni su s važećim kurikulom te su ih recenzirali profesori s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu.

 

 

Pri odabiru filmova uredništvo Portala oblikovalo je niz kriterija koje svaki film mora zadovoljiti da bi postao dijelom programa. Osobito su zanimljivi filmovi o temama koje su značajne djeci i mladima te filmovi koji imaju naglašenu odgojnu komponentu. Program nudi niz pitanja i sugestija koji nastavnicima mogu pomoći u razgovoru nakon projekcije, a čiji je cilj potaknuti djecu na sudjelovanje i razvijanje kritičkog razmišljanja. „Učeći o filmu, bolje razumijemo sebe, svoju kulturu i identitet. Film nas uči razumjeti druge narode i kulture, različita razdoblja, ideje i vrijednosti.“

 


 

Prošli tjedan smo obilježili čak tri važna događaja projekcijom filmova s platforme „Vrti svoj film“.

 

 

Učenici 4. i 5. razreda su povodom Svjetskog dana zaštite životinja (4. 10.) pogledali dva animirana filma. Princ Ki-ki-do: U bijegu (Grega Mastnak, 2018.) rađen je računalnom 2D-animacijom, a radi se o piliću znanom kao princ Ki-Ki-Do, neustrašivom borcu za prava šumskih stanovnika koji pomaže preplašenom noju u bijegu od nemilosrdnog lovca.

 

 

Kuc kuc (Ivana Guljašević, 2018.) prikazuje žutu podmornicu dok zaranja u ocean kako bi istražila šaroliko izobilje podmorskog života, od žustrog morskog ježa do znatiželjne morske zvijezde, a film je napravljen kolažnom računalnom 2D-animacijom.

 

 


 

Šestaši su gledali animirani film Pinkonio (2012., Italija Belgija Francuska i Luksemburg Enzo D'Alò), kojim smo obilježili Dječji tjedan (3. – 9. 10.).

 

 

Pinokio bez sumnje spada među najveće klasike dječje književnosti. Adaptaciju romana Carla Collodija o drvenom lutku koji nakon što zbog svoje nepromišljenosti doživi niz opasnih pustolovina te na kraju ipak biva pretvoren u živog dječaka potpisuje talijanski redatelj Enzo D’Alò, koji se svojim scenarijem vjerno pridržavao originalnog predloška. Priča o nestašnom lutku slojevita je alegorija o izazovima odrastanja, kao i o važnosti stupanja u svijet moralnosti, za koje Pinokio u konačnici biva nagrađen. Vrijednosti koje usvajamo: razlikovati istinu od laži, cijeniti postojanost i hrabrost u životu, biti spreman žrtvovati se zbog najbližih, promišljati o općeljudskim vrijednosti posredstvom umjetničkog djela.

 

 


 

Učenici 7. razreda su obilježili Svjetski dan učitelja (5. 10.) gledajući film Clementov opus (2004., Francuska Njemačka i Švicarska Christophe Barratier).

 

 

U poslijeratnoj Francuskoj karizmatičan, sredovječan i nezaposlen profesor preuzima radno mjesto učitelja glazbe u internatu za maloljetnike. Zgrožen represivnim modelom školovanja, odluči promijeniti živote mladih delikvenata ukazujući im na dostojanstvo i poštovanje koje zaslužuju dobiti od nadređenih te otvarajući im kroz sudjelovanje u glazbenom zboru perspektivu za budućnost u besperspektivnoj sadašnjosti.

 

 

Film je ispričan kroz pomalo nostalgičan flashback, otkriva toplu i životnu priču francuskog dirigenta koji se prisjeća svog života iz 1949. godine, kada je njegovo odrastanje u turobnom internatu promijenio dolazak novog učitelja. Posveta iscjeliteljskoj moći glazbe te ulozi nastavnika u društvu.

 

 

Projekcije filmova, analize i aktivnosti s učenicima je provela učiteljica informatike Dona Prović. Učenici su s oduševljenjem reagirali na odabrane edukativne, zabavne filmove i izrazili želju za daljnjim sudjelovanjem u Projektu, prema Vrti svoj film manifestu: „Metodički utemeljen, holistički pristup filmskoj edukaciji, koji film tretira kao specifično kulturno i umjetničko područje, ali i kao sintezu različitih umjetnosti, temelj je medijske, vizualne i inih pismenosti te pridonosi estetskom, etičkom, kritičkom i kreativnom odgoju i obrazovanju.“

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 10. 10. 2022.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 883879
Ovaj mjesec: 5740
Ovaj tjedan: 1537
Danas: 5




preskoči na navigaciju