« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6. Dani medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, podršku Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, kao i suradnju brojnih partnera, od 24. do 30. travnja (s aktivnostima i u tjednima prije i poslije) održavaju se 6. Dani medijske pismenosti.
Svrha je podizanje svijesti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, a ovogodišnji slogan „U ravnoteži – online i offline“ ima fokus na utjecaj društvenih mreža i medija na mentalno zdravlje djece i mladih. U projekt se uključuju brojne ustanove i udruge, pa smo tako i mi, kao i proteklih godina, obilježili 6. Dane medijske pismenosti. Učiteljica informatike Dona Prović provela je s učenicima radionice o utjecaju digitalnih medija na mentalno zdravlje. Tako su učenici koji pohađaju nastavu iz informatike obilježili Dane medijske pismenosti kroz brojne aktivnosti: predavanja, videozapise, debate, ankete, izazove… Cilj je bio razviti medijsku pismenost i osvijestiti utjecaj digitalnih medija.
Učenici 4. razreda su pogledali video o medijima: Medijska pismenost za najmlađe, a nakon toga ispunjavali dva radna listića o najdražim edukativnim sadržajima te su imali zadatak nacrtati svoj najdraži digitalni uređaj. Petaši i šestaši su pogledali prezentaciju o digitalnoj ovisnosti kod učenika, a zatim videozapise Medijska pismenost i Biti svoj: Slika o sebi, nakon čega su pričali o viđenom, pa prešli na rješavanje anketa o medijskoj pismenosti i provedenom izazovu.
Učenici 7. razreda su pogledali najbolje filmove osnovnoškolaca o online i offline prijateljstvima, sudjelovali su u debati „Tiskani vs digitalni mediji“, pričali o umjetnoj inteligenciji i Chat GTP-u te ispunjavali radne listove o ovisnosti o interneta i društvenim mrežama.
Učenicima 7. razreda školski knjižničar je održao prezentaciju o obilježavanju manifestacija, a nakon toga su imali debatu na temu "Digitalni protiv Tiskanih" medija. Razgovarali smo o korištenju umjetne inteliegencije i karakteristikama na kojima se zasniva. Raspravljali smo na koji način umjetna inteligencija utječe na naše živote. Učenici su već imali priliku koristiti uslugu Chat GPTa i zanimljivo je slušati njihove stavove i iskustva o korištenju ovog servisa.
S obzirom da je tema usko vezana za informatiku podršku nam je pružila predmetna učiteljica Dona Prović. Nakon toga smo proveli debatu u kojoj su učenici koristili argumente za i protiv digitalnih i tiskanih medija. Aktivnost smo završili raspravom i zaključkom u kojem je grupa učenika koja je predstavljala tiskane medije pokazala bolje vještine korištenja argumenata. Za učenike je to bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo. Želja im je opet sudjelovati u sličnim aktivnostima.
Osmaši su pogledali videozapis „Kako biti u balansu? – briga o svim dimenzijama zdravlja“ i „Prekomjerno korištenje interneta – istina ili mit?“ pa su potom rješavali radne listiće o motivima korištenja društvenih mreža i ovisnosti na internetu.
Svi učenici su poslušali predavanje i raspravljali o ovisnosti na internetu te sudjelovali u izazovu „Dva dana bez ekrana“, u kojem su trebali dva dana prestati koristiti sve elektroničke uređaje koji imaju ekran: računalo, laptop, tablet, mobitel, televizor i igraću konzolu.
Potom su ispunjavali ankete Medijska pismenost i Dva dana bez ekrana, u kojima su odgovarali na pitanja u vezi medijske pismenosti te o provedenom izazovu (jesu li uspjeli izdržati izazov, koliko im je bilo teško, kako su proveli vrijeme, misle li da su ovisni o ekranima itd.). Aktivnosti su bile raznovrsne i učenici su rado sudjelovali u njima.
6. Dani medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, podršku Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, kao i suradnju brojnih partnera, od 24. do 30. travnja (s aktivnostima i u tjednima prije i poslije) održavaju se 6. Dani medijske pismenosti.
Svrha je podizanje svijesti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, a ovogodišnji slogan „U ravnoteži – online i offline“ ima fokus na utjecaj društvenih mreža i medija na mentalno zdravlje djece i mladih. U projekt se uključuju brojne ustanove i udruge, pa smo tako i mi, kao i proteklih godina, obilježili 6. Dane medijske pismenosti. Učiteljica informatike Dona Prović provela je s učenicima radionice o utjecaju digitalnih medija na mentalno zdravlje. Tako su učenici koji pohađaju nastavu iz informatike obilježili Dane medijske pismenosti kroz brojne aktivnosti: predavanja, videozapise, debate, ankete, izazove… Cilj je bio razviti medijsku pismenost i osvijestiti utjecaj digitalnih medija.
Učenici 4. razreda su pogledali video o medijima: Medijska pismenost za najmlađe, a nakon toga ispunjavali dva radna listića o najdražim edukativnim sadržajima te su imali zadatak nacrtati svoj najdraži digitalni uređaj. Petaši i šestaši su pogledali prezentaciju o digitalnoj ovisnosti kod učenika, a zatim videozapise Medijska pismenost i Biti svoj: Slika o sebi, nakon čega su pričali o viđenom, pa prešli na rješavanje anketa o medijskoj pismenosti i provedenom izazovu.
Učenici 7. razreda su pogledali najbolje filmove osnovnoškolaca o online i offline prijateljstvima, sudjelovali su u debati „Tiskani vs digitalni mediji“, pričali o umjetnoj inteligenciji i Chat GTP-u te ispunjavali radne listove o ovisnosti o interneta i društvenim mrežama.
Učenicima 7. razreda školski knjižničar je održao prezentaciju o obilježavanju manifestacija, a nakon toga su imali debatu na temu "Digitalni protiv Tiskanih" medija. Razgovarali smo o korištenju umjetne inteliegencije i karakteristikama na kojima se zasniva. Raspravljali smo na koji način umjetna inteligencija utječe na naše živote. Učenici su već imali priliku koristiti uslugu Chat GPTa i zanimljivo je slušati njihove stavove i iskustva o korištenju ovog servisa.
S obzirom da je tema usko vezana za informatiku podršku nam je pružila predmetna učiteljica Dona Prović. Nakon toga smo proveli debatu u kojoj su učenici koristili argumente za i protiv digitalnih i tiskanih medija. Aktivnost smo završili raspravom i zaključkom u kojem je grupa učenika koja je predstavljala tiskane medije pokazala bolje vještine korištenja argumenata. Za učenike je to bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo. Želja im je opet sudjelovati u sličnim aktivnostima.
Osmaši su pogledali videozapis „Kako biti u balansu? – briga o svim dimenzijama zdravlja“ i „Prekomjerno korištenje interneta – istina ili mit?“ pa su potom rješavali radne listiće o motivima korištenja društvenih mreža i ovisnosti na internetu.
Svi učenici su poslušali predavanje i raspravljali o ovisnosti na internetu te sudjelovali u izazovu „Dva dana bez ekrana“, u kojem su trebali dva dana prestati koristiti sve elektroničke uređaje koji imaju ekran: računalo, laptop, tablet, mobitel, televizor i igraću konzolu.
Potom su ispunjavali ankete Medijska pismenost i Dva dana bez ekrana, u kojima su odgovarali na pitanja u vezi medijske pismenosti te o provedenom izazovu (jesu li uspjeli izdržati izazov, koliko im je bilo teško, kako su proveli vrijeme, misle li da su ovisni o ekranima itd.). Aktivnosti su bile raznovrsne i učenici su rado sudjelovali u njima.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.