« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Osmaši u Turskoj na 2. mobilnosti Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos"
U turskom gradu Edremitu, od 24. 9. do 29. 9. održala se 2. mobilnost Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos". Na mobilnosti je sudjelovalo šest učenika (Nedo Nikolac, Ivana Batinović, Laura Roso Matijašević, Iva Maria Plećaš, Sara Štrbić i Nika Grgurinović) naše škole uz troje pratitelja (koordinatorica Ivana Pudar Pećar, Maja Šakić i Mario Bebek) uz partnere iz Slovačke i Turske. Projektne aktivnosti sastojale su se od kreativnih radionice uz puno boravka u prirodi i snimanja kratkih ekoloških videozapisa.
Prva stanica na putu prema mjestu naših domaćina bio je Istanbul.
O ljepoti grada na dvama kontinentima koji treba doživjeti govori izjava Napoleona koji je rekao: “Kada bi cijeli svijet bio jedna država, Istanbul bi bio njen glavni grad.“ U malo vremena što smo imali obišli smo Aja Sofiju, Plavu džamiju, Grand Bazaar, a posebno živopisno bilo je na izletu brodom po Bosporu gdje se pruža pogled na najljepše znamenitosti grada kao i na mnogobrojne mostove koji spajaju Europu i Aziju. Užurbanost i gužva najvećeg grada u Europi nisu mogli pokvariti prizore i dojmove koje nam je pružio!
Nakon Istanbula uputili smo se u Edremit. Grad broji oko 160 000 stanovnika i nalazi se na prekrasnoj obali Egejskog mora. Tu su nas idući dan u svojoj školi dočekali i ugostili naši domaćini uz degustaciju rahat lokuma i osježavanje kolonjskom vodom. Program dobrodošlice nastavio se uz predstavljanje škole, druženje učenika i učitelja i kreativnu radionicu na temu ponovnog korištenja plastičnih materijala. Učenici su imali priliku pogledati proizvodni proces plastike i ciklus kroz koji prolazi do ponovne uporabe.
Ciljevi radionice bili su osvijestiti pravilno odlaganje otpada, poticanje kreativnosti kroz izradu plastičnih brodova, razvoj informatičke pismenosti kroz snimanje slika, fotografija i uređivanja videa s ciljanom porukom o održivom razvoju. Osim toga učenicima je predstavljena važnost društvenih mreža kao alata koji mogu puno pomoći u promociji zaštite okoliša i recikliranja (u ovom slučaju plastike).
Na kraju radionice uputili smo se u obilazak grada domaćina.
Iduće dane proveli smo u obilasku muzeja („Kazdagi muzej) koji u sebi sadrži mnoštvo predmeta pronađenih na arheološkoj lokaciji na ostacima nekadašnje Troje. Područje koje smo obišli dodirna je točka antičke kulture. Obišli smo i botanički vrt koji obiluje endemskim vrstama regije koju smo posjetili. Biljke koje se nalaze u sklopu vrta služe za potrebe farmaceutske i kozmetičke industrije.
Obišli smo i vrh „Mount Idu“ s pripadajućom „nebeskom šetnicom“ (identičnom našem „Skywalku na Biokovu) s koje s pruža prekrasan panoramski pogled na kanjon, šume i Egejsko more. Do vrha smo išli vozilom za safari kako bismo na najbolji mogući način doživjeli avanturu. Uz to imali smo priliku objedovati na seoskom gospodarstvu i tako iz prve ruke doživjeti proces stvaranja obroka od uzgoja do stola
Obilasci prirodnih znamenitosti imaju za cilj stvaranje kreativnih digitalnih sadržaja gdje će učenici koristeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju razviti vještine prezentiranja sadržaja i kritički odnos prema informacijama koje do njih dopiru. Digitalni alati im nude mogućnost prijenosa ideja u konkretan sadržaj pomoću kojeg se šalje poruka ciljanoj publici. Kroz ovaj projekt i ekološke strategije EU učenici dobivaju cjeloživotne kompetencije koje će koristiti za prezentaciju i provedbu održivog razvoja u zajednici u kojoj borave i rade.
Regija koju smo posjetili obiluje mnoštvom rijeka, vodopada i izvora pitke vode. 8 rijeka se ulijeva u Egejsko more te je zbog toga temperatura mora nekoliko stupnjeva hladnija u odnosu na ostatak obale.
Posjetili smo i regionalni centar za obrazovanje gdje nas je dočekao ravnatelj centra. Na pitanje ravnatelja o dojmovima u Turskoj, naši učenici su istaknuli kako su ih u Turskoj posebno oduševili ljudi!
Upravo su ljudi ti koji su svojim gostoprimstvom, pristupom, zalaganjem, organizacijom i kreativnošću, uz prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, vrhunsku hranu na nas ostavili najveći dojam.
Teşekkürler Turska i vidimo se u Pločama!
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije, iz programa Erasmus+.
Osmaši u Turskoj na 2. mobilnosti Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos"
U turskom gradu Edremitu, od 24. 9. do 29. 9. održala se 2. mobilnost Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos". Na mobilnosti je sudjelovalo šest učenika (Nedo Nikolac, Ivana Batinović, Laura Roso Matijašević, Iva Maria Plećaš, Sara Štrbić i Nika Grgurinović) naše škole uz troje pratitelja (koordinatorica Ivana Pudar Pećar, Maja Šakić i Mario Bebek) uz partnere iz Slovačke i Turske. Projektne aktivnosti sastojale su se od kreativnih radionice uz puno boravka u prirodi i snimanja kratkih ekoloških videozapisa.
Prva stanica na putu prema mjestu naših domaćina bio je Istanbul.
O ljepoti grada na dvama kontinentima koji treba doživjeti govori izjava Napoleona koji je rekao: “Kada bi cijeli svijet bio jedna država, Istanbul bi bio njen glavni grad.“ U malo vremena što smo imali obišli smo Aja Sofiju, Plavu džamiju, Grand Bazaar, a posebno živopisno bilo je na izletu brodom po Bosporu gdje se pruža pogled na najljepše znamenitosti grada kao i na mnogobrojne mostove koji spajaju Europu i Aziju. Užurbanost i gužva najvećeg grada u Europi nisu mogli pokvariti prizore i dojmove koje nam je pružio!
Nakon Istanbula uputili smo se u Edremit. Grad broji oko 160 000 stanovnika i nalazi se na prekrasnoj obali Egejskog mora. Tu su nas idući dan u svojoj školi dočekali i ugostili naši domaćini uz degustaciju rahat lokuma i osježavanje kolonjskom vodom. Program dobrodošlice nastavio se uz predstavljanje škole, druženje učenika i učitelja i kreativnu radionicu na temu ponovnog korištenja plastičnih materijala. Učenici su imali priliku pogledati proizvodni proces plastike i ciklus kroz koji prolazi do ponovne uporabe.
Ciljevi radionice bili su osvijestiti pravilno odlaganje otpada, poticanje kreativnosti kroz izradu plastičnih brodova, razvoj informatičke pismenosti kroz snimanje slika, fotografija i uređivanja videa s ciljanom porukom o održivom razvoju. Osim toga učenicima je predstavljena važnost društvenih mreža kao alata koji mogu puno pomoći u promociji zaštite okoliša i recikliranja (u ovom slučaju plastike).
Na kraju radionice uputili smo se u obilazak grada domaćina.
Iduće dane proveli smo u obilasku muzeja („Kazdagi muzej) koji u sebi sadrži mnoštvo predmeta pronađenih na arheološkoj lokaciji na ostacima nekadašnje Troje. Područje koje smo obišli dodirna je točka antičke kulture. Obišli smo i botanički vrt koji obiluje endemskim vrstama regije koju smo posjetili. Biljke koje se nalaze u sklopu vrta služe za potrebe farmaceutske i kozmetičke industrije.
Obišli smo i vrh „Mount Idu“ s pripadajućom „nebeskom šetnicom“ (identičnom našem „Skywalku na Biokovu) s koje s pruža prekrasan panoramski pogled na kanjon, šume i Egejsko more. Do vrha smo išli vozilom za safari kako bismo na najbolji mogući način doživjeli avanturu. Uz to imali smo priliku objedovati na seoskom gospodarstvu i tako iz prve ruke doživjeti proces stvaranja obroka od uzgoja do stola
Obilasci prirodnih znamenitosti imaju za cilj stvaranje kreativnih digitalnih sadržaja gdje će učenici koristeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju razviti vještine prezentiranja sadržaja i kritički odnos prema informacijama koje do njih dopiru. Digitalni alati im nude mogućnost prijenosa ideja u konkretan sadržaj pomoću kojeg se šalje poruka ciljanoj publici. Kroz ovaj projekt i ekološke strategije EU učenici dobivaju cjeloživotne kompetencije koje će koristiti za prezentaciju i provedbu održivog razvoja u zajednici u kojoj borave i rade.
Regija koju smo posjetili obiluje mnoštvom rijeka, vodopada i izvora pitke vode. 8 rijeka se ulijeva u Egejsko more te je zbog toga temperatura mora nekoliko stupnjeva hladnija u odnosu na ostatak obale.
Posjetili smo i regionalni centar za obrazovanje gdje nas je dočekao ravnatelj centra. Na pitanje ravnatelja o dojmovima u Turskoj, naši učenici su istaknuli kako su ih u Turskoj posebno oduševili ljudi!
Upravo su ljudi ti koji su svojim gostoprimstvom, pristupom, zalaganjem, organizacijom i kreativnošću, uz prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, vrhunsku hranu na nas ostavili najveći dojam.
Teşekkürler Turska i vidimo se u Pločama!
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije, iz programa Erasmus+.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.