« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obilježen (Tje)Dan sigurnijeg interneta 2024.
Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca, s ciljem promicanja odgovornog ponašanja i sigurnije upotrebe interneta i digitalnih tehnologija. Slogan ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“.
Tijekom prošlog tjedna se na nastavi informatike obilježio Dan sigurnijeg. Obzirom da je ovogodišnji slogan „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“ - sve aktivnosti su se odnosile na videoigre i odgovorno igranje, a aktivnosti je vodila učiteljica informatike Dona Prović. Svi učenici koji pohađaju informatiku su malo više naučili o videoigrama, dobili su upute za sigurno igranje, raspravljali o igranju i svojim iskustvima tijekom igranja videoigara te ispunili anketu o navikama igranja i na taj način saznali koliki utjecaj videoigre imaju na njih.
Učenici 5. razreda su sudjelovali u radionici „Suradnjom do uspjeha“, u kojoj su razvijali odgovorne navike igranja i svijest o rizičnim ponašanjima u videoigrama. U grupama su rješavali dva seta pitanja i natjecali se tko će prije i točnije odgovoriti, a najbolji tim je dobio pohvalnice. Edukativne materijale za radionice je pripremio Centar za sigurniji Internet, a na kraju radionica su učenici ispunili evaluaciju radionice. Neki od učeničkih komentara su: Svidjelo mi se što smo radili timski i bilo je zanimljivo. Najviše mi se svidjelo druženje s prijateljima. Super radionica!
Igrali su i edukativnu igru Interland – avanturističku igru koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu te su tako kroz igru učili kako čuvati svoje tajne igrajući Toranj s blagom i kako dijeliti pažljivo igrajući Pažljivu planinu. Svim petašima su podijeljene HAKOM-ove (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) edukativne brošure „Vodič za siguran Internet i nepromišljene surfere“.
Šestaši su ponovili znanje o digitalnim tragovima igrajući igru Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, projekta Growing up on safer Internet. Ponavljali su kroz igru pojmove: autorsko pravo, Creative Commons, lažni profili, digitalni trag, EE otpad, pravila privatnosti na mreži… Igra im se jako svidjela i rekli su kako nisu znali za ovakve poučne igre te da će nastaviti igrati kod kuće.
Učenici sedmih i osmih razreda su igrali edukativnu igru Hate out! razvijenu u sklopu projekta LEAD-Online, koji se bavi potrebom jačanja kritičkog mišljenja i vještina digitalne pismenosti mladih ljudi- Dostupna je u sedam europskih zemalja i na njihovim jezicima, a ima za cilj bolje razumijevanje online govora mržnje.
Učenicima su se aktivnosti jako svidjele i rado su sudjelovali u njima, jer je tema njima bliska i zanimljiva, a bilo im je žao što nisu imali više vremena za učenje putem videoigara i vesele se novim aktivnostima učenja na zabavan način.
Obilježen (Tje)Dan sigurnijeg interneta 2024.
Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca, s ciljem promicanja odgovornog ponašanja i sigurnije upotrebe interneta i digitalnih tehnologija. Slogan ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“.
Tijekom prošlog tjedna se na nastavi informatike obilježio Dan sigurnijeg. Obzirom da je ovogodišnji slogan „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“ - sve aktivnosti su se odnosile na videoigre i odgovorno igranje, a aktivnosti je vodila učiteljica informatike Dona Prović. Svi učenici koji pohađaju informatiku su malo više naučili o videoigrama, dobili su upute za sigurno igranje, raspravljali o igranju i svojim iskustvima tijekom igranja videoigara te ispunili anketu o navikama igranja i na taj način saznali koliki utjecaj videoigre imaju na njih.
Učenici 5. razreda su sudjelovali u radionici „Suradnjom do uspjeha“, u kojoj su razvijali odgovorne navike igranja i svijest o rizičnim ponašanjima u videoigrama. U grupama su rješavali dva seta pitanja i natjecali se tko će prije i točnije odgovoriti, a najbolji tim je dobio pohvalnice. Edukativne materijale za radionice je pripremio Centar za sigurniji Internet, a na kraju radionica su učenici ispunili evaluaciju radionice. Neki od učeničkih komentara su: Svidjelo mi se što smo radili timski i bilo je zanimljivo. Najviše mi se svidjelo druženje s prijateljima. Super radionica!
Igrali su i edukativnu igru Interland – avanturističku igru koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu te su tako kroz igru učili kako čuvati svoje tajne igrajući Toranj s blagom i kako dijeliti pažljivo igrajući Pažljivu planinu. Svim petašima su podijeljene HAKOM-ove (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) edukativne brošure „Vodič za siguran Internet i nepromišljene surfere“.
Šestaši su ponovili znanje o digitalnim tragovima igrajući igru Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, projekta Growing up on safer Internet. Ponavljali su kroz igru pojmove: autorsko pravo, Creative Commons, lažni profili, digitalni trag, EE otpad, pravila privatnosti na mreži… Igra im se jako svidjela i rekli su kako nisu znali za ovakve poučne igre te da će nastaviti igrati kod kuće.
Učenici sedmih i osmih razreda su igrali edukativnu igru Hate out! razvijenu u sklopu projekta LEAD-Online, koji se bavi potrebom jačanja kritičkog mišljenja i vještina digitalne pismenosti mladih ljudi- Dostupna je u sedam europskih zemalja i na njihovim jezicima, a ima za cilj bolje razumijevanje online govora mržnje.
Učenicima su se aktivnosti jako svidjele i rado su sudjelovali u njima, jer je tema njima bliska i zanimljiva, a bilo im je žao što nisu imali više vremena za učenje putem videoigara i vesele se novim aktivnostima učenja na zabavan način.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.