preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2024./2025. ŠK. GOD.

RASPORED SATI
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ustanove

Digitalno učenje

e-aplikacije








Slušaonica
Informacije








Arhiva vijesti

Vijesti

Obilježen (Tje)Dan sigurnijeg interneta 2024.

Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca, s ciljem promicanja odgovornog ponašanja i sigurnije upotrebe interneta i digitalnih tehnologija. Slogan ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“.


 

Tijekom prošlog tjedna se na nastavi informatike obilježio Dan sigurnijeg. Obzirom da je ovogodišnji slogan „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“ - sve aktivnosti su se odnosile na videoigre i odgovorno igranje, a aktivnosti je vodila učiteljica informatike Dona Prović. Svi učenici koji pohađaju informatiku su malo više naučili o videoigrama, dobili su upute za sigurno igranje, raspravljali o igranju i svojim iskustvima tijekom igranja videoigara te ispunili anketu o navikama igranja i na taj način saznali koliki utjecaj videoigre imaju na njih.

 

 

Učenici 5. razreda su sudjelovali u radionici „Suradnjom do uspjeha“, u kojoj su razvijali odgovorne navike igranja i svijest o rizičnim ponašanjima u videoigrama. U grupama su rješavali dva seta pitanja i natjecali se tko će prije i točnije odgovoriti, a najbolji tim je dobio pohvalnice. Edukativne materijale za radionice je pripremio Centar za sigurniji Internet, a na kraju radionica su učenici ispunili evaluaciju radionice. Neki od učeničkih komentara su: Svidjelo mi se što smo radili timski i bilo je zanimljivo. Najviše mi se svidjelo druženje s prijateljima. Super radionica!

 

 

Igrali su i edukativnu igru Interland – avanturističku igru koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu te su tako kroz igru učili kako čuvati svoje tajne igrajući Toranj s blagom i kako dijeliti pažljivo igrajući Pažljivu planinu. Svim petašima su podijeljene HAKOM-ove (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) edukativne brošure „Vodič za siguran Internet i nepromišljene surfere“.

 

 

Šestaši su ponovili znanje o digitalnim tragovima igrajući igru Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, projekta Growing up on safer Internet. Ponavljali su kroz igru pojmove: autorsko pravo, Creative Commons, lažni profili, digitalni trag, EE otpad, pravila privatnosti na mreži… Igra im se jako svidjela i rekli su kako nisu znali za ovakve poučne igre te da će nastaviti igrati kod kuće.

 

 

Učenici sedmih i osmih razreda su igrali edukativnu igru Hate out! razvijenu u sklopu projekta LEAD-Online, koji se bavi potrebom jačanja kritičkog mišljenja i vještina digitalne pismenosti mladih ljudi- Dostupna je u sedam europskih zemalja i na njihovim jezicima, a ima za cilj bolje razumijevanje online govora mržnje.

 

 

Učenicima su se aktivnosti jako svidjele i rado su sudjelovali u njima, jer je tema njima bliska i zanimljiva, a bilo im je žao što nisu imali više vremena za učenje putem videoigara i vesele se novim aktivnostima učenja na zabavan način.

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 12. 2. 2024.

Vijesti

Obilježen (Tje)Dan sigurnijeg interneta 2024.

Dan sigurnijeg interneta obilježava se drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca, s ciljem promicanja odgovornog ponašanja i sigurnije upotrebe interneta i digitalnih tehnologija. Slogan ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“.


 

Tijekom prošlog tjedna se na nastavi informatike obilježio Dan sigurnijeg. Obzirom da je ovogodišnji slogan „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“ - sve aktivnosti su se odnosile na videoigre i odgovorno igranje, a aktivnosti je vodila učiteljica informatike Dona Prović. Svi učenici koji pohađaju informatiku su malo više naučili o videoigrama, dobili su upute za sigurno igranje, raspravljali o igranju i svojim iskustvima tijekom igranja videoigara te ispunili anketu o navikama igranja i na taj način saznali koliki utjecaj videoigre imaju na njih.

 

 

Učenici 5. razreda su sudjelovali u radionici „Suradnjom do uspjeha“, u kojoj su razvijali odgovorne navike igranja i svijest o rizičnim ponašanjima u videoigrama. U grupama su rješavali dva seta pitanja i natjecali se tko će prije i točnije odgovoriti, a najbolji tim je dobio pohvalnice. Edukativne materijale za radionice je pripremio Centar za sigurniji Internet, a na kraju radionica su učenici ispunili evaluaciju radionice. Neki od učeničkih komentara su: Svidjelo mi se što smo radili timski i bilo je zanimljivo. Najviše mi se svidjelo druženje s prijateljima. Super radionica!

 

 

Igrali su i edukativnu igru Interland – avanturističku igru koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu te su tako kroz igru učili kako čuvati svoje tajne igrajući Toranj s blagom i kako dijeliti pažljivo igrajući Pažljivu planinu. Svim petašima su podijeljene HAKOM-ove (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti) edukativne brošure „Vodič za siguran Internet i nepromišljene surfere“.

 

 

Šestaši su ponovili znanje o digitalnim tragovima igrajući igru Dabrica Darka otkriva kako ostaviti dobre digitalne tragove, projekta Growing up on safer Internet. Ponavljali su kroz igru pojmove: autorsko pravo, Creative Commons, lažni profili, digitalni trag, EE otpad, pravila privatnosti na mreži… Igra im se jako svidjela i rekli su kako nisu znali za ovakve poučne igre te da će nastaviti igrati kod kuće.

 

 

Učenici sedmih i osmih razreda su igrali edukativnu igru Hate out! razvijenu u sklopu projekta LEAD-Online, koji se bavi potrebom jačanja kritičkog mišljenja i vještina digitalne pismenosti mladih ljudi- Dostupna je u sedam europskih zemalja i na njihovim jezicima, a ima za cilj bolje razumijevanje online govora mržnje.

 

 

Učenicima su se aktivnosti jako svidjele i rado su sudjelovali u njima, jer je tema njima bliska i zanimljiva, a bilo im je žao što nisu imali više vremena za učenje putem videoigara i vesele se novim aktivnostima učenja na zabavan način.

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 12. 2. 2024.

Oglasna ploča

JELOVNIK


Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






GPP Škole

GPP za šk. god. 2024./2025.


Školski kurikulum

Kurikulum

 za šk. god. 2024./2025. 


Statut Škole


Kućni red


Korisne informacije

Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 883886
Ovaj mjesec: 5747
Ovaj tjedan: 1544
Danas: 12




preskoči na navigaciju