« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
7. Dani medijske pismenosti
Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja već sedmu godinu provodi projekt Dani medijske pismenosti. Ove godine naglasak je na razvoju kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu superizborne godine.
S obzirom na to da je kritičko razmišljanje vještina koju svakodnevno potičemo, a medijska kultura učenicima omiljena rubrika predmeta Hrvatski jezik, rado smo prihvatili poziv i svoje radionice uvrstili na popis aktivnosti 7. Dana medijske pismenosti.
Lažne fotografije u lažnim vijestima izazivaju (ne)stvarne osjećaje
Na početku tvrdnja: Da bismo o medijima mogli kritički promišljati, najprije ih trebamo razumjeti.
Učenici 5. a razreda svoje su spoznaje o medijima i osjećajima osvijestili na radionici Svi moji osjećaj(n)i(ci). Zabavili smo se prepoznajući značenje pojedinih osjećajnika (emotikona), učili o njihovoj pravilnoj uporabi, razlikovali bonton verbalne i neverbalne komunikacije…
Tijekom radionice Novinarstvo u službi javnosti učili smo o načelima kojih bi se novinari trebali pridržavati u svom radu, koje su glavne novinarske vrste i oblici, od koji se dijelova sastoji opremljeni novinarski tekst, kako izgleda novinarska redakcija. Uz pomoć nastavnih materijala portala Medijska pismenost, naučili smo kako možemo razotkriti lažnu novinarsku fotografiju i prepoznati dezinformaciju. Učenicima je bilo zanimljivo okušati se u stvaranju vlastitih lažnih fotografija i pisanju lažnih vijesti.
Zanima li vas kako su se učenici 5.a proveli u Parizu tragajući za Kokom? Kliknite na poveznicu koja se nalazi na fotografiji!
Nakon uvodnog sata u radionicu Novinarstvo u službi javnosti učenici 7. a, b i c razreda improvizirali su novinarsku redakciju u razredu. Ovisno o interesima uskočili su u jednu od ponuđenih uloga: glavni urednik/urednica, novinar/novinarka, fotograf/fotografkinja, lektor/lektorica, korektor/korektorica. Nastale su zanimljive tjedne novine u papirnatom školskom izdanju. Tematski smo se povezali s lektirnim naslovom Smogovci. Mladi novinari pisali su vijesti, izvješće i intervjue, osmišljavali su zabavne stranice svojih novina, predlagali rubrike, nadnaslove, naslove, učili potpisivati fotografiju…
Pročitajte novine učenika sedmih razreda (kliknite na fotografiju).
Na zabavan i kreativan način učenici su potaknuti na kritičko promišljanje o fenomenu dezinformacija.
Provedene aktivnosti osmislila je predmetna učiteljica Marina Burđelez povodom obilježavanja 7 dana medijske pismenosti.
7. Dani medijske pismenosti
Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja već sedmu godinu provodi projekt Dani medijske pismenosti. Ove godine naglasak je na razvoju kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu superizborne godine.
S obzirom na to da je kritičko razmišljanje vještina koju svakodnevno potičemo, a medijska kultura učenicima omiljena rubrika predmeta Hrvatski jezik, rado smo prihvatili poziv i svoje radionice uvrstili na popis aktivnosti 7. Dana medijske pismenosti.
Lažne fotografije u lažnim vijestima izazivaju (ne)stvarne osjećaje
Na početku tvrdnja: Da bismo o medijima mogli kritički promišljati, najprije ih trebamo razumjeti.
Učenici 5. a razreda svoje su spoznaje o medijima i osjećajima osvijestili na radionici Svi moji osjećaj(n)i(ci). Zabavili smo se prepoznajući značenje pojedinih osjećajnika (emotikona), učili o njihovoj pravilnoj uporabi, razlikovali bonton verbalne i neverbalne komunikacije…
Tijekom radionice Novinarstvo u službi javnosti učili smo o načelima kojih bi se novinari trebali pridržavati u svom radu, koje su glavne novinarske vrste i oblici, od koji se dijelova sastoji opremljeni novinarski tekst, kako izgleda novinarska redakcija. Uz pomoć nastavnih materijala portala Medijska pismenost, naučili smo kako možemo razotkriti lažnu novinarsku fotografiju i prepoznati dezinformaciju. Učenicima je bilo zanimljivo okušati se u stvaranju vlastitih lažnih fotografija i pisanju lažnih vijesti.
Zanima li vas kako su se učenici 5.a proveli u Parizu tragajući za Kokom? Kliknite na poveznicu koja se nalazi na fotografiji!
Nakon uvodnog sata u radionicu Novinarstvo u službi javnosti učenici 7. a, b i c razreda improvizirali su novinarsku redakciju u razredu. Ovisno o interesima uskočili su u jednu od ponuđenih uloga: glavni urednik/urednica, novinar/novinarka, fotograf/fotografkinja, lektor/lektorica, korektor/korektorica. Nastale su zanimljive tjedne novine u papirnatom školskom izdanju. Tematski smo se povezali s lektirnim naslovom Smogovci. Mladi novinari pisali su vijesti, izvješće i intervjue, osmišljavali su zabavne stranice svojih novina, predlagali rubrike, nadnaslove, naslove, učili potpisivati fotografiju…
Pročitajte novine učenika sedmih razreda (kliknite na fotografiju).
Na zabavan i kreativan način učenici su potaknuti na kritičko promišljanje o fenomenu dezinformacija.
Provedene aktivnosti osmislila je predmetna učiteljica Marina Burđelez povodom obilježavanja 7 dana medijske pismenosti.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
*NOVO - KALENDAR NACIONALNIH ISPITA 2025.