« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Održane radionice na temu stresa
Radionicom protiv stresa
Dana 22. siječnja 2013. godine u sklopu projekta „Svi za jednog – jedan za sve“ odrađene su radionice na temu „Stres i kako se boriti protiv njega“ u II. b, II.c i III. c razredu.
Na početku sata djeci je stresomjerom (trakica koja mijenja boje dodirom palca) izmjeren stres. Nakon toga su rađene vježbe koncentracije (sa zvonom) i relaksacije, te je ponovo mjerena razina stresa.
Rezultati su bili sljedeći:
II. b
Učenikovo stanje prije relaksacije:
3 pod stresom
1 napet
4 mirnih
4 opuštena
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
4 opuštena
8 mirnih
II.c
Učenikovo stanje prije relaksacije:
9 pod stresom
1 napet
7 mirnih
1 opušten
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
9 pod stresom
9 mirnih
III. c
Učenikovo stanje prije relaksacije:
12 pod stresom
1 napet
2 mirna
2 opuštena
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
6 pod stresom
5 napetih
5 mirnih
1 opušten
Radionice je vodila naša psihologinja Nataša Palac sa velikim strpljenjem motivirala i poučavala malene. U učionicama je vladala suradnička atmosfera. Vrijeme je tako brzo proletjelo, a djeca poručuju kako bi voljela da takvih sati bude što češće.
Održane radionice na temu stresa
Radionicom protiv stresa
Dana 22. siječnja 2013. godine u sklopu projekta „Svi za jednog – jedan za sve“ odrađene su radionice na temu „Stres i kako se boriti protiv njega“ u II. b, II.c i III. c razredu.
Na početku sata djeci je stresomjerom (trakica koja mijenja boje dodirom palca) izmjeren stres. Nakon toga su rađene vježbe koncentracije (sa zvonom) i relaksacije, te je ponovo mjerena razina stresa.
Rezultati su bili sljedeći:
II. b
Učenikovo stanje prije relaksacije:
3 pod stresom
1 napet
4 mirnih
4 opuštena
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
4 opuštena
8 mirnih
II.c
Učenikovo stanje prije relaksacije:
9 pod stresom
1 napet
7 mirnih
1 opušten
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
9 pod stresom
9 mirnih
III. c
Učenikovo stanje prije relaksacije:
12 pod stresom
1 napet
2 mirna
2 opuštena
Učenikovo stanje poslije relaksacije:
6 pod stresom
5 napetih
5 mirnih
1 opušten
Radionice je vodila naša psihologinja Nataša Palac sa velikim strpljenjem motivirala i poučavala malene. U učionicama je vladala suradnička atmosfera. Vrijeme je tako brzo proletjelo, a djeca poručuju kako bi voljela da takvih sati bude što češće.
Odluka o upisu učenika u I. r. SŠ u šk. god. 2025./2026.
Odluka o uvjetima za prijem učenika I. r. SŠ u učeničke domove u šk. god. 2025./2026.
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis u I. r. SŠ
Webinar "Sve o upisima u SŠ - vodič za roditelje i učenike"
Hodogram za redovite kandidate
Kalendar - redoviti i izvanredni
Hodogram za kandidate s teškoćama u razvoju
Kalendar kandidati s teškoćama u razvoju
Hodogram za sportaše i umjetničke programe
Kalendar za upis u razredne odjele za sportaše
...
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima
Supstitucijska tablica dosadašnjih programa s novim kurikulima za učenike s teškoćama u razvoju
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red